Fartfylld trailer för Mad Max visar fordon

Robot
Medlem
Fartfylld trailer för Mad Max visar fordon

Jag vet inte jag... Det ser inte så värst roligt ut av det lilla man har sett. Jag ser mer fram emot Just Cause 3 om nu ryktet stämmer.

Medlem

hoppas att det går att använda flera olika fordon och inte bara ett

Medlem

Skulle kunna bli det roligaste sen Interstate 76. Eller inte. Det märks.

Medlem

Att bilarna spontanexploderade var lite överdrivet (hollywood much?), men explosionerna var bra snygga, så...

Medlem

- Nä, det kändes inge vidare tidigare heller.
Känslan saknas. Kommer inte att köpa, tyvärr.
Å ändå gillar jag bilspel med action!


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av autograph:

- Nä, det kändes inge vidare tidigare heller.
Känslan saknas. Kommer inte att köpa, tyvärr.
Å ändå gillar jag bilspel med action!

Vadå känslan saknas? Vilken känsla? Man har ju bara fått se bilarna. Mad Max känslan sitter inte bara i bilarna, det sitter i helheten.

Medlem

Ok. Helheten saknas, känns det som.
Titeln känns bara som en ursäkt för att sälja mer.
Jag har sett filmerna. Där är det en helhets-känsla.


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av Acriax:

Att bilarna spontanexploderade var lite överdrivet (hollywood much?), men explosionerna var bra snygga, så...

http://i.imgur.com/aWuGb.gif

Att bilar har högexplosiv bensin i däcken, det vet ju alla.

Medlem

fet video, skall skaffas om det släpps till ps4:an.

Medlem

Är det bara jag som reagerade på att det stod "West Coast Customs" på flera ställen i videon? Det kändes ju bara helt fel! Ett nutida tuning/bilstylingföretag hör inte hemma i MadMax-världen.

Medlem

Hoppas illa mycket att detta kan bli spelet som stillar mina Interstate '76 begär..

Medlem
Skrivet av TheBlueLynx:

Är det bara jag som reagerade på att det stod "West Coast Customs" på flera ställen i videon? Det kändes ju bara helt fel! Ett nutida tuning/bilstylingföretag hör inte hemma i MadMax-världen.

Kan ju bero på att Westcoast customs har hjälpt till att designa saker till bilarna eller liknande.

Medlem

HAHA!

-They took his car
-They took his diir!!
-Diirka diiiiirrrrrr!!!!!


signatur

Man skulle ha två hjärnor så att man kunde sabba den ena

Medlem

Älskade interstate 76, längtar och hoppas på nått liknande spel

ZF
Medlem

lättexploderande bilar har jag ingen invändning mot med tanke på bensinhamstrandet och den generella MacGyver-inställningen till bilbyggande i filmerna.

men annars verkar det ju hyfsat kass. bara några av de mer uppenbara bristerna:

noll Australienkänsla. vilket är lätt förklart förvisso..

Skrivet av TheBlueLynx:

Är det bara jag som reagerade på att det stod "West Coast Customs" på flera ställen i videon? Det kändes ju bara helt fel! Ett nutida tuning/bilstylingföretag hör inte hemma i MadMax-världen.

och stora exploderande tankar eller ej, bensinbrist kommer säkert inte vara en fråga ändå, eller tankning för den delen.

ingen dingo som codriver.

ergo: "

Motorstorm HD

"

Medlem
Skrivet av ZF:

och stora exploderande tankar eller ej, bensinbrist kommer säkert inte vara en fråga ändå, eller tankning för den delen.

Så länge de inte byter riktning och blir f2p.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

ZF
Medlem
Skrivet av Paddington:
Skrivet av ZF:

och stora exploderande tankar eller ej, bensinbrist kommer säkert inte vara en fråga ändå, eller tankning för den delen.

Så länge de inte byter riktning och blir f2p.

med tanke på att de i filmerna oftast snor bensinen så vill jag inte riktigt se vart du vill komma här...

1
Skriv svar