[Säljer] Grymt LoL Konto som har Allt!

Medlem
[Säljer] Grymt LoL Konto som har Allt!

Tjenare, tjenare!
Nu är det så att jag ska lägga ner på Lol karriären och fokusera mer på Plugget!

***Info om kontot"""
EUW
Diamond S3
Plat 1 S4 [ATM]
All Champs
20 Rune pages
över 200 runor totalt
Ungefär 90 skins!

Det jag begär för det här kontot är inte mer än 1300kr! (Med tanke på att jag har lagt ner mer än 3500kr och så otroligt mycket tid så är det ett underbart pris!)

Ni kan skriva här på forumet eller adda min skype [Ashvir_The_king] för eventuella frågor eller om du vill bara köpa det direkt!

Givetvis så kommer det här att göras säkert så båda parter utav affären känner sig säkra!
Betalning Via bank helst eller om du bor nära Örebro så kan vi göra det på något internet Café!

Medlem

Det enda fallet som de ens är i närheten utav att tänka sig att permanent banna kontot är när köparen helt random spelar i någon annan kontinent. Om köparen befinner sig i Sverige som jag hoppas så finns det ingen risk att det ska ske.

Medlem

Det är bara väldigt lätt att få tillbaka kontot efter man bytt email osv. Man får inte sälja konton för risken att bli scammad är extremt hög. Allt man behöver veta är sin ip och lite information så kan man få tillbaka kontot efter en månad.

Medlem

"The Account supplied to you is personal to you, and Riot Games does not recognize and expressly forbids the transfer of user Accounts."

Oavsett om det går att få tillbaka konton eller ej, exakt vad i den meningen är det som är svårbegripligt?


signatur

Victims; aren't we all?

Medlem

Och det är anledningen till varför jag ger er all min personinformation. Inte för att polisen kommer att bry sig eller något liknande. Utan jag ger er all information ni kan tänka er behöva för att känna sig säkra.
Jag försöker att sälja kontot för att jag har slutat och inte för att jag "tjäna" en liten slant.

Medlem

Nu frågade jag inte varför, jag frågade vad i licensavtalet som var oklart eftersom Riot är mycket tydliga med att det inte är tillåtet. "expressly forbids the transfer of user Accounts" borde inte lämna speciellt mycket utrymme för tolkningar.
Jag kanske dessutom ska konstatera att det även strider mot FZ:s forumregler att sälja accounts där utvecklaren inte tillåter det.


signatur

Victims; aren't we all?

Medlem

Då gör vi som de flesta gör på Ebay då.

Säljer en league of legends guide för 1300:-
Du får ett konto gratis på köpet!

Detta bör inte bryta mot deras regler med tanke på att jag ger bort kontot till den som köper guiden.

1
Skriv svar