Obehagligt värre i Murdered: Soul Suspect-trailer

Robot
Obehagligt värre i Murdered: Soul Suspect-trailer
Medlem
Obehagligt värre i Murdered: Soul Suspect-trailer

Alltid lite spännande med något nytt. Gillar tankegången bakom spelet men får se hur det slår ut i rent gameplay. Gillar att klura och filura så förhoppningsvis är det inte för mycket "on the rails" !

Medlem

Ser verkligen fram emot det här spelet, tror det kan bli riktigt bra!

Medlem

Det här spelet kände jag inte alls till, kan inte säga att jag blev jätte taggad av att spela efter sett videon men kanske blir ett köp när man spelat klart Watch Dogs om det inte finns något annat skoj.

FM-guru
F.d. Sisyr

Det blir säkert skoj, men hur taggad är man på att spela en snubbe i feodora och väst?

Medlem

Till skillnad från den svenska filmbranschen så önskar jag att det fanns fler spel som handlar om att lösa mord osv.

Medlem

Verkar riktigt bra!


signatur

Nämen!

Medlem

Jag tycker att själva konceptet verkar vara väldigt intressant men stör mig något oerhört på att huvudpersonen ser ut att turnera med The Lumineers.

Inaktiv

Tycker huvudpersonen ser bra ut. Förklaringen till varför han bär just dom kläderna gjorde det hela lättare att förstå och därmed helt ok för min del.

Saxat från Victor Leijonhufvuds förhandstitt.

"Jag är dock inte överförtjust i huvudpersonen själv, som känns ganska ansträngt hårdkokt och dessutom bär fedora. Detta konfronterar jag utvecklaren om. Vad är egentligen grejen med hans fedora?

– Som anakronism i Salems kontemporära polisväsende är det nästan en medveten symbol för att han inte passar in någonstans. Han är en skurk som styrt upp sig, så han har liksom hamnat mellan världarna, och den silhuetten är intressant för honom som karaktär, men den skapar också en intressant bakgrund för spelet. Ronan ser unik och intressant ut, och det är viktigt att man ständigt påminns om vem han är och var han har varit, menar Eric."

Hur som helst så blir det här ett spel att köpa då jag tycker det verkar riktigt intressant.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Johnny:

– Som anakronism i Salems kontemporära polisväsende är det nästan en medveten symbol för att han inte passar in någonstans. Han är en skurk som styrt upp sig, så han har liksom hamnat mellan världarna, och den silhuetten är intressant för honom som karaktär, men den skapar också en intressant bakgrund för spelet. Ronan ser unik och intressant ut, och det är viktigt att man ständigt påminns om vem han är och var han har varit, menar Eric."

To each his own, antar jag. För mig låter det som en krystad förklaring till ett löjeväckande utseende.

Medlem
Skrivet av Johnny:

Tycker huvudpersonen ser bra ut. Förklaringen till varför han bär just dom kläderna gjorde det hela lättare att förstå och därmed helt ok för min del.

Saxat från Victor Leijonhufvuds förhandstitt.

"Jag är dock inte överförtjust i huvudpersonen själv, som känns ganska ansträngt hårdkokt och dessutom bär fedora. Detta konfronterar jag utvecklaren om. Vad är egentligen grejen med hans fedora?

– Som anakronism i Salems kontemporära polisväsende är det nästan en medveten symbol för att han inte passar in någonstans. Han är en skurk som styrt upp sig, så han har liksom hamnat mellan världarna, och den silhuetten är intressant för honom som karaktär, men den skapar också en intressant bakgrund för spelet. Ronan ser unik och intressant ut, och det är viktigt att man ständigt påminns om vem han är och var han har varit, menar Eric."

Hur som helst så blir det här ett spel att köpa då jag tycker det verkar riktigt intressant.

Tycker snarare han ser ut som en personifikation av Reddit.

Medlem

I 46 sekunder var jag helt såld, sen sabba dom allt.

Inaktiv
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Johnny:

– Som anakronism i Salems kontemporära polisväsende är det nästan en medveten symbol för att han inte passar in någonstans. Han är en skurk som styrt upp sig, så han har liksom hamnat mellan världarna, och den silhuetten är intressant för honom som karaktär, men den skapar också en intressant bakgrund för spelet. Ronan ser unik och intressant ut, och det är viktigt att man ständigt påminns om vem han är och var han har varit, menar Eric."

To each his own, antar jag. För mig låter det som en krystad förklaring till ett löjeväckande utseende.

Själv gillar jag förklaringen om hur han ser ut och att det finns en historia bakom hans i annars fall tveksamma utsende. Men som du säger man tycker olika:)

1
Skriv svar