Det blir inget Need for Speed i år!

Robot
Det blir inget Need for Speed i år!

Ghost Games får mer tid på sig för att skapa innovation och glada köpare.

#ghost-games, #need-for-speed-2015, #need-for-speed-rivals, #motor-city-online


Medlem
Det blir inget Need for Speed i år!

Attans


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Inga problem för mig. Finns redan gott om grymma racing-spel som släpps 2014, både arkad och realism. GRID: Autosport, World of Speed och Project CARS för att nämna mina favoriter

Medlem

Skulle vilja ha ett Shift 3, shiftserien var det bästa NFS sedan NFS 5.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Helt rätt!! Tänk om flera utvecklare kunde tänka i samma banor:) då skulle kvaliteten bli högre!

Medlem

*Duns*

Om man sen kläcker ur sig att CoD gör ett uppehåll på ett år så skulle jag bannemig tappa både haka, farten och förståndet. Lyckligtvis blir det nog ett par år till utan senilitet i såna fall

Medlem

Gillar rivals, så skall bli nice att se vad de petar ihop till nästa år.

Medlem

*Duns*

"Vi är redan långt inne i utvecklingen av vårt nästa spel och vi vill ge dig ett löfte: vi kommer lyssna på dig. Vi kommer ge dig det spel du bett om. Det blir det spel du förtjänar, men det för att göra det behöver vi lite mer tid."

UNDERGROUD 3 NÅGON?

Medlem

Om de med "innovativt" menar rattstöd så fine för mig.


signatur

Burn in the light.

Medlem

Mer innovation.... hmm betyder det att man kommer behöva bromsa igen, eller betyder det att driftingen kommer bli ännu fjantigare?

Senast man öht behövde styra en bil i NFS var väl nån gång för 10 år sen?

ELF
Medlem

Vill ha ett mindre arkadigt NFS. Mer realism dvs...


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Gillar "när grisar flyger" referensen

Medlem
Medlem
Skrivet av Mateh:

*Duns*

"Vi är redan långt inne i utvecklingen av vårt nästa spel och vi vill ge dig ett löfte: vi kommer lyssna på dig. Vi kommer ge dig det spel du bett om. Det blir det spel du förtjänar, men det för att göra det behöver vi lite mer tid."

UNDERGROUD 3 NÅGON?

Ja hoppas kan man ju alltid, jag tappade intresset för spelen efter de gick bort ifrån "customize" delen som fanns i underground/most wanted/carbon spelen. Det som gav dom det lilla extra i mitt tycke.

Medlem

EA har kanske lärt sig efter fadäsen med Battlefield 4?


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av Mateh:

*Duns*

"Vi är redan långt inne i utvecklingen av vårt nästa spel och vi vill ge dig ett löfte: vi kommer lyssna på dig. Vi kommer ge dig det spel du bett om. Det blir det spel du förtjänar, men det för att göra det behöver vi lite mer tid."

UNDERGROUD 3 NÅGON?

Det är det enda jag går runt och tänker på dessa dagar. Dammade av mitt gamla Underground 2. Riktigt bra spel.

Medlem
Skrivet av Allexz:

Mer innovation.... hmm betyder det att man kommer behöva bromsa igen, eller betyder det att driftingen kommer bli ännu fjantigare?

Senast man öht behövde styra en bil i NFS var väl nån gång för 10 år sen?

Oh shit va låg den var... när körde du ett bilspel sist.... 10 år sedan? Är ingen fan av NFS men låter fanboys gilla det.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Rackarns då! Får köpa mjölk på Ica istället då...


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem

Wow wow wow wow wow! Hold on! Did this just happen?


signatur

Idono. That's me!

Inaktiv

Vill inte lägga mer pengar på fler konsolportar med urusel fysik och grafik från 00-talet. Här är ett par rediga bilspel/simulatorer att se fram emot under 2014: Project CARS, rFactor 2 och iRacing.

Medlem

- Jag har alla NFS till pc, men jag kan inte bestämma mig för vilken jag tycker är bäst.
"Porsche 2000" spelade jag ganska mycket.


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av Ghan:
Skrivet av Mateh:

*Duns*

"Vi är redan långt inne i utvecklingen av vårt nästa spel och vi vill ge dig ett löfte: vi kommer lyssna på dig. Vi kommer ge dig det spel du bett om. Det blir det spel du förtjänar, men det för att göra det behöver vi lite mer tid."

UNDERGROUD 3 NÅGON?

Ja hoppas kan man ju alltid, jag tappade intresset för spelen efter de gick bort ifrån "customize" delen som fanns i underground/most wanted/carbon spelen. Det som gav dom det lilla extra i mitt tycke.

Själv kunde jag och kompisar sitta i flera timmar och turas om att customize:a varsin bil och sedan rösta på vilken som var snyggast. Det är så sjukt kul att sitta och testa olika lackeringar, vinyler osv. Själv tycker jag att Prostreet hade bäst customization, sen hade det inte så mycket mer (drag race var ändå ganska roligt). Men det känns som att NFS har tagit bort det mer och mer.. I dagsläget kan man bara byta färg. Genom att tweaka/ändra på en bil blev den mer personlig och gav lite extra inlevelse.

1
Skriv svar