Robot
Daylight

FZ letar efter obehaglig skräck i ett övergivet sjukhus, men hittar mest billiga jump scares och trötta klyschor.

#zombie-studios, #daylight, #outlast


Medlem
Daylight

Tröttnade på Outlast efter 30 minuter.. så det här får vänta tills det antingen är gratis för PS+ eller går ned kraftigt i pris.


signatur

"High life on low budget"

MEG
Medlem

Detta låter som ett spel för de som vill spela ett skräckspel men inte bli sådär jätterädd....


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Betyget var väntat, ser allmänt stelt ut. Däremot tycker jag att Outlast var riktigt bra. Dlc 7 maj

Medlem

trött på alla spel där man springer runt och är rädd för att man inte kan skydda sig på nåt sätt, nytänk behövs!


signatur

"Alla har vi en hjälte i oss, vi måste bara släppa ut den"

Medlem

Haha, jag blandade ihop namnet på Daylight med det där nya parkour zombie spelet från Dead Island utvecklaren, så det första stycket i recensionen var lite förvirrande


signatur

Game long and prosper

Medlem

låter bara som en dålig outlast kopia har inte kört klart det ens.

Medlem

Fick det här spelet gratis med mitt andra grafikkort, har inte pallat nyttja aktiveringskoden... verkar inte som jag missat något, då.

Och jag älskade Outlast. Trots sina brister var det ett grymt (läskigt) spel. Taggad som fan på DLC'et!

Moderator | Testpilot
Skrivet av bent toe:

Tröttnade på Outlast efter 30 minuter.. så det här får vänta tills det antingen är gratis för PS+ eller går ned kraftigt i pris.

Outlast var verkligen tröttsamt ur ett game-play perspektiv. Samma samma samma sak helatiden utan några större skillnader.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av KatOne:

Fick det här spelet gratis med mitt andra grafikkort, har inte pallat nyttja aktiveringskoden... verkar inte som jag missat något, då.

Och jag älskade Outlast. Trots sina brister var det ett grymt (läskigt) spel. Taggad som fan på DLC'et!

Sälj nyckeln


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Javas:

Haha, jag blandade ihop namnet på Daylight med det där nya parkour zombie spelet från Dead Island utvecklaren, så det första stycket i recensionen var lite förvirrande

samma här

KoP
Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av KatOne:

Fick det här spelet gratis med mitt andra grafikkort, har inte pallat nyttja aktiveringskoden... verkar inte som jag missat något, då.

Och jag älskade Outlast. Trots sina brister var det ett grymt (läskigt) spel. Taggad som fan på DLC&amp;#039;et!

Sälj nyckeln

Man brukar inte få sälja nycklar vidare som inkluderats vid köp av t.ex grafikkort. Så du sitter här och uppmanar honom till att begå ett brott.

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av KatOne:

Fick det här spelet gratis med mitt andra grafikkort, har inte pallat nyttja aktiveringskoden... verkar inte som jag missat något, då.

Och jag älskade Outlast. Trots sina brister var det ett grymt (läskigt) spel. Taggad som fan på DLC&amp;#039;et!

Sälj nyckeln

Man brukar inte få sälja nycklar vidare som inkluderats vid köp av t.ex grafikkort. Så du sitter här och uppmanar honom till att begå ett brott.

Bättre att låta den brinna inne då?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

KoP
Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av KoP:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av KatOne:

Fick det här spelet gratis med mitt andra grafikkort, har inte pallat nyttja aktiveringskoden... verkar inte som jag missat något, då.

Och jag älskade Outlast. Trots sina brister var det ett grymt (läskigt) spel. Taggad som fan på DLC&amp;#039;et!

Sälj nyckeln

Man brukar inte få sälja nycklar vidare som inkluderats vid köp av t.ex grafikkort. Så du sitter här och uppmanar honom till att begå ett brott.

Bättre att låta den brinna inne då?

Japp. Rätt ska vara rätt.

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av KoP:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av KatOne:

Fick det här spelet gratis med mitt andra grafikkort, har inte pallat nyttja aktiveringskoden... verkar inte som jag missat något, då.

Och jag älskade Outlast. Trots sina brister var det ett grymt (läskigt) spel. Taggad som fan på DLC&amp;amp;#039;et!

Sälj nyckeln

Man brukar inte få sälja nycklar vidare som inkluderats vid köp av t.ex grafikkort. Så du sitter här och uppmanar honom till att begå ett brott.

Bättre att låta den brinna inne då?

Japp. Rätt ska vara rätt.

lol, det är hans nyckel han har fått med på köpet. Ungefär som att förbjuda att sälja sina spel vidare till spelkedjorna, hur kan det vara olagligt egentligen?


signatur

Game long and prosper

KoP
Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av KoP:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av KoP:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av KatOne:

Fick det här spelet gratis med mitt andra grafikkort, har inte pallat nyttja aktiveringskoden... verkar inte som jag missat något, då.

Och jag älskade Outlast. Trots sina brister var det ett grymt (läskigt) spel. Taggad som fan på DLC&amp;amp;#039;et!

Sälj nyckeln

Man brukar inte få sälja nycklar vidare som inkluderats vid köp av t.ex grafikkort. Så du sitter här och uppmanar honom till att begå ett brott.

Bättre att låta den brinna inne då?

Japp. Rätt ska vara rätt.

lol, det är hans nyckel han har fått med på köpet. Ungefär som att förbjuda att sälja sina spel vidare till spelkedjorna, hur kan det vara olagligt egentligen?

Fråga dom som hittade på det hela. Men tydligen är det så.

Medlem

Sales of Key Codes from a participant to another party are prohibited, and may void the Key Codes and/or the
Participant's (or third party's) ability to download the Free Games or use the Key Codes.

står dock inget om att man inte får ge bort den.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

TILL PS4 MEN INTE TILL XBOX ONE:down:

Medlem

spelet var intressant 5min, har dock tvingat mig själv att spela 2timmar men nope. Vill bara ge bort det på steam igen.

Skrämmande nja, är typ så här: oj där var en liten ande som skriker buuu, där rasslar kedjor, en låda trillar ner... Dead Space var mer skrämmande och det var grymt bra spel dock inte riktig samma genre men iaf mer spännande och skrämmande. )

Sedan varför allt springande och inte kunna försvara sig? Tech demo som inte var speciellt snyggt, finns bättre alternativ.

Medlem

Daylight hör nog till kategorin "helt ointressanta upplevelser". Måste erkänna att jag spelade det för att få kolla in UR4 men lite trånga korridorer och mörker var vad som bjöds den lilla stund jag orkade irra i sjukhuskorridorerna. Labyrintspel hör inte till mina favoriter. Fattar inte riktigt meningen med detta spel.


signatur

Det var detta...

Medlem
Skrivet av bent toe:

Tröttnade på Outlast efter 30 minuter.. så det här får vänta tills det antingen är gratis för PS+ eller går ned kraftigt i pris.

Outlast va ju skitbra ju

1
Skriv svar