Wolfenstein: The New Order – Smyga eller kaos? Valet är ditt

Robot
Medlem
Wolfenstein: The New Order – Smyga eller kaos? Valet är ditt

Jag har aldrig tänkt på Wolfenstein som ett stealth-spel. På vissa sätt känns det som bortkastade resurser att lägga kraft och pengar på att skapa stealthmoment i det här spelet. Men det kanske blir riktigt bra..

k3m
Medlem

Woohoo! Jag kände hur jag riktigt åkte med där

Medlem

Haha, kul trailer


signatur

Trust is for fools...

Medlem

Haha. Första trailern som gör mig intresserad av spelet. Jag vet vilken väg jag kommer välja.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

måste säja att det är spelet faktiskt ser sjukt roligt ut

Medlem

Det kommer till pc, eller hur ligger det till? Ser riktigt kul ut, men tycker kanske dom borde tagit något annat namn istället för att rida på wolfensteins namn. Känns lite off att ha ett wolfenstein i framtiden

Medlem
Skrivet av Smoo87:

Det kommer till pc, eller hur ligger det till? Ser riktigt kul ut, men tycker kanske dom borde tagit något annat namn istället för att rida på wolfensteins namn. Känns lite off att ha ett wolfenstein i framtiden

Wolfenstein har alltid haft futuristiska och ockulta element.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Jag har aldrig tänkt på Wolfenstein som ett stealth-spel. På vissa sätt känns det som bortkastade resurser att lägga kraft och pengar på att skapa stealthmoment i det här spelet. Men det kanske blir riktigt bra..

Ja, originalet var knappast nåt stealthspel. Men RtCW kunde man väl smyga lite? Tycker inte det känns malplacerat faktiskt

Medlem

Snälla säg att det här är musik i spelet! Skönaste på länge haha!

Medlem

Jag som hoppades på att få höra Rammstein när dom visade mayhem delen

Medlem

Tror inte jag kommer smyga runt så mycket i det här spelet. I teorin finns det säkert fördelar med det, men jag gilla KAOS! MERA KAOS!

Medlem

Får lite Dishonored vibbar av stealthet, och det gillas!

Medlem

Det var klämmigare musik i "mayhem-läget"


signatur

Jäh!

Medlem

Nassar gillar också vattenmelon

Medlem

Vet inte varför, men ju närmare release detta kommer desto mer intresserad blir jag. I början kändes det som nej, det här ska jag skippa direkt. Men nu känns det faktiskt som nån frisk vind i den annars så dystra FPS regionen.

Jag hoppas faktiskt att jag blir positivt överraskad av Wolfenstein.


signatur

Nämen!

Medlem

HAha vilken rolig trailer! Det är väl inte samma person från Return to the Castle Wolfenstein? Eller har det alltid varit olika karaktärer syftar från Wolfenstein 2 nu som släppte nåt år sen.

Medlem

Såg mindre bra ut än jag trodde faktiskt... Men men, ska helt klart spela det!

Medlem
Skrivet av Menige_Erik:

Nassar gillar också vattenmelon

Medlem

Stör mig sjukt mycket på den där musiken alltså, jag vet att alla gillar sådant, men ja, jag gör det iaf inte. Den här "glad musik gör det tragiskt" suger.

Jävla tarantinoskit.

Lyssna på 0:35-1:00, så skall det vara, Carpenter synthar.
https://www.youtube.com/watch?v=q3yE2147mzo#t=35


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Jag blev lite nyfiken på stealth i början tills jag kom på att jag alltid spelat Wolfenstein "the mayhem way" och det får bli så den första genomspelningen med, kommer nog inte kännas lika Wofenstein annars

Skrivet av GhostWolf:

HAha vilken rolig trailer! Det är väl inte samma person från Return to the Castle Wolfenstein? Eller har det alltid varit olika karaktärer syftar från Wolfenstein 2 nu som släppte nåt år sen.

Man spelar och har alltid spelat som B.J Blazkowicz, han har bara fått lite annorlunda utseende mellan spelen.


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Stör mig sjukt mycket på den där musiken alltså, jag vet att alla gillar sådant, men ja, jag gör det iaf inte. Den här "glad musik gör det tragiskt" suger.

Jävla tarantinoskit.

Lyssna på 0:35-1:00, så skall det vara, Carpenter synthar.
https://www.youtube.com/watch?v=q3yE2147mzo#t=35

Aldrig i livet, fan vad billigt det lät
Dessutom så är det lite olika syften i ditt klipp och detta.

Medlem

När kommer ett spel där man slaktar kommunistsvin!?


signatur

Jag hatar dina åsikter, och är beredd att döda för att slippa höra dem.

Jag hoppas man kan skruva upp svårighetsgraden till max så att det blir riktigt svårt, annars kommer man spela genom det här spelet på fem timmar.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Har sagt det förr, men det tål att sägas igen: Machine Games och Bethesda har verkligen träffat helt rätt i sin marknadsföring av The New Order. Varje ny trailer som släpps gör mig än mer sugen på att sätta tänderna i det färdiga liret!

Kan spelet närma sig samma kvalité som Escape from Butcher Bay har vi sannerligen en riktigt fullträff att se fram emot!

Medlem
Skrivet av Strasser:

När kommer ett spel där man slaktar kommunistsvin!?

Singularity


signatur

Game long and prosper

Medlem

- Varför kommer jag att tänka på spelet "Rise of the Triad"?

http://www.shacknews.com/game/rise-of-the-triad

http://www.riseofthetriad.net/web/app.php


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av slarron:

Snälla säg att det här är musik i spelet! Skönaste på länge haha!

Medlem

- Det roliga är ju att Beatles spelade in två versioner av de klassiska låtarna med tysk text/sång.
Komm, gib mir deine Hand (tysk version av I Want to Hold Your Hand) 1963 stereo (anm. 1963 anges, men den tyska versionen kom 1964).
Sie liebt dich (tysk version av She Loves You) stereo 1963 (anm. 1963 anges, men den tyska versionen kom 1964)
Sid 2.


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av Strasser:

När kommer ett spel där man slaktar kommunistsvin!?

Singularity

Metro 2033.

12
Skriv svar