Sista chansen att betatesta Wildstar

Robot
Sista chansen att betatesta Wildstar

I helgen hålls den absolut sista buggjakten inför lanseringen i sommar - skaffa nyckel här!

#ncsoft, #carbine-studios, #wildstar


Medlem
Sista chansen att betatesta Wildstar

Danke! Uppskattas till tusen!

Medlem

Känner att min hype för detta har gått från skadligt extrem till knappt närvarande efter den korta stund jag testade under en betahelg. Jag vet att det var buggigt och att level sju nog inte gett en bra idé om hur spelet ser ut senare men det var knappast en uppfriskande vind i en stillastående genre, då lämnade Guild Wars 2 ett betydligt bättre första intryck.

Medlem

Håller med purjo, jag blev dock runt level 15, men det var faktiskt riktigt tråkigt spel.

Det var dock ganska mysigt att spela.

Medlem

Efter att ha kört till level 40, känner jag att det känns lite meh. Men kommer att ge det en chans vid release ändå (även om jag fastnat hårt för ESO när jag bestämde mig för att testa det för lite mer än en vecka sen).

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Rakoon:

Håller med purjo, jag blev dock runt level 15, men det var faktiskt riktigt tråkigt spel.

Det var dock ganska mysigt att spela.

Har inte hunnit testa det än, men ska nog i helgen. Det är just mysigheten jag är ute efter. Som första gången man sprang upp för den smala åsen upp till dvärgarnas huvudstad i World of Warcraft, eller andra stora setpieces.


signatur
Gen
Medlem

Det ÄR ett mysigt spel och har förbättrats väldigt mycket sen CBT (och under beta weekends). Tror verkligen detta kan bli något bra. Bara de städar bort de sista buggarna och optimerar spelet så blir det finemang!

Har personligen fått en bra mycket bättre känsla gällande Wildstar under betan än jag fick med ESO som jag inte alls tyckte om.

Medlem

Jag tänker inte ta del av ytterligare en MMO-flopp efter besvikelsen med ESO.. Har redan testat Wildstar och precis som många andra har sagt så känns det väldigt meeh.

Grafiken gör dessutom att man spyr regnbågar.

Medlem

Efter det jag testat och det jag sett från vänner som köpt spelet så skulle inte röra ESO med en pinne. Känns som folk mest ger varandra ryggdunkningar för att rättfärdiga sitt köp. För att inte tala om alla idiotiska pre-order saker eller imperial rasen...

Testade även Wildstar i två helger och mina förhoppningar nollställdes. Det är med ett ord "Meh". När jag lirade så fick jag känslan av att " jag skulle lika gärna kunna spela Wow". För Wildstars små förändringar är just det. Små förändringar.

Vill inte vara den negativa när det gäller mmorpg, jag hoppas ju på att ett bra lir ska se dagens ljus. Men då lär utvecklarna verkligen ta en med storm. Något som just nu, 2014, känns avlägset.

Medlem

Jag vet inte riktigt än. Tyckte väl betan var okey, men vet inte om det är något för mig eller inte riktigt, lutar mer åt ArcheAge för mig iaf

Medlem

njae arceage om senaste patchen som lanserats i korea kommer till eu så blir det nog inte lika kul iaf inte för dom räknat med lite mer hardcore däremot extra mycket grinding känns det som

nya endgame lvling zonen verkar vara helt pve som exempel,

Men det jag lirat är faktiskt kul , men det är bara alpa vet inte hur det blir i beta eller retail build.

wizard/witchcraft känns väldigt op


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Nia
Medlem

Det är INTE den sista chansen. En Open Beta är officiellt plannerad mellan "may ??? - may ???", min hoppfulla gissning är mellan 9e och 25e maj, men kanske blir det bara en vecka eller två-tre helger.

Medlem

Jag har spelat dom senaste betorna, jag uppskatar spelet rejält. visst det finns endel buggar som Carbine måste jobba på som kan ta ner upplevelsen när man spelar men förhoppningsvis så kommer det vara fixat vid release. jag tror Wildstar kommer bli det största MMO:t på länge

Medlem

Ni som vill kan joina den största Wildstar gruppen på facebook just nu vi tar upp den senaste informationen om Wildstar osv. https://www.facebook.com/groups/273144919519289/

phi
Medlem

Hann testa wildstar förra gången men orkade inte ens spela till lvl 10. För likt wow, för generiskt, inget nytänk värt att nämna.

