Fånga skurkar i leksakskristaller i nya Skylanders

Robot
Fånga skurkar i leksakskristaller i nya Skylanders

13 miljarder i omsättning har inte fel - nästa Skylanders får ännu fler prylar att samla på.

#activision


Medlem
Fånga skurkar i leksakskristaller i nya Skylanders

Nu ska jag inte va sådan, men jävlar vad tur mina barn är för små för sånt här än så länge haha =). Kan tänka mig att det svider i plånboken :). Men samtidigt är det nog en kul grej för både barn och förälder. Ska se vad min dotter tycker om sånt här när hon blir äldre =). Tror jag börja med battletoads på NES så hon blir härdad hehe =).

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av slarron:

Nu ska jag inte va sådan, men jävlar vad tur mina barn är för små för sånt här än så länge haha =). Kan tänka mig att det svider i plånboken :). Men samtidigt är det nog en kul grej för både barn och förälder. Ska se vad min dotter tycker om sånt här när hon blir äldre =). Tror jag börja med battletoads på NES så hon blir härdad hehe =).

Exakt min tanke! Vi har lirat lite Disney Infinity, Cars-delen där man bara åker runt i Kylarköping. I övrigt tycker jag att det är lite väl mycket fokus på slå ihjäl fiender för en femåring.


signatur
Medlem

Mjölka mjölka
Har inte introducerat detta till ungarna, dom har spelat hos kompisar
Själva håller vi oss till Mario, rayman, Lego, Halo och minecraft


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Fattar inte varför Nintendo inte gör en Pokemon variant av det här? Det hade säkert kunna försörja dom ett tag framöver. En pokeball portal och 150 nya Pokemoner till just detta samt några gamla som kan vara rare eller liknande. Jag hade kastat pengar på dom om det blev verklighet, och om det blev bra förstås.

Medlem

Lite avundsjuk på dagens ungar, det här spelet hade säkert varit gööroligt om man var liten. byta i skolan o grejs.


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

MEG
Medlem

Ungarna har första Skylander vilket var ett roligt spel, sedan (som tur är) är de inte intresserad av Swap eller vad det nu heter. Tror inte de kommer heller att nappa på detta...


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av dTexN:

Lite avundsjuk på dagens ungar, det här spelet hade säkert varit gööroligt om man var liten. byta i skolan o grejs.

Ähh vi hade Goggos, Pogs och Pokemonkort <3

Medlem
Skrivet av jimbow1234:
Skrivet av dTexN:

Lite avundsjuk på dagens ungar, det här spelet hade säkert varit gööroligt om man var liten. byta i skolan o grejs.

Ähh vi hade Goggos, Pogs och Pokemonkort &lt;3

Såååå sant! Dessa jävla pogs. glöm inte tamagochi :). SOM alla inte kunde låta bli haha.

Medlem
Skrivet av slarron:
Skrivet av jimbow1234:
Skrivet av dTexN:

Lite avundsjuk på dagens ungar, det här spelet hade säkert varit gööroligt om man var liten. byta i skolan o grejs.

Ähh vi hade Goggos, Pogs och Pokemonkort &amp;lt;3

Såååå sant! Dessa jävla pogs. glöm inte tamagochi :). SOM alla inte kunde låta bli haha.

Själv hade man bara Garbage Pail Kids o samla på, dög bra dock

Medlem

[quote=slarron]

Skrivet av jimbow1234:
Skrivet av dTexN:

Lite avundsjuk på dagens ungar, det här spelet hade säkert varit gööroligt om man var liten. byta i skolan o grejs.

Ähh vi hade Goggos, Pogs och Pokemonkort &amp;lt;3

Såååå sant! Dessa jävla pogs. glöm inte tamagochi :). SOM alla inte kunde låta bli haha.[/

Glöm inte heller bort gameboy

Medlem

Hugaligen, dottern får hålla till goda med Zelda än så länge. Men visst fasen ser det kul ut!


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

1
Skriv svar