NHL 15 är avtäckt – spana in den nya teasern

Medlem

Varför ska de släppa till PC? Sportspel som FIFA, NBA, NHL etc fungerar ju bäst på konsol. Ypperligt bra att det är konsolexklusivt tycker jag. Slipper man flera versioner av ett spel som de ändå inte har tid med. När de släpper spel varje år så här som de gör nu så är det ju typ support för spelet i 2-3 månader sen går det över på nästa spel.

Medlem

Jag är rädd att EA inte kommer att släppa Nhl spel till PC på ett bra tag. Men ett givet köp Till min PS4 när det blir dags

Medlem
Skrivet av GeneralOddball:

Varför ska de släppa till PC? Sportspel som FIFA, NBA, NHL etc fungerar ju bäst på konsol. Ypperligt bra att det är konsolexklusivt tycker jag. Slipper man flera versioner av ett spel som de ändå inte har tid med. När de släpper spel varje år så här som de gör nu så är det ju typ support för spelet i 2-3 månader sen går det över på nästa spel.

Jag tycker själv att man behöver ha en handkontroll för att få ut det mesta ur NHL, det sagt så finns det så bra stöd för xbox handkontroller till PC nu så det ska inte vara några problem. Har flera polare som vill kunna lira just NHL, men som inte kan det då de bara kör PC.

Tycker gott att de kan släppa det till PC också som de gör med FIFA!

Medlem

Kommer inte kunna låta bli som vanligt. Trots att jag alltid prioriterar FIFA. Sjukt kul med next gen och Ignite.

Need i say more?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Jag har NHL 11. Det var "the shit" alldeles nyligen i alla fall. Och nu är det tydligen, vad sa ni, fyra versioner senare?


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

!"£$%!"£!"

Jag köpte precis NHL14. Nu kommer de att stänga ner de servrarna.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av azynkron:

!"£$%!"£!"

Jag köpte precis NHL14. Nu kommer de att stänga ner de servrarna.

De stängde ner NHL 12 servrarna i år har jag för mig. Så de två senaste spelen kan man spela. När NHL 15 släpps så stänger de ner NHL 13 servrarna.

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Nope. Undra hur många timmar jag faktiskt la ner på det här spelet. 100? 200? 400? Fantastiskt spel!


signatur

Prepare for.. Bloodshed!

12
Skriv svar