H1Z1 säljer bara estetiska förmål i butiken

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Javas:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Javas:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Javas:

Som Planetside 2, som väntat. Rätt så bra betalningsmodell, till skillnad från WarZ som erbjuder vapen, ammo och mat i butiken

ehm warz som numer heter infestation säljer endast melee vapen, inte ett endaste skjutjärn går att köpa för pengar.

mat och ammo bestämmer du själv om du vill köpa, det är lika enkelt att hitta det ute utan att kasta pengar runt om dig.

Varförjag vet detta är för jag spelar spelet, jag springer redan runt med en mosin nagant och har ammunition och fullt med mat, det tog mig ca en timma att få ihop allt jag har.

sedan kan man inte jämföra infestation med detta eller dayz då infestation är menat för snabba strider.

I alla fall om man lirar banan colorado, californien kommer vara större och vara mer riktat mot riktig survival om jag inte minns helt fel.

Men det är ju så coolt att döma ut spel utan att ens själv spela va?
Infestation är varken p2w eller scam som folk fortfarande spyr ur sig.

Kolla mitt steam konto så ser du ett Infestation på listan haha

Jag testade det i en ca 40 minuter för jag var nyfiken på hur spelet var, jag antar väl att jag missförstod spelet lite när jag såg föremålsshoppen då jag antog att spelet skulle vara mer survival än action.
Förresten, när jag ändå har dig på tråden så undrar jag en sak om spelet. Kan du förklara för mig, varför en zombie överlever två gutshots från 1dm avstånd med avsågat hagelgevär? Det var det som fick mig att avinstallera spelet så snabbt

Jag gissar på att du testade det under betaperioden eller i början på releasen? För jag vet att under betan och när spelet släpptes helt så var det där en bugg som nu är borta, nu tar du dom med ett skott i skallen med pistol eller med hagel.

Jag springer omkring och kör prickskytte med spickpistol så och tar dom med ett skott i huvudet så

Jag testade det nu i mars när steam reade ut spelet för drygt 15kr

Hmm skumt, med tanke på att det där var en gammal bugg som ska ha varit borttagen för länge sedan.
Då kanske du bara hade otur för jag har inte haft ett endaste bekymmer att döda zombies på nära håll med hagel.

Mjo, kanske var en" one in a million" chans att få den buggen. Jag testade inte mer efter det, jag är ändå inte intresserad av DayZ eller Infestation, jag var mest bara nyfiken på att se hur spelet såg ut idag. Spelet reades ändå ut för 1,49 euro och jag hade skrapat ihop den summan på CS genom att sälja vapenlådor ändå så


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av DAoG:
Skrivet av bonemachine:

Alla kommer se ut som Frankie till att börja med tror jag
.... men annars ser detta spel riktigt kul ut ^_^

Jag tycker Frankie alltid ser annorlunda ut när han lirar Dayz.

Ibland ja men det fins en röd tråd faktiskt. Keps, solbrillor, rutig skjorta och skägg.

12
Skriv svar