Bob Hoskins är död

Robot
Bob Hoskins är död

R.I.P. Uppskattade honom i många filmer genom åren.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Mycket tråkigt. Who Framed Roger Rabbit är en av få filmer som jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Who framed Roger Rabbit är en klassiker och nog den film jag kommer förknippa Bob Hoskins med mest. Super Mario var ett skämt och jag tror inte jag orkat se hela än idag, filmen har för övrigt varit med på många listor över de sämsta filmerna baserade på spel.

R.I.P. Bob

Medlem

R.I.P. Bobby!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Vad bisarrt, igår tittade jag på Who Framed Roger Rabbit (c:a 20 år sedan jag såg den sist) tänkte att jag nog inte skulle gilla den eftersom den nog inte åldrats så bra, men blev extremt imponerad över hur bra den var (lätt en 8.5/10). Tänkte faktiskt speciellt på hur bra Bob Hoskins var. RIP!


signatur
Medlem

Fan vad sorgligt, han var en skådespelare som stal showen varje film han var med i, minns särskilt Hook där han tom. överglänste Robin Williams.

Medlem

Jag är nog en av dom få som gillar Super Mario filmen. Sådär B och charmig och töntig humor.

Borde se om den idag.

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Mycket tråkigt. Who Framed Roger Rabbit är en av få filmer som jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna.

Samma här. Sjukt underhållande film En riktigt underbar skådis som lämnade oerhört många underbara filmer bakom sig.

R.I.P. Bob Hoskins

Medlem

Super Mario Bros-filmen var såklart en total bilolycka, men själva Hoskins är oskyldig till detta. Han var en väldigt bra skådespelare, och som många påpekat - otroligt bra i Who Framed Roger Rabbit.

R.I.P. Bob Hoskins

Angående Super Mario-filmen;

Och ja, det är OK att påminna alla om att Super Mario Bros-filmen sög, i direkt kommentar till Bob Hoskins tragiska bortgång. Detta för att han själv avskydde filmen. Från Wikipedia;

Citat:

Bob Hoskins has spoken critically of Super Mario Bros., saying that it was "the worst thing I ever did" and that "the whole experience was a nightmare" in a 2007 interview with The Guardian.[16] In another interview with The Guardian, Hoskins answered Super Mario Bros. to three of the questions he was asked, "What is the worst job you've done," "What has been your biggest disappointment," and "If you could edit your past, what would you change?"[17]

John Leguizamo also admitted in 2007 that he too disliked his role as Luigi in the film, and expressed dissatisfaction with the film's direction. He said in his biography that perhaps the reason why the film turned out the way it did was that the studio wanted a more family friendly film while the directors wanted it to be more adult-like. He also said that both he and Bob Hoskins did not enjoy working on the film, frequently getting drunk to go through it, knowing that it would turn out bad.[18]

Dennis Hopper was also disparaging of the production, "It was a nightmare, very honestly, that movie. It was a husband-and-wife directing team who were both control freaks and wouldn't talk before they made decisions. Anyway, I was supposed to go down there for five weeks, and I was there for 17. It was so over budget."[19]

Medlem

Tråkigt. Kommer minnas dig! R.I.P


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

"Death is just another path. One that we all must take".


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

RIP mr Smee

Medlem

RIP Bob!


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Trist, synd att han mest kommer bli ihågkommen för skit så som Super Mario Bros och Hook.

Inaktiv

signatur

The definition of insanity?

Medlem

Trist även om jag alltid blandade ihop honom med Danny DeVito. Dom var otroligt lika varandra. RIP.

Medlem

Bara 71 år Minns honom som många andra här mest från hans roll i Roger Rabbit. R.I.P. Mr Hoskins.

Inaktiv

R.I.P. En mycket klassisk skådespelare.

Medlem
Skrivet av DAoG:

Trist, synd att han mest kommer bli ihågkommen för skit så som Super Mario Bros och Hook.

Skit är väl ett lite väl hårt omdöme om Hook? Sett ur perspektivet äventyrsfilm för barn tycker iallafall jag att den är bra. Ett klassiskt äventyr gestaltat av en hel drös riktigt bra skådespelare.

Medlem

R.I.P


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Vila i Fred Bob Hoskins

Inaktiv

MYCKET BRA SKÅDESPELARE:up:

1
Skriv svar