Första trailern från H1Z1

Robot
Första trailern från H1Z1

Tips för överlevare: undvik kyrkogårdar vid zombiekalyps!

#planetside-2, #h1z1


Geeks Gaming
Första trailern från H1Z1

hahah så skriptat xD

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

hahah så skriptat xD

Du får det att låta som att trailers inte brukar vara skriptade

Medlem

Dum Zombie! Fy! Inte springa!

Första trailern!?, tycker jag sett något ifrån H1Z1 varannan dag nu dom senaste veckorna..


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Geeks Gaming
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Jinxswe:

hahah så skriptat xD

Du får det att låta som att trailers inte brukar vara skriptade

Jo visst brukar dom vara de... men detta är första någonsin som jag har reagerat på att de är skriptat xD

Medlem
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

Första trailern!?, tycker jag sett något ifrån H1Z1 varannan dag nu dom senaste veckorna..

Livestreams och diverse offscreen-filmer. Hoppas dock som sagt mer på morgondagens tillställning.


signatur
Medlem
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Jinxswe:

hahah så skriptat xD

Du får det att låta som att trailers inte brukar vara skriptade

Jo visst brukar dom vara de... men detta är första någonsin som jag har reagerat på att de är skriptat xD

Men det ända som man egentligen ser att det är skriptat, det är det allra sista, annars ser det ju bara ut som vilket spel som helst (inget negativt menat) med zombies som du kan hitta

Medlem

Vad spelbolagen tror vi vill ha = Flashiga CGI trailers
Vad vi vill ha = Gameplay

Medlem

Jag uppfattas säkert som gnällig, men ärligt så var detta nog en av de sämsta trailers jag sett på länge. Mod-trailers är bättre. Dessutom så kändes "den scriptade zombien" som från ett spel på tidigt 2000-tal. Inga skuggor t.ex.
Inget liv i den alls(höhö)
Doom 3 gjorde det bättre år 2004 och det är illa bara det. Nu har vi ju som i tidigare artiklar här på FZ kommit fram till att grafik inte är allt, men kom igen.

Medlem
Skrivet av massej:

Jag uppfattas säkert som gnällig, men ärligt så var detta nog en av de sämsta trailers jag sett på länge. Mod-trailers är bättre. Dessutom så kändes "den scriptade zombien" som från ett spel på tidigt 2000-tal. Inga skuggor t.ex.
Inget liv i den alls(höhö)
Doom 3 gjorde det bättre år 2004 och det är illa bara det. Nu har vi ju som i tidigare artiklar här på FZ kommit fram till att grafik inte är allt, men kom igen.

Håller med dig. Kändes rätt så derp.

Jag reagerade nästan mest på zombiens otroligt fula spring-animation, och hur sjukt b ljussättningen från facklan var (bland annat, som du nämnde, ingen skugga från zombien).

Den här trailern sa mig ingenting om spelet annat än att utvecklarna inte verkar ha särskilt stora ambitioner att fullt nyttja/vidareutveckla kapaciteten hos Forgelight Engine.

ELF
Medlem
Skrivet av Spekkio:

Dum Zombie! Fy! Inte springa!

Mm, ska ju vara mängden som räknas. Inte snabbheten.
Tappade suget tack vare denna zombie.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Inaktiv

Kalla mig gammaldags men ibland saknar jag tiden då en zombie var långsam men ack så dödlig om dom var många.

VHN
Medlem

People det här är ingen "official" trailer som är utlagd av SOE! Detta klipp var gömt av utvecklarna på deras hemsida och hittades sedan av några snillen på reddit.

Dock så verkar detta vara ett villospår, ett par utvecklare hintar på att det ska finnas ytterligare ett klipp gömt någonstans!


signatur

VHN

Medlem

Jag blir imponerad när vi får PS4 spelare får en early access... helst då före alla andra platformar, som ett litet... tja, "tack för att ni slängde ut 4000kr på en konsol med typ INGET nytt"


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Ungefär lika imponerande som Dayz...

Medlem

Blocky, blocky, blocky. Rätt rejäla codec-relaterade problem i min ände när man kikar på klippet.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Hua, läskigt värre!
Kommer behöva en packe Pampers om jag ska klara detta spelet!

1
Skriv svar