"Meh" helt klart.

Medlem
Skrivet av Notumforce:

njae arceage om senaste patchen som lanserats i korea kommer till eu så blir det nog inte lika kul iaf inte för dom räknat med lite mer hardcore däremot extra mycket grinding känns det som

nya endgame lvling zonen verkar vara helt pve som exempel,

Men det jag lirat är faktiskt kul , men det är bara alpa vet inte hur det blir i beta eller retail build.

wizard/witchcraft känns väldigt op

Som du skriver, är ju bara alpha än så länge . Mycket kan hända för att ändra min åsikt tills det blir klart, men än så länge så verkar det iaf väldigt intressant, för mig iaf

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Rakoon:

Håller med purjo, jag blev dock runt level 15, men det var faktiskt riktigt tråkigt spel.

Det var dock ganska mysigt att spela.

Har inte hunnit testa det än, men ska nog i helgen. Det är just mysigheten jag är ute efter. Som första gången man sprang upp för den smala åsen upp till dvärgarnas huvudstad i World of Warcraft, eller andra stora setpieces.

Jag är också ute efter just detta och tyvärr så lär du bli rätt besviken på detta spel. Har iaf inte fått någon sådan känsla överhuvudtaget ännu.

Jag har saknat den där WoW-känslan så pass mycket att jag tog en paus från WoW i slutet av wotlk och tänker börja igen när WoD kommer.

Medlem
Skrivet av phi:

Hann testa wildstar förra gången men orkade inte ens spela till lvl 10. För likt wow, för generiskt, inget nytänk värt att nämna.

"Meh" helt klart.

Wildstar handlar till 100% om endgame.

Det som kommer vara bra i WS är dungeons och raids samt pvpn. levla kommer inte vara det unika, men det är helt okej.

Medlem

Det var inte riktigt min grej. Hoppas folk uppskattar det mer än vad jag gjorde åtminstone.

Medlem

Tyckte spelets atmosfär var helmysigt men striderna kändes väldigt tråkiga!
Full rörlighet var riktigt härligt men att man dels kunde gå rakt igenom monster kändes riktigt trist samt det värsta för mig var att när man gjorde attacker mot monster så kändes det som man lika gärna viftade i luften... ingen direkt respons alls.

Här gjorde neverwinter det riktigt bra där det för mig kändes som om det låg mycket tyngd i varje träff istället för att jag just viftade till honom med en fjäder

Medlem

Tack FZ för en nyckel, kommer spela som en galning. Wildstar har allt ett mmo borde ha (som jag önskar) och jag tycker detaljeringen i spelet är mega nice och questandet är så varierande Älskar att questa runt och vill påbörja nästa med engång för att komma vidare <3 Dem har mini-tower defence spel i housing som jag tycker är awesome också, sedan hoverboard ramper / mount banor kommer senare om man ska tävla mot varandra


signatur

"All that's left of proud Tristram, are ghosts and ashes."

Medlem

Är så nöjd med ESO så kommer inte testa Wildstar.

Dock så tycker jag det är roligt att alla yngre har något roligt att spela!

trolololololol....

phi
Medlem
Skrivet av jollebob:
Skrivet av phi:

Hann testa wildstar förra gången men orkade inte ens spela till lvl 10. För likt wow, för generiskt, inget nytänk värt att nämna.

"Meh" helt klart.

Wildstar handlar till 100% om endgame.

Det som kommer vara bra i WS är dungeons och raids samt pvpn. levla kommer inte vara det unika, men det är helt okej.

Låter som ett lysande koncept för att tappa en stor skara av spelarna innan endgame. Kvar blir de spelarna som orkat tvinga sig igenom ett halvdant spel och dess levlande för att kunna ta del av spelets endgame.

Medlem

"Sista chansen att betatesta WildStar"

"Vi har tappat räkningen på hur många betatesthelger NCsoft och Carbine Studios har genomfört för Wildstar men detta veckoslut är den absolut sista."

