Unreal Tournament gör comeback

Robot
Unreal Tournament gör comeback

Det var på tiden, kan det ha något att göra med UE4?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Kan vara så att han snackar om den communityt håller på med i ue4 forumet, det är ca 20 pers som arbetar på det. Dock hade epic sagt åt dom att inte använda unreal tournament namnet så dom kanske ville återvända till UT.

Medlem

U-u-uuuultrakill

Medlem

Så länge dem inte gör en hd remake av tidigare spel i UT-serien.

Inaktiv

Bara det inte blir en flopp som "Black Edition". Vill ha ett nytt som känns så som UT2 kändes.

Medlem

YAY! om det skulle vara en remake av orginal UT i nyaste motorn med lite nya godisbitar så blir jag överlycklig var det spelet jag fanatiskt spelade i min ungdom. de andra var ok dock.

Medlem

Goda nyheter. UT4 står högt upp på min önskelista.

Geeks Gaming

Ett UT99 i UE4 motorn med förstörelse? Mums... fast förstörelse behövs inte ge mig bara en ren kopia på UT99 i UE4 motorn så blir jag glad

Skribent

Snabb, snygg onlineaction med roliga vapen, tack!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

phi
Medlem

Nu var jag ingen UT-spelare på den tiden det begav sig men jäklar vad nice om det kommer ett nytt UT som faktiskt är bra. Det behövs något som sparkar liv i FPS-genren igen och som inte är ett "modern military"-FPS med ADS och allt vad det nu innebär.

Medlem

Tänk om de gör om UT till en modern shooter:
Max 2 vapen, måste sikta med kornsiktet för att kunna träffa något, ha en dedikerad springknapp med en konditionsmätare som tar slut efter 5 sekunder, en masa killstreaks och inga vapen som man plockar upp, utan du måste låsa upp dom...

Usch usch usch!

Medlem

JaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Bästa nyheten på länge!!!!

Medlem

7år... Helvete vad tiden går fort, känns som 2-3 max.

Medlem

VEHICULAR MANSLAUGHTER!!!
_ _
Unreal är en av de första spelen jag spelade på 90-talet. Var en liten 9-årig plutt bara. Minns hur läskigt spelet var.

Tiden går jäääävligt snabbt alltså... 90-talet var ju nyss!
Jag minns Nanne Grönvalls Avundsjuk live!

5 år kvar till 30... :s

Här har ni Nanne:

Medlem

Jag är lite rädd att det kommer vara långsamt och segt och inte i riktig Unreal anda.. ... i am worried indeed.

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:

Snabb, snygg onlineaction med roliga vapen, tack!

Epic Games:
-Hur var det ni vill ha det? Slött gamepad anpassat, suddigt gråbrunt ps3/360 spel, med 2-vapen begränsning? Okaj... ingen fara, vi fixar det!

,´P

Inaktiv

Låt mig gissa , F2P?


signatur

War never changes.

Medlem

Tim Sweeney sa typ i mars att dom inte jobbade på något nytt UT, så jag blev förvirrad när jag läste det. Får se vad det är...

Jag är dessutom osäker på om epic kan göra något som tilltalar mig alls nuförtiden...

Om det är ett riktigt UT, undrar om det är Epic Poland som gör det då?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv

F2P, DLC, mikrotransaktioner, Facebook/twitter,/twitch stöd.

Jag kan se det framför mig. Unreal Premium

Medlem
Medlem

Blir inte 2 PM klockan 23:00 i Sverige?

Medlem
Skrivet av Figurlig:

5 år kvar till 30... :s

Klaga inte, ett år kvar här


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

Snälla epic, förstör inte denna titel då som ni gjorde med UT3. Klumpigare spel får man fan leta efter, slopa också fordon för jag fann inte det givande någonstans.

Jag gillade ut under UT99 och UT2003 för dom var riktigt awesome, ni kan gärna få göra en remake på UT99 där inte grafiken satsas mest på utan gameplayet.
Tror många skulle uppskatta en remake gamla goda UT99

Medlem
Skrivet av Blazter:
Skrivet av Figurlig:

5 år kvar till 30... :s

Klaga inte, ett år kvar här

5 månader här, småpojkar.

Skribent
Skrivet av Bennii:
Skrivet av Blazter:
Skrivet av Figurlig:

5 år kvar till 30... :s

Klaga inte, ett år kvar här

5 månader här, småpojkar.

En månad här. =/

Skrivet av JRico:

Blir inte 2 PM klockan 23:00 i Sverige?

Nä, 2PM EST blir 20.00 (+6 timmar).


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av Bennii:
Skrivet av Blazter:
Skrivet av Figurlig:

5 år kvar till 30... :s

Klaga inte, ett år kvar här

5 månader här, småpojkar.

En månad här. =/

Skrivet av JRico:

Blir inte 2 PM klockan 23:00 i Sverige?

Nä, 2PM EST blir 20.00 (+6 timmar).

Hmm ok, jag får gå en Lernia kurs i Google (igen) då

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Hipshot:

Tim Sweeney sa typ i mars att dom inte jobbade på något nytt UT, så jag blev förvirrad när jag läste det. Får se vad det är...

Jag är dessutom osäker på om epic kan göra något som tilltalar mig alls nuförtiden...

Om det är ett riktigt UT, undrar om det är Epic Poland som gör det då?

People Can Fly-folket? Bulletstorm var grymt, så det vore inte så dumt.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Hipshot:

Tim Sweeney sa typ i mars att dom inte jobbade på något nytt UT, så jag blev förvirrad när jag läste det. Får se vad det är...

Jag är dessutom osäker på om epic kan göra något som tilltalar mig alls nuförtiden...

Om det är ett riktigt UT, undrar om det är Epic Poland som gör det då?

People Can Fly-folket? Bulletstorm var grymt, så det vore inte så dumt.

Mest pga Painkiller, jag tycker inte Bulletstorm var alls lika bra. Men men, mest intressanta nyheten på länge iaf.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Gött mos, så länge det blir ett sikte i mitten och inget jäkla titta ner i pipan för att sjukta så.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

12
Skriv svar