Mörk fantasy i sommar – Shadowgate återupplivas

Robot
Mörk fantasy i sommar – Shadowgate återupplivas
Medlem
Mörk fantasy i sommar – Shadowgate återupplivas

Fantastiskt, mer sånt här är vad som behövs för att kontra dagens miljardslukande AAA-spelprojekt!

Medlem

Instabuy bara för nostalgin!


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Inaktiv

Föregångaren till Dark Souls. fyfan vad man dog ofta.

Medlem

Såg det för någon timme sedan. Kommer nog bli ett köp om det är bra. Musiken gillar jag skarpt.

Nu vill jag se en Déjà Vu-remake=).

Medlem

Trist bara att artstylen är fruktansvärd, det ser ut som något ihopkladd i Paint. Det hade ju kunnat blivit så bra, om bara någon med lite kompetens och smak stått för grafiken

Medlem

Spel nu för tiden har verkligen blivit en tävling kring vem som kan casha in snabbast och enklast... Ganska tragiskt.

Medlem
Skrivet av nicbex:

Trist bara att artstylen är fruktansvärd, det ser ut som något ihopkladd i Paint. Det hade ju kunnat blivit så bra, om bara någon med lite kompetens och smak stått för grafiken

Jag måste hålla med, det ser inte bra ut. Inte alls så bra som det kunde ha varit.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

såg rätt B ut Samt att art stylen var verkligen hemsk


signatur

God is dead

Medlem

Oh det här har jag många goda minnen av från NES versionen, gillade svenska översättningen framförallt

Solklart köp !!

Medlem

Jag börjar bli duktigt trött på att folk enbart ompaketerar gamla spel, skalar bort all känsla och sen har mage att kräva pengar för samma spel man redan köpt.

Sen så såg det inte särskilt bra ut heller.

Skrivet av Gaara:

Oh det här har jag många goda minnen av från NES versionen, gillade svenska översättningen framförallt

Solklart köp !!

Inaktiv

Take my money! Ta så det räcker till kaffe också!

vet inte varför men jag blir bara mhe:(
det ser ut som skit det saknar typ charm

och det första spelet jag köpte själv som litet barn var faktist shadow gate


signatur

New life, New hope

Inaktiv

Köpte det här för en surt förvärvad veckopeng som liten grabb...snacka om att man dog mycket i spelet!

Men det här; det här ser ut som skit...

Medlem

Paint är väll lite till att överdriva dock Zojoi har jobbat på det här ett bra tag och jag backade det på kickstarter så jag hoppas verkligen det blir bra.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Nice! Blir att beställa rakt av. Jag levde drömmen på NES.

Medlem

Varför syns inte mina kommentarer!!

Medlem

Episkt! Jag och kompisen spelade det hur mycket som helst på NES back in the Days!

"GÄ"


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

najs med dessa kickstarter spel som dyker upp
var med och skickade in några $ mest pga nostalgi och att jag aldrig köpte spelet utan spelade som en tok hemma hos kompisar.

Medlem

Vaddå kackig artstyle? Tycker det ser sjukt nice ut, verkligen dark fantasy stuk på det! Blir garanterat köp. Minns hur vidrigt svårt det var på NES. Åååh vad underbart med lite gammalt som nytt!

1
Skriv svar