EA avtäcker sex nya spel på E3-mässan

Robot
EA avtäcker sex nya spel på E3-mässan

Star Wars: Battlefront och fyra kända namn får sällskap av ett hemligt projekt som ska täcka upp för Battlefield.

#ea, #dice, #star-wars-battlefront, #fifa-world-cup, #ufc, #the-sims-4, #dragon-age-inquisition, #nhl-15, #fifa-15, #ea-sports-ufc, #mirrors-edge-2


Medlem
EA avtäcker sex nya spel på E3-mässan

mirrors edge 2?

Medlem

Vilket hål är det som ska fyllas? Vore det inte bättre att skapa en tidlös shooter som exempelvis cod 2 eller 1942. Spel du fortfarande kan spela idag och känna spelglädje (viss subjektiv syn).

Medlem

Är det nya Unreal tournament måtro.

Medlem

Oj vad spännande (drypande av sarkasm).

Medlem

Jag förstår inte riktigt heller vilket "hål" det pratas om. För det första så är ju inte alla DLC släppta, och vad är det som hindrar dom från att göra flera? Vad är det ens som säger att folk slutar spela BF (nu när det verkar fungera någorlunda) bara för att det inte släpps något nytt banpaket varannan månad?

Nej just det ja, dom har ju ingen månadsbetalning, så hålet är nog det i deras plånbok.

Medlem

Nya Mass Effect?

Medlem
Skrivet av rigge:

Är det nya Unreal tournament måtro.

Låter logiskt. Då jag hört att Unreal tournament har fått nytt bränsle ifrån någonstans. Tror t.o.m att Oculus Rift avslöjade att dem ska Rift-porta UT för att det verkar "hetta till sig"

Medlem
Skrivet av ubn87:

Vilket hål är det som ska fyllas? Vore det inte bättre att skapa en tidlös shooter som exempelvis cod 2 eller 1942. Spel du fortfarande kan spela idag och känna spelglädje (viss subjektiv syn).

Jo för konsumenten. Han pratar ju om deras finanser.

Medlem

De sa innan att de skulle utvecka Mass effect FPS spel...
får avvakta och se..

Medlem
Skrivet av Stingshot:

De sa innan att de skulle utvecka Mass effect FPS spel...
får avvakta och se..

Antingen det eller så blir det ett Medal of Honor spel.


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Medlem
Skrivet av Scr33d:
Skrivet av Stingshot:

De sa innan att de skulle utvecka Mass effect FPS spel...
får avvakta och se..

Antingen det eller så blir det ett Medal of Honor spel.

just det... den serien... såklart...

Medlem

Ett nytt need for speed?

Medlem
Skrivet av Scr33d:
Skrivet av Stingshot:

De sa innan att de skulle utvecka Mass effect FPS spel...
får avvakta och se..

Antingen det eller så blir det ett Medal of Honor spel.

Medal of Honor ligger bra till om jag ska gissa. De vill fylla hålet efter Battlefield så naturligtvis tar de samma spelmotor, slänger ihop en kort kampanj, oinspirerande multiplayer och absolut noll innovation och sen skriver de Medal of Honor på omslaget. Paketer och sälj..

Medlem
Skrivet av rigge:

Är det nya Unreal tournament måtro.

Ska inte det visas imorgon?

Medlem
Skrivet av ubn87:

Vilket hål är det som ska fyllas? Vore det inte bättre att skapa en tidlös shooter som exempelvis cod 2 eller 1942. Spel du fortfarande kan spela idag och känna spelglädje (viss subjektiv syn).

Det håller säkert EA med om. Du kan ju marschera in på deras kontor och berätta hur man gör!

Medlem

Hoppas inge sportspel ligger under dessa 6 nya spel.


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem
Skrivet av Bennii:
Skrivet av Scr33d:
Skrivet av Stingshot:

De sa innan att de skulle utvecka Mass effect FPS spel...
får avvakta och se..

Antingen det eller så blir det ett Medal of Honor spel.

Medal of Honor ligger bra till om jag ska gissa. De vill fylla hålet efter Battlefield så naturligtvis tar de samma spelmotor, slänger ihop en kort kampanj, oinspirerande multiplayer och absolut noll innovation och sen skriver de Medal of Honor på omslaget. Paketer och sälj..

Sades det inte nåt om att de skulle lägga MoH på is efter de senaste fadäserna?

Medlem

Ja det är inte kvantiteten som räknas tycker jag..


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av Hondulu:
Skrivet av ubn87:

Vilket hål är det som ska fyllas? Vore det inte bättre att skapa en tidlös shooter som exempelvis cod 2 eller 1942. Spel du fortfarande kan spela idag och känna spelglädje (viss subjektiv syn).

