Sista chansen att betatesta Wildstar

Medlem

Peppad! tack för nyckel

Medlem

Riktigt kul spel, och svårt från level 15+, level 20 dungeons som man whipar i höger och vänster.

jkw
Medlem

Finns bara till Windows, så, meh.

Medlem

Behöver ingen nyckel, förbeställde spelet efter förra nyckeln jag fick av FZ.

Medlem
Skrivet av MEG:

När ska vi få ett MMO som inte är Disney inspirerat eller sockersött rent allmänt. Ett mörkt MMO med vuxnare inslag, varför inte ett KULT MMO.
Nu har jag klagat färdigt

Tror nog att The Secret World är det närmsta du kommer Kult.
När det gäller 'vuxnare' MMO så finns det småskaliga sådana beroende på vad man är ute efter men du kommer aldrig att hitta ett AAA-MMO med ocensurerade 'vuxna' teman eftersom det PR-mässigt skulle vara självmord i USA och många andra länder.

Medlem

Så ni menar att man ska orka köra upp en karaktär förbi lvl 3? Spelet var riktigt segt, å dessa blåa jäkla skillfält lr vad man ska kalla dem....nej jag vet inte

MEG
Medlem
Skrivet av Ahris:
Skrivet av MEG:

När ska vi få ett MMO som inte är Disney inspirerat eller sockersött rent allmänt. Ett mörkt MMO med vuxnare inslag, varför inte ett KULT MMO.
Nu har jag klagat färdigt

Tror nog att The Secret World är det närmsta du kommer Kult.
När det gäller 'vuxnare' MMO så finns det småskaliga sådana beroende på vad man är ute efter men du kommer aldrig att hitta ett AAA-MMO med ocensurerade 'vuxna' teman eftersom det PR-mässigt skulle vara självmord i USA och många andra länder.

Jag har spelat Secret World men är inte så förtjust i det så kallade level lösa systemet.
Ja tyvärr så tror jag att du har rätt, ska vara om något företag från EU skulle satsa på det, men det tror jag inte de gör.


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Jag tror betan öppnar 16:00, det står 15:00 där man hämtar beta nyckeln. Enligt wildstar öppnar den 7 am PDT och det konverterat till svensk tid blir 16:00 ^^

12
Skriv svar