Battlefield 4 – snyggare genom soldatens ögon

Robot
Battlefield 4 – snyggare genom soldatens ögon

Kort film visar ett vackert och fult krig i Battlefield 4-världen.

#battlefield-4, #dice


Medlem
Battlefield 4 – snyggare genom soldatens ögon

ja de är ett fint spel men jag fattade inte riktigt.. skulle de va nån handling eller? var inget speciellt med detta =/ ?

dmn
Medlem
Medlem

Through my eyes: 3rd person edition.

Medlem

"Visst, spelet är väl ingen GOTY-kandidat. Men vi gav dem ett snyggare spel iaf. Det är allt som räknas".


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

va snyggt det va önskar min dator kunnde klara av sån grafik..men till hösten kommer den för då inhandlas en ny

Medlem

Jag vet nog inget spel som är lika underbart att spela samtidigt som det är så frustrerande såsom Battlefield...

Medlem
Skrivet av dmn:

gäsp

Att du lägger tid när du verkar så ointresserad ?

Tycker själv att det var kul att se en annan vinkel på spel.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

För mycket kompressions-artefakter och kornigt skärpedjup för att imponera rent visuellt, sen att det är tredjepersons-perspektiv istället för första person krockar ju lite med titeln.

Dock var klippningen mellan scenerna redigt snygg, med knappt märkbara övergångar.

Helheten känns dock väldigt mycket som en reklamfilm/trailer för BF4, fattar inte riktigt vad de vill ha gjort/sagt med det hela. Den tillför liksom inget mer än smörj i EA:s PR-maskineri.

Medlem
Medlem

Tycka vad man vill om Battlefield 4, men det går väl ändå inte att förneka att den var snyggt gjord?

Sedan måste det inte finnas någon egentlig baktanke eller poäng med det hela. Det räcker ju med att personen tar två saker han/hon brinner för; Battlefield 4 och videoredigering.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Jozo:

Jag vet nog inget spel som är lika underbart att spela samtidigt som det är så frustrerande såsom Battlefield...

Red Orchestra


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av PsyX:

Through my eyes: 3rd person edition.

vadå 3rd person? det är ju kameran som är "ögonen"...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Mycket gnäll här, som vanligt då.

Har själv inte spelat Bf4, tycker det ser riktigt snyggt ut, och filmen var bra gjord.

Medlem
Skrivet av Xzander:

Helheten känns dock väldigt mycket som en reklamfilm/trailer för BF4, fattar inte riktigt vad de vill ha gjort/sagt med det hela. Den tillför liksom inget mer än smörj i EA:s PR-maskineri.

Som det står i filmens youtube-beskrivning så var den fan made... gjord av spelare som ville visa sin favorittitel ur intressanta vinklar antar jag?

Den var alltså en hyllning och inte ett officiellt PR-grepp eller så.

Medlem
Medlem

snyggt gjort! killen vet vad han gör!

k3m
Medlem

Jag längtar tills jag får ett rollspel med den grafiken & ljudet. För BF4 är otroligt snyggt med ett himmelskt ljud.

hahaha blir så trött på svenska forum o svenskt folk i allmänhet ibland alltså.

Förmodligen har killen suttit o jobbat på den här ett bra tag.
Fått till precis rätt vinklar, sagt till clanen att hjälpa han, klippa, klistra, edit, musik. m.m

O Det man läser 90% på fz här är:
Meh / ok? / Ehhh / Inget speciellt /

Medans på youtube där ja hänger mera än på fz.
Omg this is awesome / Great editing / You have a rly good sence of musik and video m.m

Va vill ja ha sagt med detta?
Jo att imo så är svenskar så jääääävla tråkiga så det finns fan inte.

Gen
Medlem

Grafiken och ljudet är i toppklass, det går inte att förneka. Synd bara att skalet är fint men innehållet är kasst.

Medlem
Skrivet av Swedish_Gr3mlin:

hahaha blir så trött på svenska forum o svenskt folk i allmänhet ibland alltså.

