The Elder Scrolls Online – trials är den svåraste utmaningen

Robot
The Elder Scrolls Online – trials är den svåraste utmaningen
Medlem
The Elder Scrolls Online – trials är den svåraste utmaningen

Men, men då måste man ju ha 11 vänner med!?!

Medlem

Det grafiska är det ju inget fel på i ESO iallafall.

Synd att gameplay och rörelser är mindre bra.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Efter att ha kört ESO några veckor nu måste jag ändå säga att jag tycker det är helt okej! Var lite skeptisk under betan, men nu när jag väl har kommit in i det så är det faktiskt riktigt roligt!

k3m
Medlem
Skrivet av Fezk:

Det grafiska är det ju inget fel på i ESO iallafall.

Synd att gameplay och rörelser är mindre bra.

Berätta för mig vad gameplay är för något?

Medlem
Skrivet av skogsvilden:

Men, men då måste man ju ha 11 vänner med!?!

11 vänner, 11 från ett guild, 11 från zonchatten. Så många möjligheter så lite tid.

Medlem

12 spelare måste samarbeta för att besegra de fiender och bossar som står i vägen för framgång.

Tror tyvärr inte att det är så många som spelar ESO.

Medlem

Helvete vad agry Joe sågade detta spel... Jag har tagit mig igenom 15 lvls typ men vet inte vad jag ska tycka, finns inget som liksom drar mig tillbaks till o fortsätta lira

Medlem
Medlem

Det här och age of conan är dem bästa mmo som jag lirat iallafall.Vart positivt överaskad av ESO:)

Medlem
Skrivet av vuze2143:

Helvete vad agry Joe sågade detta spel... Jag har tagit mig igenom 15 lvls typ men vet inte vad jag ska tycka, finns inget som liksom drar mig tillbaks till o fortsätta lira

Han sågade betan men efter han spelade det lite mer så tyckte han det var bra och kommer fortsätta spela.

EDIT: och han hyllade PVP och tyckte det var riktigt jävla skoj.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av vuze2143:

Helvete vad agry Joe sågade detta spel... Jag har tagit mig igenom 15 lvls typ men vet inte vad jag ska tycka, finns inget som liksom drar mig tillbaks till o fortsätta lira

Han sågade betan men efter han spelade det lite mer så tyckte han det var bra och kommer fortsätta spela.

EDIT: och han hyllade PVP och tyckte det var riktigt jävla skoj.

Samtidigt finns det billigare MMO:n som gör samma sak. exempelvis GW2 (som han också nämner)

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av vuze2143:

Helvete vad agry Joe sågade detta spel... Jag har tagit mig igenom 15 lvls typ men vet inte vad jag ska tycka, finns inget som liksom drar mig tillbaks till o fortsätta lira

Han sågade betan men efter han spelade det lite mer så tyckte han det var bra och kommer fortsätta spela.

EDIT: och han hyllade PVP och tyckte det var riktigt jävla skoj.

Nej?!
http://angryjoeshow.com/2014/04/elder-scrolls-online-angry-re...

Medlem

Kul med rankings och ändrade utmaningar varje vecka tycker ja. Blir inte lika tradig pve på det sättet

Medlem
Skrivet av Fisse:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av vuze2143:

Helvete vad agry Joe sågade detta spel... Jag har tagit mig igenom 15 lvls typ men vet inte vad jag ska tycka, finns inget som liksom drar mig tillbaks till o fortsätta lira

Han sågade betan men efter han spelade det lite mer så tyckte han det var bra och kommer fortsätta spela.

EDIT: och han hyllade PVP och tyckte det var riktigt jävla skoj.

Nej?!
http://angryjoeshow.com/2014/04/elder-scrolls-online-angry-re...

Var den här videon jag senast såg.

https://www.youtube.com/watch?v=I82pz60iGL0


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av vuze2143:

Helvete vad agry Joe sågade detta spel... Jag har tagit mig igenom 15 lvls typ men vet inte vad jag ska tycka, finns inget som liksom drar mig tillbaks till o fortsätta lira

Jag förstår vad du menar, jag älskade spelet de första veckorna och försvarade det mot alla haters, men nu har jag insett spelets brister och stängde av min subscription i förrgår :/

Nu väntar vi på Archage istället och hoppas på att det är lika grymt som alla Twitch streamare säger Det har ju redan funnits i Asien ett par år och fick sitt första digitala expansion i januari, så ett ofärdigt spel kommer det inte vara när det kommer hit.

+ att det är Trion som hostar spelet i väst, deras f2p system för Rift är bara för nice <3


signatur

Game long and prosper

Medlem

Ska bli kul att se vad dem planerat för endgame förutom de quests och dungeons som redan finns.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

gillar detta spel.