Nej, till både rubrik och ovan citat. Detta är sista beta-helgen före launch, men det har även utlovats "Open Beta" före launch, som sker någon gång mellan 5:e Maj och 31:e Maj. Så chansen finns fortfarande att testa spelet före det släpps.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

mmorpg känslan kommer tebax när blizzard släpper sitt nya wow eller dyl.

Medlem

Vill inte vara taskig mot dig Calle, med tanke på att du spelade i min gamla Q3A Clan, men det är fel information om att detta är sista tillfället att testa Wildstar.

Öppna betan börjar inom kort, det är sista beta test weekend dock det är sant.

Medlem
Skrivet av phi:
Skrivet av jollebob:
Skrivet av phi:

Hann testa wildstar förra gången men orkade inte ens spela till lvl 10. För likt wow, för generiskt, inget nytänk värt att nämna.

"Meh" helt klart.

Wildstar handlar till 100% om endgame.

Det som kommer vara bra i WS är dungeons och raids samt pvpn. levla kommer inte vara det unika, men det är helt okej.

Låter som ett lysande koncept för att tappa en stor skara av spelarna innan endgame. Kvar blir de spelarna som orkat tvinga sig igenom ett halvdant spel och dess levlande för att kunna ta del av spelets endgame.

Nu ska vi inte överdriva!
Jag sa att levlandet inte är det unika i spelet.
Fast det finns fortfarande mycket nytt!

Det finns olika paths som man kan jobba på medans man levlar, adventures finns för level 15. Öppen pvp, stora landskap vilken är nice. Du kan köra pvp hela vägen till max om du så vill, dungeons är för level 20+. Sen ska vi inte glömma det fantastiska crafting systemet.

Spelet blir mycket intressant och utmanande efter level 15. Finns även groupquests och sådant om du spelar med vänner. Måste säga att jag är mycket intresserad av WS.

Sen får vi inte glömma att WS har ett unikt combat system och roliga klasser. Sen kanske inte WS för alla, men de va länge sedan vi fick ett mmo där dom satsar fullt ut på endgame!

Medlem

Testade och fann att det inte var något för mig under förra betan. Det första intrycket var gott men snart så satt man där med samma gamla MMO som man alltid kört. Ingenting nytt under solen och jag har verkligen svårt för den gulliga stilen. Det sista hade emellertid inte hindrat mig från att köra vidare om spelet i sig hade varit kul. Synd.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av dafuq:
Skrivet av phi:
Skrivet av jollebob:
Skrivet av phi:

Hann testa wildstar förra gången men orkade inte ens spela till lvl 10. För likt wow, för generiskt, inget nytänk värt att nämna.

"Meh" helt klart.

Wildstar handlar till 100% om endgame.

Det som kommer vara bra i WS är dungeons och raids samt pvpn. levla kommer inte vara det unika, men det är helt okej.

Låter som ett lysande koncept för att tappa en stor skara av spelarna innan endgame. Kvar blir de spelarna som orkat tvinga sig igenom ett halvdant spel och dess levlande för att kunna ta del av spelets endgame.

Nu ska vi inte överdriva!
Jag sa att levlandet inte är det unika i spelet.
Fast det finns fortfarande mycket nytt!

Det finns olika paths som man kan jobba på medans man levlar, adventures finns för level 15. Öppen pvp, stora landskap vilken är nice. Du kan köra pvp hela vägen till max om du så vill, dungeons är för level 20+. Sen ska vi inte glömma det fantastiska crafting systemet.

Spelet blir mycket intressant och utmanande efter level 15. Finns även groupquests och sådant om du spelar med vänner. Måste säga att jag är mycket intresserad av WS.

Sen får vi inte glömma att WS har ett unikt combat system och roliga klasser. Sen kanske inte WS för alla, men de va länge sedan vi fick ett mmo där dom satsar fullt ut på endgame!

håller helt med dig "Dafuq" jag tror att Wildstar kommer bli det största MMO.t på länge även om levlandet inte kommer vara det mest unika med spelet

MEG
Medlem

När ska vi få ett MMO som inte är Disney inspirerat eller sockersött rent allmänt. Ett mörkt MMO med vuxnare inslag, varför inte ett KULT MMO.
Nu har jag klagat färdigt


signatur

Death is only the beginning

12
Skriv svar