Notch släpper spelet Drowning in Problems

Medlem

Vilket skitspel! Varför ens lägga ned tid på något sådant här? Det är roligare och intressantare att använda sin kommandotolk än det här. Bara klicka på solve, vänta en stund och sedan så går några stats upp. pust...


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

Medlem
Skrivet av The Gamer:

Vilket skitspel! Varför ens lägga ned tid på något sådant här? Det är roligare och intressantare att använda sin kommandotolk än det här. Bara klicka på solve, vänta en stund och sedan så går några stats upp. pust...

Du fokuserar på gameplay i ett interaktivt story-medel som jag inte vill kalla spel -- och Notch antagligen inte heller, egentligen -- och du gör detta samtidigt som du ignorerar undertonerna av hela upplevelsen och budskapen som de framför. Du är inte rätt person för det här, obviously, och det förstår jag. Detta är inte för alla. Men det finns en upplevelse där, och den är väldigt tankestimulerande.

Medlem
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av The Gamer:

Vilket skitspel! Varför ens lägga ned tid på något sådant här? Det är roligare och intressantare att använda sin kommandotolk än det här. Bara klicka på solve, vänta en stund och sedan så går några stats upp. pust...

Du fokuserar på gameplay i ett interaktivt story-medel som jag inte vill kalla spel -- och Notch antagligen inte heller, egentligen -- och du gör detta samtidigt som du ignorerar undertonerna av hela upplevelsen och budskapen som de framför. Du är inte rätt person för det här, obviously, och det förstår jag. Detta är inte för alla. Men det finns en upplevelse där, och den är väldigt tankestimulerande.

haha, det här är inte ett dugg tankestimulerande. Du väljer dina egna stats i form av livspriortering från början till slut. Wow vilket gameplay och tankar man får. Det är skit från början till slut och det är min åsikt. Det är inte konstigt att det är gratis, vem vill betala för lite text och att man ska placera stats på en interaktiv icke-synlig karaktär?


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

Medlem
Skrivet av The Gamer:
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av The Gamer:

Vilket skitspel! Varför ens lägga ned tid på något sådant här? Det är roligare och intressantare att använda sin kommandotolk än det här. Bara klicka på solve, vänta en stund och sedan så går några stats upp. pust...

Du fokuserar på gameplay i ett interaktivt story-medel som jag inte vill kalla spel -- och Notch antagligen inte heller, egentligen -- och du gör detta samtidigt som du ignorerar undertonerna av hela upplevelsen och budskapen som de framför. Du är inte rätt person för det här, obviously, och det förstår jag. Detta är inte för alla. Men det finns en upplevelse där, och den är väldigt tankestimulerande.

haha, det här är inte ett dugg tankestimulerande. Du väljer dina egna stats i form av livspriortering från början till slut. Wow vilket gameplay och tankar man får. Det är skit från början till slut och det är min åsikt. Det är inte konstigt att det är gratis, vem vill betala för lite text och att man ska placera stats på en interaktiv icke-synlig karaktär?

Det låter som att du har missat poängen av både vad jag har skrivit, och specifikt min tolkning av vad Notch gjort och försökt göra. Du fokuserar även på aspekter ur det som jag redan sagt att jag inte fokuserar på, och jag har redan sagt att jag har svårt att se det här som ett spel. Ska du nu skriva svar till vad jag skriver så får du åtminstone gärna läsa vad jag faktiskt skrivit först.

Medlem

Tänkvärt tidsfördriv. Men Fan vad deppig man blir.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Hahaha textäventyr i HD, obetalbart, klockrent!

Medlem

Jag tror Notch har spelat för mycket Cookie Clicker

Medlem

Det finns ju ingen tidsbegränsning för när du ska klicka så något vidare träningspass vet jag inte om det är. Inressant men instängt kan jag väl beskriva spelet som bäst, den oöppna inställningen i spelet är nog intentionell.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

12
Skriv svar