Det håller säkert EA med om. Du kan ju marschera in på deras kontor och berätta hur man gör!

Försök hålla ironi utanför en diskussion över internet.

Vad de skulle kunna göra är att ta en titt på valves affärsmodell. Bland annat satsa på att göra origins till en bättre plattform. Arbeta hårdare för att hålla kvar spelarna under en längre tid.

Vad är det som gör att många av oss kontinuerligt fortsätter slakta i dota månad efter månad? Kanske finns svaret för EA där?

skapa ett populärt spel som håller kvar spelare fast spelet blöder pengar. Det behöver inte vara cutting edge teknologi - bara spelglädjen är intakt. Det kommet skapa en större användarbas för Origin, en gladare användarbas. Där kommer de generera pengar.

Tomma ord jag vet - men har inget annat för mig idag

Medlem

Need For Speed Underground 3 vore inte dumt. Med realistisk bilfysik bl.a

FiFA? varför?


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

De lär väl visa Sims4 som släpps i år? Eller räknas inte det eftersom de redan visat lite ifrån det?
Törs man hoppas att de med "inget Battlefield" menar den riktiga serien och det som fyller tomrummet är Battlefield BC3? Inte för att jag vill att Haggard & co skall fylla mitt hål men BfBC2 var fan kul!


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem
Skrivet av rigge:

Är det nya Unreal tournament måtro.

Sen när var EA associerat med Epic Games?

Medlem

Hoppas på en rail-shooter.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

6 spel och bara ett är intressant för mig battlefront, kunde varit 2 om de inte hade knu**at sönder dragon age....


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem
Skrivet av ubn87:
Skrivet av Hondulu:
Skrivet av ubn87:

Vilket hål är det som ska fyllas? Vore det inte bättre att skapa en tidlös shooter som exempelvis cod 2 eller 1942. Spel du fortfarande kan spela idag och känna spelglädje (viss subjektiv syn).

Det håller säkert EA med om. Du kan ju marschera in på deras kontor och berätta hur man gör!

Försök hålla ironi utanför en diskussion över internet.

Vad de skulle kunna göra är att ta en titt på valves affärsmodell. Bland annat satsa på att göra origins till en bättre plattform. Arbeta hårdare för att hålla kvar spelarna under en längre tid.

Vad är det som gör att många av oss kontinuerligt fortsätter slakta i dota månad efter månad? Kanske finns svaret för EA där?

skapa ett populärt spel som håller kvar spelare fast spelet blöder pengar. Det behöver inte vara cutting edge teknologi - bara spelglädjen är intakt. Det kommet skapa en större användarbas för Origin, en gladare användarbas. Där kommer de generera pengar.

Tomma ord jag vet - men har inget annat för mig idag

Perfekt! Nu har du argumenten färdigt. Marsch iväg in på deras kontor nu. Märks lång väg att du är chefsmaterial! (Ingen ironi på nätet, det håller jag med om!)

Inaktiv
Skrivet av Icerock:

6 spel och bara ett är intressant för mig battlefront, kunde varit 2 om de inte hade knu**at sönder dragon age....

Vad verkar dåligt med nya dragon age?

Medlem
Skrivet av ubn87:
Skrivet av Hondulu:
Skrivet av ubn87:

Vilket hål är det som ska fyllas? Vore det inte bättre att skapa en tidlös shooter som exempelvis cod 2 eller 1942. Spel du fortfarande kan spela idag och känna spelglädje (viss subjektiv syn).

Det håller säkert EA med om. Du kan ju marschera in på deras kontor och berätta hur man gör!

Försök hålla ironi utanför en diskussion över internet.

Vad de skulle kunna göra är att ta en titt på valves affärsmodell. Bland annat satsa på att göra origins till en bättre plattform. Arbeta hårdare för att hålla kvar spelarna under en längre tid.

Vad är det som gör att många av oss kontinuerligt fortsätter slakta i dota månad efter månad? Kanske finns svaret för EA där?

skapa ett populärt spel som håller kvar spelare fast spelet blöder pengar. Det behöver inte vara cutting edge teknologi - bara spelglädjen är intakt. Det kommet skapa en större användarbas för Origin, en gladare användarbas. Där kommer de generera pengar.

Tomma ord jag vet - men har inget annat för mig idag

Det är ju på internet ironin hör hemma Och i sms till folk man inte känner så bra, blir aldrig missförstånd!

Medlem
Skrivet av Icerock:

6 spel och bara ett är intressant för mig battlefront, kunde varit 2 om de inte hade knu**at sönder dragon age....

Fast det är sex nya spel som ska visas. Battlefront och Dragon Age är inte två av dem.

12
Skriv svar