Call of Duty: Advanced Warfare avtäckt

Medlem

Jag hade blivit förvånad om det hade varit något nytt och fräscht.

Medlem
Skrivet av Struggle:

Suck, jag vill verkligen ha ett nytt Call of Duty, med fet grafik och WW2 igen.

Detta trots Kevin Spacey, känns så generiskt. Ta ut svängarna iaf då va fan! Laser pistoler och grejer, tyngre prylar! De gör små steg framåt, vågar inte ta ut svängarna för mycket.

Åh, Call of Duty 2! Det var grejer det! Förstår inte varför de stora spelbolagen är så fega över att göra WW2-spel just nu.

Medlem

Någonting säger mig att det lär bli samma osynliga korridorer som tidigare. Nej tack.

Medlem

Fan vad alla vill ha ww2? Hade varit fetare med en ändrig till ww1 miljö ju? Förutom trench-skitet. Men själva vapnena och så vidare. Hade varit fett, något nytt.

Medlem
Skrivet av srpski1sin:

Fan vad alla vill ha ww2? Hade varit fetare med en ändrig till ww1 miljö ju? Förutom trench-skitet. Men själva vapnena och så vidare. Hade varit fett, något nytt.

Korea kriget hade jag velat se.

Medlem

Alla vet ju att i slutändan kommer vi alla i varje fall ändå spela det. *knackar två gånger på bordet*

Medlem

Blir nog ett köp för mig

Medlem

Med tanke på att de använder samma jävla trötta spelmotor som vanligt ser vissa effekter lika trötta ut som vanligt. Titta på vapeneffekter, kulor/tracers o.s.v. som mycket bra exempel - 1:45->1:55 ses det bra vid. Eld, rök etc. begränsas också starkt av motorn. För att inte tala om fysikinteraktion med spelmotorn... Med den gamla quakemotorn har de hittills slängt på en fysikmotor ovanpå (vanligtvis Havok), och således är vissa objekt väldigt fysiskt interaktiva, medan merparten inte är det, då de hanteras enbart av spelmotorn och inte fysikmotorn. Vid användning av nyare spelmotorer finns en mycket starkare integration med både egna och tredjeparts fysikmotorer, och det märks verkligen med denna gamla Quake-historia.

ActiBlizz lär sig då fan aldrig, hur mycket man än sminkar en gris är det fortfarande en gris.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av PeTTs0n:

Med tanke på att de använder samma jävla trötta spelmotor som vanligt ser vissa effekter lika trötta ut som vanligt. Titta på vapeneffekter, kulor/tracers o.s.v. som mycket bra exempel - 1:45->1:55 ses det bra vid. Eld, rök etc. begränsas också starkt av motorn. För att inte tala om fysikinteraktion med spelmotorn... Med den gamla quakemotorn har de hittills slängt på en fysikmotor ovanpå (vanligtvis Havok), och således är vissa objekt väldigt fysiskt interaktiva, medan merparten inte är det, då de hanteras enbart av spelmotorn och inte fysikmotorn. Vid användning av nyare spelmotorer finns en mycket starkare integration med både egna och tredjeparts fysikmotorer, och det märks verkligen med denna gamla Quake-historia.

ActiBlizz lär sig då fan aldrig, hur mycket man än sminkar en gris är det fortfarande en gris.

Well said mannen!

Medlem
Skrivet av PeTTs0n:

Med tanke på att de använder samma jävla trötta spelmotor som vanligt ser vissa effekter lika trötta ut som vanligt. Titta på vapeneffekter, kulor/tracers o.s.v. som mycket bra exempel - 1:45->1:55 ses det bra vid. Eld, rök etc. begränsas också starkt av motorn. För att inte tala om fysikinteraktion med spelmotorn... Med den gamla quakemotorn har de hittills slängt på en fysikmotor ovanpå (vanligtvis Havok), och således är vissa objekt väldigt fysiskt interaktiva, medan merparten inte är det, då de hanteras enbart av spelmotorn och inte fysikmotorn. Vid användning av nyare spelmotorer finns en mycket starkare integration med både egna och tredjeparts fysikmotorer, och det märks verkligen med denna gamla Quake-historia.

ActiBlizz lär sig då fan aldrig, hur mycket man än sminkar en gris är det fortfarande en gris.

Amen brother. I don't like to hate, and I don't know why I'm writing in English, but all I have to say is, the animations in this trailer looks so old and jaggy it's ridiculous. I don't understand how call of duty can sell, must be some kind of a American thing.

Medlem

Kanske är för att jag dissat CoD sen MW2 men jag tyckte det kändes lite fräscht. Och förhoppningsvis snyggare till pc. Blev lite småsugen på en SP-run iaf. Kan vara värt nån steam-rea i framtiden.

Personligen föredrar jag lite skön semi-scifi framför gamla trötta ww2-kloner.

Medlem
Skrivet av motionfield:

Kanske är för att jag dissat CoD sen MW2 men jag tyckte det kändes lite fräscht. Och förhoppningsvis snyggare till pc. Blev lite småsugen på en SP-run iaf. Kan vara värt nån steam-rea i framtiden.

Personligen föredrar jag lite skön semi-scifi framför gamla trötta ww2-kloner.

Hähä CoD rea? Ja du får vänta kanske 10 år innan det går under 400 lappen @ 75%. Köp cs:go istället!

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Cards of Duty

House of Duty!

Medlem

Undra om det är samma spelmotor som vanligt och om det är det så vet vi vad vi kan vänta oss. Ett gammalt cod spel i en lite modernare förpackning..

Medlem

Crysis copy? Såg lite ut som nanosuite....

Medlem

Call Of Duty 2014


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

Medlem

Första tanke: Coolt, kanske är intresserad.
Eftertanke: Det var nog bara p.g.a. Spacey.

Medlem

Call of crysis + det där mechspelet som jag inte kommer på vad det heter.

Eller crysis of duty?

Just det crysis of titanfall, där satt den.

Inaktiv

Advanced Warfare HAR JAG ALDRIG HÖRT INNAN ELLER SÅ?:O

Medlem

Och Call of Duty: Advanced Warfare 2... Och Call of Duty: Advanced Warfare 3...

Medlem

Black ops 2 möter Elysium

Medlem

Vad blir nästa del tro, "even more advanced warfare then before!

Kommer sluta som polisskolan, de första var bra, resten ett jävla skämt!

Medlem

Ansiktsanimationerna på Kevin såg bra ut, fast det var kanske renderat i förväg?

Medlem

Lär väl suga eller bli lite si sådär

123
Skriv svar