Unreal Tournament gör comeback

Medlem

Ett nytt UT2k4 hade varit trevligt


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Fantastiskt. Bästa serier nånsin.
Brukar spela fortfarande ibland..

ELF
Medlem
Skrivet av Segas:

Bara det inte blir en flopp som "Black Edition". Vill ha ett nytt som känns så som UT2 kändes.

Själv tycker jag UT3/2007 är riktigt bra. Bara synd att det är så få som spelar.
Men hoppas på ett nytt UT som kan håva in en lite mer ordentlig community så det finns många servrar att välja mellan. Minns hur aktivt UT2K4 var. Saknar den tiden.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Unreal Tournament är ju ett av dom allra mest klassiska, om inte det som på riktigt fick igång multiplayer av alla slag. En helt ny version av det hade jag köpt Omedelbart utan att ens testa


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av Parabellum87:

U-u-uuuultrakill

Jag tror du blandar ihop ultra- med monsterkill...

M-m-m-monster kill-kill-kill....


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

JAA! ge mig ett nytt UT


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av Bennii:
Skrivet av Blazter:
Skrivet av Figurlig:

5 år kvar till 30... :s

Klaga inte, ett år kvar här

5 månader här, småpojkar.

En månad här. =/

Äsch, det är väl inget. Det där känns lite 12 år sedan!

Hoppas också på att en eventuell nyversion blir närmre originalet. Jag saknar bra spel med det där enkla och grundläggande som det var förr.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem
Skrivet av Jozo:

Tänk om de gör om UT till en modern shooter:
Max 2 vapen, måste sikta med kornsiktet för att kunna träffa något, ha en dedikerad springknapp med en konditionsmätare som tar slut efter 5 sekunder, en masa killstreaks och inga vapen som man plockar upp, utan du måste låsa upp dom...

Usch usch usch!

Counter Strike kom ganska samtidigt som Unreal Tournament.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Älskar UT och speciellt UT2K4 spelat det hundra timmar plus några hundra timmar till! Älskade att just hur man rör sig spelade så stor roll i spelet och allt handlar inte om att bara ha ett snabbt aim.

Sjukt kul nyhet!

30 ligger långt bak i backspegeln... men en nyversion av UT99 vore välkommet!

Synd att reflexerna är långt ifrån vad de var för 15 år sen...

Medlem

original UT var första spelet som jag kommer ihåg att vi körde 1024x768 upplösning på^^

klart det bästa spelet i genren. favotitbanan var Morpheus

Medlem

så länge det inte finns fordon så är det givet köp!

Medlem

Heh, UT99 i ny uniform skulle kunna vara något. Fifan, jag var runt 11-12 år när jag började spela det. Tiden går verkligen för fort.

Men de kommer väl göra något i UT3 stilen eller värre.

Inaktiv

Unreal var väl kul, men Quake QW var allt roligare, man körde med Sportser flash 33 modem och laggade sönder på Algonets servrar,
många andra servar var bra men man gillade folket på Algonets, Nigthmare Gay hette snubben som ofta lirade där och höll ordning och reda.
Quake 1 var snabbt , snyggt för den tiden och hade grym spelkontroll,
ett nytt Q1 hade varit det ultimata.

Medlem

fan vad gött med ett nytt unreal. Hoppas dom håller fast vid deras oldschool gameplay.

Medlem

Bara jag som vill se en reboot på Unreal?

Medlem
Skrivet av Dalthor-san:

Bara jag som vill se en reboot på Unreal?

Nej.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

https://www.youtube.com/watch?v=QLBgaLOi7N4 <- Unreal, musiken och grafiken back in the days Ett nytt Unreal skulle jag vilja se och inte bara UT serien.

Medlem

Bästa spelnyheten på länge! Hoppas verkligen de tar tillbaka samma gameplay som UT99.

Inaktiv

Har fortfarande boxen med 6 cd-skivor kvar ut2004, haft så jäkla roligt i mp med det. Hoppas på nåt liknande.


signatur

äldre än dig!

Medlem

Nötte UT2k3 och UT2k4 som attans! Kul om det kommer ett nytt! Instagib FTW!

Medlem

Hellre Unreal 3.. (helt ensam om åsikten? )

Medlem

Jag glömde visst något. Yeehaw!

Medlem

7 år sen UT3 kom?! Känns som det var igår ju!
Ska bli kul medd ett nytt men jag väntar på fortfarande på en komplett remake av första Unreal.. Top 3 bästa äventyren någonsin!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Snart bara elva och en halv timme kvar då....

(Nej, jag är inte alls förväntansfull. Jag tror desvärre samtidigt att jag kommer att bli besviken...)


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

12
Skriv svar