Fartfylld Nintendo Direct om Mario Kart 8

Robot
Medlem
Fartfylld Nintendo Direct om Mario Kart 8

Jag är så sjukt taggad!

Skribent
Skrivet av Bojkott:

Jag är så sjukt taggad!

Samma, även fast jag tycker karaktärsgalleriet är i tråkigaste laget. Hoppas på hemliga unlocks, framförallt Birdo och Diddy Kong!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Tack att ni har frågat Bergsala, många har gjort det på deras Facebook utan att ha fått svar. Man kanske ska skaffa ett UK konto så man kan ta del av det här. Eller åtminstone börja köpa spelen från Amazon UK/DE. Varför stödja Bergsala när de inte stödjer fansen?

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av Bojkott:

Jag är så sjukt taggad!

Samma, även fast jag tycker karaktärsgalleriet är i tråkigaste laget. Hoppas på hemliga unlocks, framförallt Birdo och Diddy Kong!

Även om karaktärsalternativen är i det tråkigaste laget har jag haft turen att få spela hela tre av mina favoritkaraktärer; Lakitu, Shy Guy och Yoshi.

Jag saknar dock Diddy Kong.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Lätt taggad, men jag har inga pengar för en Wii U Mario Kart Bundle... fast jag vet att jag hade skrapat fram något ändå om Club Nintendo-erbjudandet hade gällt i Sverige också...

Alltså, varför existerar det inte i Sverige igen? Varför vill inte Bergsala ha det?

Medlem
Skrivet av DarkZide8:

Lätt taggad, men jag har inga pengar för en Wii U Mario Kart Bundle... fast jag vet att jag hade skrapat fram något ändå om Club Nintendo-erbjudandet hade gällt i Sverige också...

Alltså, varför existerar det inte i Sverige igen? Varför vill inte Bergsala ha det?

Jag har läst att det beror på att man inte tjänade något på att ha Club Nintendo i Sverige.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Så här ser läget ut i Europa.

http://www.nintendo.co.uk/Campaigns/Mario-Kart-8-Bonus-Game-P...

Någon som vet i fall vi kommer kunna registrera och få ett gratis spel? Fysiska produkter kräver en brittisk adress, men hur fungerar det med downloads?

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av DarkZide8:

Lätt taggad, men jag har inga pengar för en Wii U Mario Kart Bundle... fast jag vet att jag hade skrapat fram något ändå om Club Nintendo-erbjudandet hade gällt i Sverige också...

Alltså, varför existerar det inte i Sverige igen? Varför vill inte Bergsala ha det?

Jag har läst att det beror på att man inte tjänade något på att ha Club Nintendo i Sverige.

Jo, jag har också läst det - hela den meningen. Önskar det kunde vara en mer ingående förklaring, om den ekonomiska förlusten var katastrofal eller inte

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Så här ser läget ut i Europa.

http://www.nintendo.co.uk/Campaigns/Mario-Kart-8-Bonus-Game-P...

Någon som vet i fall vi kommer kunna registrera och få ett gratis spel? Fysiska produkter kräver en brittisk adress, men hur fungerar det med downloads?

Min vän hade ett europeiskt 3DS och han lyckades ladda ner Mario 3D Land gratis när de gav bort det. Vet inte hur det funkar med Wii U.

Medlem
Skrivet av DarkZide8:
Skrivet av Bojkott:

Så här ser läget ut i Europa.

http://www.nintendo.co.uk/Campaigns/Mario-Kart-8-Bonus-Game-P...

Någon som vet i fall vi kommer kunna registrera och få ett gratis spel? Fysiska produkter kräver en brittisk adress, men hur fungerar det med downloads?

Min vän hade ett europeiskt 3DS och han lyckades ladda ner Mario 3D Land gratis när de gav bort det. Vet inte hur det funkar med Wii U.

Vi får hoppas att det även gäller Wii U. Bör ju fungera på samma sätt. Man registrerar köpet av Mario Kart och får en kod för valfritt spel. Jag har registrerat några köp på brittiska Club Nintendo utan problem, så jag hoppas verkligen att det kommer fungera lika bra med Mario Kart.

1
Skriv svar