Destiny-betan rullar igång i juli

Robot
Destiny-betan rullar igång i juli

Bungie delar sin värld med skjutglada spelare mitt i sommaren.

#destiny, #bungie, #activision


Medlem
Destiny-betan rullar igång i juli

Äntligen, min ps4 har stått och dammat i väntan på detta spel.

Sommaren är räddad, vad kan vara bättre än att sitta inne med ett bra spel samt neddragna persienner och takfläkten på max när det är varmt och svettigt ute?


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Gen
Medlem

Man kan ju tänka sig att ett spel som kostar sådana abnormala summor pengar inte kan floppa men samtidigt minns vi SWTOR (som det iofs går det ju lite bättre för det nu när det blev F2P...har jag för mig).

Mycket pengar ger inte automatiskt ett bra spel.

Medlem

Ju mer jag ser av Destiny, desto mindre intresserad blir jag.

Medlem

nästa stora spel

jag sa det först

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Äntligen, min ps4 har stått och dammat i väntan på detta spel.

Sommaren är räddad, vad kan vara bättre än att sitta inne med ett bra spel samt neddragna persienner och takfläkten på max när det är varmt och svettigt ute?

Haha jadu jag skäms för att jag håller med dig

Medlem

Håller med dig Cm0s ser inte lovande ut.

Medlem

Bra utvecklare, men sämre förläggare ^^

*vips; dyker upp lite microtransaktioner här och där inom 1-2 år. Dlc lär väl kosta lite oxå.
Aja, spekulationer ifrån mig.


signatur

Pfc Allen - So how do I look?
Shepherd - Like one of the bad guys.

Medlem

wtf man behöver ju inte använda cover i alla fall är ju bah rusha rakt på dom

Medlem

Nu äger jag ingen konsol för tillfället, men ville att detta skulle komma till PC.

Men efter jag sett den senaste gameplay videon blev mitt intresse för en PC release ganska "meh".


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Äntligen, min ps4 har stått och dammat i väntan på detta spel.

Sommaren är räddad, vad kan vara bättre än att sitta inne med ett bra spel samt neddragna persienner och takfläkten på max när det är varmt och svettigt ute?

Hänga vid stranden med goda vänner och ha några kalla öl i kylbagen för att sedan dra sig hemåt för att sätta på grillen? Slår alla spel i världen, länge leve IRL!

Medlem
Skrivet av Morotskaka:
Skrivet av SID 6.7:

Äntligen, min ps4 har stått och dammat i väntan på detta spel.

Sommaren är räddad, vad kan vara bättre än att sitta inne med ett bra spel samt neddragna persienner och takfläkten på max när det är varmt och svettigt ute?

öl kan vara det äckligaste i världen

Hänga vid stranden med goda vänner och ha några kalla öl i kylbagen för att sedan dra sig hemåt för att sätta på grillen? Slår alla spel i världen, länge leve IRL!

Medlem

Så, då kan man testa om det är värt att köpa den dagen det kommer till PC om 1-2 år

1
Skriv svar