Förmodligen har killen suttit o jobbat på den här ett bra tag.
Fått till precis rätt vinklar, sagt till clanen att hjälpa han, klippa, klistra, edit, musik. m.m

O Det man läser 90% på fz här är:
Meh / ok? / Ehhh / Inget speciellt /

Medans på youtube där ja hänger mera än på fz.
Omg this is awesome / Great editing / You have a rly good sence of musik and video m.m

Va vill ja ha sagt med detta?
Jo att imo så är svenskar så jääääävla tråkiga så det finns fan inte.

Eller så faller det inte Svenskar i smaken? Om nedlagd tid och jobb är den enda kriterien för om något är bra eller inte Så skulle ju Duke Nukem och Dai Katana vara bästa spelen ever...

Medlem

Fattar inte vad som är meningen med denna "nyhet"?? Klippet var inget speciellt heller från vad jag såg..


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av k3m:

Jag längtar tills jag får ett rollspel med den grafiken & ljudet. För BF4 är otroligt snyggt med ett himmelskt ljud.

kan inte hålla med mera...skulle vara bra som fan...men då får inte storyn förfalla vilket jag tror det skulle eftersom dom skulle lägga ner så mycket tid på grafiken

Medlem
Skrivet av KatOne:
Skrivet av Xzander:

Helheten känns dock väldigt mycket som en reklamfilm/trailer för BF4, fattar inte riktigt vad de vill ha gjort/sagt med det hela. Den tillför liksom inget mer än smörj i EA:s PR-maskineri.

Som det står i filmens youtube-beskrivning så var den fan made... gjord av spelare som ville visa sin favorittitel ur intressanta vinklar antar jag?

Den var alltså en hyllning och inte ett officiellt PR-grepp eller så.

Det är jag väl medveten om, står dock fast vid att den övergripande känslan i videon är väldigt "trailer-ig" och inger därför för mig personligen inget mer än en "Jaha?"-känsla. Sen att den är skickligt utförd och därmed en välgjord hyllning från uppenbart dedikerade fans går självklart inte att förneka.

Medlem

Snygg film av ett snyggt spel, som är ganska roligt att spela.

Medlem

Nice! Snyggt

Undrar om de som gjorde t.ex detta spelet http://www.youtube.com/watch?v=e0XUOFqQNxs någonsin kunde drömma om att spelen kunde se ut så här.

Medlem

edited gameplay... coolt

Medlem
Skrivet av Swedish_Gr3mlin:

hahaha blir så trött på svenska forum o svenskt folk i allmänhet ibland alltså.

Förmodligen har killen suttit o jobbat på den här ett bra tag.
Fått till precis rätt vinklar, sagt till clanen att hjälpa han, klippa, klistra, edit, musik. m.m

O Det man läser 90% på fz här är:
Meh / ok? / Ehhh / Inget speciellt /

Medans på youtube där ja hänger mera än på fz.
Omg this is awesome / Great editing / You have a rly good sence of musik and video m.m

Va vill ja ha sagt med detta?
Jo att imo så är svenskar så jääääävla tråkiga så det finns fan inte.

Flytta till Ryssland eller Youtube då?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Riktigt snyggt. Väldigt imponerande. Man glömmer nästan av hur snyggt BF4 är.

Medlem
Skrivet av Swedish_Gr3mlin:

hahaha blir så trött på svenska forum o svenskt folk i allmänhet ibland alltså.

Förmodligen har killen suttit o jobbat på den här ett bra tag.
Fått till precis rätt vinklar, sagt till clanen att hjälpa han, klippa, klistra, edit, musik. m.m

O Det man läser 90% på fz här är:
Meh / ok? / Ehhh / Inget speciellt /

Medans på youtube där ja hänger mera än på fz.
Omg this is awesome / Great editing / You have a rly good sence of musik and video m.m

Va vill ja ha sagt med detta?
Jo att imo så är svenskar så jääääävla tråkiga så det finns fan inte.

...för det är bara svenskar som resonerar så? Härligt med fördomsfulla människor


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

12
Skriv svar