Earth: Year 2066 stoppat, Valve ersätter köparna

Robot
Earth: Year 2066 stoppat, Valve ersätter köparna

Hann du köpa skräpet? Lugn, du får pengarna tillbaka.

#earth-year-2066, #valve


Medlem
Earth: Year 2066 stoppat, Valve ersätter köparna

den här generationens nya E.T

Medlem
Skrivet av M_R_X5432:

den här generationens nya E.T

Tänkte precis samma sak! Det här är bland det sämsta jag någonsin sett.


signatur

Have a good time!

Medlem

Förhoppningsvis är det TotalBiscuit och Jim Sterling m. fler som öppet kritiserar Valves bristande (icke-existerande) kvalitetskontroll som har börjat få gehör.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Spelet är i sin fulla rätt att suga hårt. Jag är snarare besviken på alla involverade som bidragit med tummar upp, pengar och screentime på nätet.

Medlem

Såg ju nästan ganska roligt ut!

QRT
Medlem

Jim Sterling!

Medlem

Still a better lovestory than Twilight!

Medlem

Om man inte refundar spelet försvinner möjligheten att spela det ändå? Nu äger jag inte det (som tur är!) men det vore ju lite kul att behålla det och vara typ ensam om att ha det

Medlem

Samtidigt har de just släppt Postal 2 på Steam....yusch.

Medlem

Det här är faktiskt vad jag förväntar mig av ett spel, i early access, från en självständing spelutvecklare. Early access kan betyda vad som helst, om du betalar för spelet så får du enligt mig skylla dig själv när spelet inte lever upp till dina förväntningar. Om detta hade varit en färdig produkt, okej, då hade jag blivit upprörd, men för att vara indie + early access tycker jag det ser bra ut. Folk som betalar 20 dollar för ett spel i Early Access, som de inte ens sett gameplay ifrån, måste vara blåsta.

Medlem
Skrivet av Gabula:

Det här är faktiskt vad jag förväntar mig av ett spel, i early access, från en självständing spelutvecklare. Early access kan betyda vad som helst, om du betalar för spelet så får du enligt mig skylla dig själv när spelet inte lever upp till dina förväntningar. Om detta hade varit en färdig produkt, okej, då hade jag blivit upprörd, men för att vara indie + early access tycker jag det ser bra ut. Folk som betalar 20 dollar för ett spel i Early Access, som de inte ens sett gameplay ifrån, måste vara blåsta.

Oja, istället för att lära sig en läxa och ta smällen som de förtjänar, så ska folk börja gråta när de var naiva till och börja med och köpte skiten.

Medlem

Jag trodde aldrig jag skulle säga det här men.. Day one:.Garrys shitty incident ser bättre ut än det här!


signatur

Game long and prosper

ELF
Medlem
Skrivet av Gabula:

Det här är faktiskt vad jag förväntar mig av ett spel, i early access, från en självständing spelutvecklare. Early access kan betyda vad som helst, om du betalar för spelet så får du enligt mig skylla dig själv när spelet inte lever upp till dina förväntningar. Om detta hade varit en färdig produkt, okej, då hade jag blivit upprörd, men för att vara indie + early access tycker jag det ser bra ut. Folk som betalar 20 dollar för ett spel i Early Access, som de inte ens sett gameplay ifrån, måste vara blåsta.

Tänkte också det. Har företaget yttrat sig något om vad nästa grej är de arbetar på att uppdatera eller har det varit dött väldigt länge?
Låter nästan som att folk har blivit butthurt när de betalat 20 dollar för att sedan inse att early-access innebär ett ofärdigt spel som inte är värt atr spelas för upplevelsens skull.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Väck med "early access" en gång för alla. Detta är inte rätt väg att gå, inte på en så stor plattform som STEAM i varje fall. Jag skulle enbart vilja se färdiga spel där som genomgått någon sorts kvalitetskontroll. Ett system där utvecklarna själv rycker i trådarna lockar bara till sig fula fiskar.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hoppas Valve aldrig slutar vara vad dom är idag: Helt jäkla awesome!

Medlem

http://kotaku.com/unfinished-steam-game-abandoned-after-thous...

Folk som köpt denna borde få pengarna tillbaka med känns det som. Släppt innan "early access" så folk trott det var färdigt spel, och sen skita i att utveckla färdigt.

Medlem
Skrivet av Ender:

Hoppas Valve aldrig slutar vara vad dom är idag: Helt jäkla awesome!

Valve borde egentligen ha lite bättre kvalitetskontroll.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Man skall alltså tänka efter före innan man vet?


signatur

autograph

Medlem

Påminde mej om nått gammalt Delta Force spel man lirade i sina yngre dagar haha:D

ELF
Medlem
Skrivet av DrDoom:

http://kotaku.com/unfinished-steam-game-abandoned-after-thous...

Folk som köpt denna borde få pengarna tillbaka med känns det som. Släppt innan "early access" så folk trott det var färdigt spel, och sen skita i att utveckla färdigt.

Attans. Jag som väntat på att detta spel ska bli färdigt ett bra jävla tag, så att säga.....


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av Robez:

Påminde mej om nått gammalt Delta Force spel man lirade i sina yngre dagar haha:D

Hädelse!
Delta force var riktigt bra!
Och, kanske mer viktigt, nyskapande och unikt!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Robez:

Påminde mej om nått gammalt Delta Force spel man lirade i sina yngre dagar haha:D

Vad snackar du om? DF var ju asbra.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Världens bästa Voxelgrafik-spel.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Ender:

Hoppas Valve aldrig slutar vara vad dom är idag: Helt jäkla awesome!

Gå och lägg dig din fanboy!

Finns gott om ospelabara spel som släppts på steam och inte ens varit Early access. T.ex. Realms of arkania remaken som har varit ute i snart ett år och är fortfarande knappt spelbar

kickstarters mörka sida börjar visa sig...nu hänger det nästan på att star blir stor eller projekt eternity


signatur

New life, New hope

Medlem
Skrivet av Zymac:

Förhoppningsvis är det TotalBiscuit och Jim Sterling m. fler som öppet kritiserar Valves bristande (icke-existerande) kvalitetskontroll som har börjat få gehör.

Öppenhet och kreativitet får flöda och det är något fel? Och där det missbrukas reagerar ju valve bevisligen.

Medlem

Aldrig skrattat så mycket såhär tidigt innan! Kul film!

Jag tror att spelutvecklaren har siktat in sig på i vilken miljö och utrustningen som finns tillgänglig 2066 efter att jorden gått åt pipan, därav kan vi inte se samma kvalité som BF4.

Medlem
Skrivet av ubn87:
Skrivet av Zymac:

Förhoppningsvis är det TotalBiscuit och Jim Sterling m. fler som öppet kritiserar Valves bristande (icke-existerande) kvalitetskontroll som har börjat få gehör.

Öppenhet och kreativitet får flöda och det är något fel? Och där det missbrukas reagerar ju valve bevisligen.

Så här fritt behöver det inte flöda.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Soulless:
Skrivet av Robez:

Påminde mej om nått gammalt Delta Force spel man lirade i sina yngre dagar haha:D

Hädelse!
Delta force var riktigt bra!
Och, kanske mer viktigt, nyskapande och unikt!

Oja, Delta Force spelen var riktigt roliga, fast Novalogic kunde inte programmera AI för fem öre


signatur

Game long and prosper

12
Skriv svar