Medlem
Skrivet av vuze2143:

Helvete vad agry Joe sågade detta spel... Jag har tagit mig igenom 15 lvls typ men vet inte vad jag ska tycka, finns inget som liksom drar mig tillbaks till o fortsätta lira

Vem bryr sig om vad "angry joe" tycker, större idiot får man leta efter.

Medlem
Skrivet av Draug:

12 spelare måste samarbeta för att besegra de fiender och bossar som står i vägen för framgång.

Tror tyvärr inte att det är så många som spelar ESO.

Du kan vara lugn det är massor med folk som spelar ESO.

Medlem

ESO är faktiskt det MMO-spel jag gillat mest sen jag spelade WoW första gången och då har jag INTE varit speciellt förtjust i Elder scrolls/Skyrim.spelen.
Kanske är det just TES/Oblvion/Skyrim spelarna som är mest missbelåtna med ESO?

Återstår att se hur end game och PVP är, är lite tveksam tyvärr.

Medlem

Undra hur många av er som klagar som bara spelat BETAN. Ni är fan sorgliga jävlar

phi
Medlem
Skrivet av employed:

Undra hur många av er som klagar som bara spelat BETAN. Ni är fan sorgliga jävlar

Ja, hur kan man klaga på spelet om man bara spelat betan. Det är ju en så otroligt stor skillnad på betan och det färdiga spelet! Sorgliga jävlar.

Välkommen till 2014.

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av vuze2143:

Helvete vad agry Joe sågade detta spel... Jag har tagit mig igenom 15 lvls typ men vet inte vad jag ska tycka, finns inget som liksom drar mig tillbaks till o fortsätta lira

Jag förstår vad du menar, jag älskade spelet de första veckorna och försvarade det mot alla haters, men nu har jag insett spelets brister och stängde av min subscription i förrgår :/

Nu väntar vi på Archage istället och hoppas på att det är lika grymt som alla Twitch streamare säger Det har ju redan funnits i Asien ett par år och fick sitt första digitala expansion i januari, så ett ofärdigt spel kommer det inte vara när det kommer hit.

+ att det är Trion som hostar spelet i väst, deras f2p system för Rift är bara för nice <3

Japp! Jag försöker skicka på ArcheAge på FZ men grabbarna verkar inte vilja printa nyheterna!
Riktigt roligt spel! Om man vill kan ma. Betala ca 1000kr och lira alphan nu! Kolla forumet här för mer info!


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av Yabba:
Skrivet av vuze2143:

Helvete vad agry Joe sågade detta spel... Jag har tagit mig igenom 15 lvls typ men vet inte vad jag ska tycka, finns inget som liksom drar mig tillbaks till o fortsätta lira

Vem bryr sig om vad "angry joe" tycker, större idiot får man leta efter.

En recensent som faktiskt går in på mer än bara grafik o ljud och lägger tyngd på värde/tim och vågar kritisera rakt ut vad han tycker och tänker om spel som han dessutom betalar själv för, även dom spel som faktiskt är 110% skit (Sonic Free Riders, Kane & Lynch 2 m.fl)? Nej vem fan vill lyssna på en rak och ärlig recension?

Medlem
Skrivet av Draug:

12 spelare måste samarbeta för att besegra de fiender och bossar som står i vägen för framgång.

Tror tyvärr inte att det är så många som spelar ESO.

Absolut ett av mina favoritbidrag till årets mest originella skämt 2014 !

Medlem
Skrivet av Theade:
Skrivet av Javas:
Skrivet av vuze2143:

Helvete vad agry Joe sågade detta spel... Jag har tagit mig igenom 15 lvls typ men vet inte vad jag ska tycka, finns inget som liksom drar mig tillbaks till o fortsätta lira

Jag förstår vad du menar, jag älskade spelet de första veckorna och försvarade det mot alla haters, men nu har jag insett spelets brister och stängde av min subscription i förrgår :/

Nu väntar vi på Archage istället och hoppas på att det är lika grymt som alla Twitch streamare säger Det har ju redan funnits i Asien ett par år och fick sitt första digitala expansion i januari, så ett ofärdigt spel kommer det inte vara när det kommer hit.

+ att det är Trion som hostar spelet i väst, deras f2p system för Rift är bara för nice <3

Japp! Jag försöker skicka på ArcheAge på FZ men grabbarna verkar inte vilja printa nyheterna!
Riktigt roligt spel! Om man vill kan ma. Betala ca 1000kr och lira alphan nu! Kolla forumet här för mer info!

Ligger inte Archeum versionen på typ 1300kr till och med? Du måste skicka print screen på den snygga kostymen man får med


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar