Är Guerrillas nya spel free-to-play?

Robot
Är Guerrillas nya spel free-to-play?
Medlem
Är Guerrillas nya spel free-to-play?

Obildad jag kände mig nu. Tänkte "väsensskilt, vad fan är det för hittepå-ord?". Men google sa annat..

Medlem

Det första som dyker upp i mitt huvud när jag hör Guerrilla och F2P i samma mening är Blacklight Retribution. Det skulle dock inte sitta fel med ett Killzone-lir i samma anda, fast utan P2W-elementen. Jag har alltid varit fascinerad av Helghasts sedan det första Killzone släpptes.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Skrivet av Loxus:

Obildad jag kände mig nu. Tänkte "väsensskilt, vad fan är det för hittepå-ord?". Men google sa annat..

It is real

Ja, just det. Det hade jag glömt. Ska bli kul att få veta vad de sysslar med.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skribent
Skrivet av Loxus:

Obildad jag kände mig nu. Tänkte "väsensskilt, vad fan är det för hittepå-ord?". Men google sa annat..

Nu känner jag mig bildad


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Ryktades det inte om något slags action-RPG redan för något år sedan?

Många olika hattar att köpa kanske?

Skribent
Skrivet av Margy:

Ryktades det inte om något slags action-RPG redan för något år sedan?

Många olika hattar att köpa kanske?

Det är naturligtvis en möjlighet. Känner dock inte igen ryktet.


signatur

I am the black wizards.

Geeks Gaming

Känns bra att f2p spel börjar avta lite... men vem vet... av alla de 100 f2p spel som släpps så har i alla fall några varit bra.

Medlem

F2P känns som ett förbaskat missvisande uttryck. När man inte kan "spela" mer än 3 minuter, och måste betala svindlande summor för att få "spela" 3 minuter till (utan att vänta i 10 min till 10 dagar), då är det mer ocker än något annat.
Kan ju hoppas att den trenden om något avtar.

Medlem
Skrivet av Ender:

F2P känns som ett förbaskat missvisande uttryck. När man inte kan "spela" mer än 3 minuter, och måste betala svindlande summor för att få "spela" 3 minuter till (utan att vänta i 10 min till 10 dagar), då är det mer ocker än något annat.
Kan ju hoppas att den trenden om något avtar.

Vad har du spelat för F2P-spel?
När jag hör termen F2P tänker jag spel i stil med Planetside 2, Path of Exile, War Thunder, Trackmania: Nations Forever och Team Fortress 2. Det du pratar om låter snarare som ett Pay-to-Win-spel.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Loxus:

Obildad jag kände mig nu. Tänkte "väsensskilt, vad fan är det för hittepå-ord?". Men google sa annat..

Nu känner jag mig bildad

Haha, alltid nåt ^^

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Ender:

F2P känns som ett förbaskat missvisande uttryck. När man inte kan "spela" mer än 3 minuter, och måste betala svindlande summor för att få "spela" 3 minuter till (utan att vänta i 10 min till 10 dagar), då är det mer ocker än något annat.
Kan ju hoppas att den trenden om något avtar.

Vad har du spelat för F2P-spel?
När jag hör termen F2P tänker jag spel i stil med Planetside 2, Path of Exile, War Thunder, Trackmania: Nations Forever och Team Fortress 2. Det du pratar om låter snarare som ett Pay-to-Win-spel.

Nästan alla spel till mobilen och plattan. Lättare att vända på det, och säga att de enda F2P spel jag spelat som inte har den efterblivna betalningsmodellen är Dota2 och HearthStone

1
Skriv svar