Wildstar-betan är igång - fixa nyckel här!

Robot
Wildstar-betan är igång - fixa nyckel här!

Det sista stängda betatestet har startat - vi har nycklar till helgens äventyr!

#wildstar, #carbine-studios


Wildstar-betan är igång - fixa nyckel här!

Fel! Servern öppnar kl 16.00

FM-guru
F.d. Sisyr

Kommer inte ihåg mitt lösen, och "forgotten password"-mailet anländer aldrig. Buhu.

Medlem
Skrivet av markus.bjorklin:

Fel! Servern öppnar kl 16.00

Är du säker? Klockan är nästan 16.20 och servern är fortfarande offline.

Medlem

Ni måste ändra till north america och inte spela på europe

Medlem

Ha så kul ni som uppskattar spelet. Jag fick nog ganska kvickt, dock inte för att det är dåligt. Bara jag som inte har smak för det.

Medlem

ArcheAge nycklar please!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Wow, det är snuskigt dåligt..

Tack för test dock..

Medlem
Skrivet av Harry Coma:

Wow, det är snuskigt dåligt..

Tack för test dock..

Vad jämför du med?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Lite galet att de har en månad till release och fortfarande är på stadiet att det finns buggar som gör att hela servrar krashar. Om och om igen.

Kan ju inte vara någon vidare marknadsföring att folk loggar in i spelet och sen inte kan spela mer än tio minuter i stöten utan att bli utkastade.

Annars har de ju fräschat upp UI:t i alla fall.


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

Medlem
Skrivet av Devices:

Lite galet att de har en månad till release och fortfarande är på stadiet att det finns buggar som gör att hela servrar krashar. Om och om igen..

Det är inget som har funnits i de föregående beta helgerna.
Var det hela servern som kraschade eller blev du (och kanske fler) endast utkastad ur spelvärlden?

Medlem
Skrivet av v1ctory:
Skrivet av Harry Coma:

Wow, det är snuskigt dåligt..

Tack för test dock..

Vad jämför du med?

Håller helt med ovanstående. Wildstar är fruktansvärt överhypat. Provade det ett par timmar och sedan orkade jag inte mer. Att det skulle bli "The wow killer" som folk vill få det till tvivlar jag starkt på.

Medlem

"World of Warcraft-dödare" what? vart får ni det ifrån, tror inte dom äns försöker alla vet att det inte går och man behöver inte ha 8 miljoner användare för att gå +....

Medlem

Gillade verkligen deras approach i hype-videos etc, tycker om den grafiska stilen och utseendet på saker,, men vet inte.. kände mig inte alls "immersed", klickade inte alls.. tyvärr.

Medlem
Skrivet av v1ctory:
Skrivet av Harry Coma:

Wow, det är snuskigt dåligt..

Tack för test dock..

Vad jämför du med?

Rift, Aeon, Wow, ESO, SWG, SW:TOR, DaoC, Conan och många andra. Vissa saker ok, andra not so much.

Kommer inte döda wow som var sagt.

Medlem
Skrivet av Undrin:
Skrivet av v1ctory:
Skrivet av Harry Coma:

Wow, det är snuskigt dåligt..

Tack för test dock..

Vad jämför du med?

Rift, Aeon, Wow, ESO, SWG, SW:TOR, DaoC, Conan och många andra. Vissa saker ok, andra not so much.

Kommer inte döda wow som var sagt.

WoW kommer dö av sig själv.

Medlem
Skrivet av Undrin:
Skrivet av v1ctory:
Skrivet av Harry Coma:

Wow, det är snuskigt dåligt..

Tack för test dock..

Vad jämför du med?

Rift, Aeon, Wow, ESO, SWG, SW:TOR, DaoC, Conan och många andra. Vissa saker ok, andra not so much.

Kommer inte döda wow som var sagt.

Vad är dåligt? Är själv inte helsåld på PvP i annan form än 2v2/3v3 samtidigt som questandet blandar högt och lågt. Annars känns det mesta i PvE-väg mil före de flesta spel du nämner ovan.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Jag gillar det, skönt med annorlunda combat, inte bara targeta och spamma alla hotkeys som en invalid. grafiken e ju hur skön som helst, pvp biten verkar riktigt najs om man spelar med ett par polare, dungeons verkar bli ganska svårt men jävligt roligt och kaosartat.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

1
Skriv svar