3d dot game heroes

Medlem
3d dot game heroes

Hej alla medlemmar!

Tusen tack för responsen senast!

Det blev "Macahnarium", som var riktigt bra och utmanande!

Nu är jag på jakt efter "3d dot game heroes" till Playstation 3.
Har letat på såväl tradera som blocket utan resultat. Som student har jag ej råd att köpa det till nypris...tyvärr.

Undrar om det finns ngn som har detta spel i sin samling och är beredd att sälja det, alternativt känner ngn som känner ngn som känner ngn...

Keep on playing!

6-0 idag på Hearthstone --> "Det går bra nu";)

#blogg

Medlem
3d dot game heroes

Sofokles, den finns i min samling och det kan tänkas att jag inte behöver den längre.

Ge mig ett förslag om du är intresserad.

Medlem

Hej!

Wow, dock, jag vet att detta är ett skampris, men jag kan ej betala mer än 100kr...alternativt byta på ett par blu-rayfilmer, av vilka jag har massor..

Tusen tack och jag förstår om du ser mitt pris som förkastligt, men tro mig...två tuffa månader för mig.

Medlem

Men har du klarat av Dark Souls redan då, förresten?

Medlem

Ja, det är avklarat och sålt. Åkte på högre medicinkostnad denna månad vilket gör att maj/juni suger hårt...

De spel jag har:

Batman Arkham city
Little big planet 1
Vanquish

+ som tidigare sagt blurayfilmer.

Medlem

Alright, bra jobbat. Skicka din adress i ett PM till mig så lägger jag spelet på lådan imorgon. Du behöver inte betala något.

Medlem

What??? Fan vad snällt!!!!!

Kom nyss hem - missade att läsa ditt inlägg igår!

Herregud, jag saknar ord!!! Jag är ställd!!!

Skickar min adress via PM!

Medlem

Alltså...kan inte släppa detta. Ännu en gång: Miljontals tack!!!!!!

Bjuder på en kaffe i livet efter detta;)

Alt. en free kill i valfritt spel:)

Mvh

Medlem

Kul att göra någon glad! Lägger det på lådan imorgon. Ligger redan i jobbväskan så att jag inte glömmer bort det.

Medlem
Skrivet av Takachimaya:

Kul att göra någon glad! Lägger det på lådan imorgon. Ligger redan i jobbväskan så att jag inte glömmer bort det.

Vilken hjälte!

Medlem
Skrivet av Takachimaya:

Alright, bra jobbat. Skicka din adress i ett PM till mig så lägger jag spelet på lådan imorgon. Du behöver inte betala något.

Såna som du behöver världen fler av!

Medlem

Väntar nu bara på att det ska komma:)
Vore kul om det kom imorrn, fredag - helgen förgylld:)

Medlem

Wow, trodde inte det fanns folk som Takachimaya

Good Guy.


signatur

- A quarantine zone for a plague that kills turians. Why don't we ever go anywhere nice? /Garrus Vakarian

1
Skriv svar