Divinity: Original Sin – det här har dina pengar gått till

Robot
Divinity: Original Sin – det här har dina pengar gått till
Inaktiv
Divinity: Original Sin – det här har dina pengar gått till

Har ej sett något om detta eller hört talas om tidigare men jag måste säga att det ser rätt bra ut på alla sätt. Häftigt hur mycket bättre det såg ut i jämförelserna vid 1:10

Medlem

Längtar, ser verkligen grymt ut! Larian studios brukar kunna leverera bra humor oxå!


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Verkar va en bra tid att gilla old school RPGs. Pillars of Eternity och Divinity Original sin ligger båda ganska nära i kalendern.

Medlem

LARIAN !

Btw, står ju release 20e Juni i slutet av filmen, inte "i Maj någon gång" som det står i texten.

k3m
Medlem

Det här spelet ser jag verkligen fram emot

Medlem

Ser bra ut! Skall kollas upp när jag dött klart i DS II


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Kickstarta jag med, kommer hamna i eftertexten samt ha mitt meddelande inskrivet på ett träd!

Medlem

Lirat detta COOP med en polare nu i Early Access, lätt bästa RPG 2014!

Medlem

Jag har Divinity 2 i backloggen på Steam, är det värt att grotta ned sig i det ?
Och hänger storyn ihop något med Original Sin eller är dom fristående ?

MEG
Medlem

Ser underbart ut, längtar tills det släpps...


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av Decado:

Jag har Divinity 2 i backloggen på Steam, är det värt att grotta ned sig i det ?
Och hänger storyn ihop något med Original Sin eller är dom fristående ?

Divinity 2 var väldigt linjärt, med osynliga väggar och fullt av buggar. Körde en tredjedel av spelet innan jag gav upp.

MEG
Medlem

Har nu kollat in lite gameplay från Betan, det ser och verkar lika underbart som jag har hoppats på, skit nu ryker det lite mer pengar


signatur

Death is only the beginning

1
Skriv svar