EA avtäcker sex nya spel på E3-mässan

Medlem
Skrivet av Bennii:
Skrivet av Scr33d:
Skrivet av Stingshot:

De sa innan att de skulle utvecka Mass effect FPS spel...
får avvakta och se..

Antingen det eller så blir det ett Medal of Honor spel.

Medal of Honor ligger bra till om jag ska gissa. De vill fylla hålet efter Battlefield så naturligtvis tar de samma spelmotor, slänger ihop en kort kampanj, oinspirerande multiplayer och absolut noll innovation och sen skriver de Medal of Honor på omslaget. Paketer och sälj..

Tar absolut ett medal of honor OM det är WWII, om det är något som saknas just nu så är det andra världskriget. Sist det kom ett riktigt bra var väl airbourne och dess förinnan cod 3


signatur

"High life on low budget"

Nya Mass Effekt är under produktion, det har bekräftats av bl.a. IGN.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Ender:

Jag förstår inte riktigt heller vilket "hål" det pratas om. För det första så är ju inte alla DLC släppta, och vad är det som hindrar dom från att göra flera? Vad är det ens som säger att folk slutar spela BF (nu när det verkar fungera någorlunda) bara för att det inte släpps något nytt banpaket varannan månad?

Nej just det ja, dom har ju ingen månadsbetalning, så hålet är nog det i deras plånbok.

Naturligtvis menar de inkomsthål.
De är kapitalister.
Kapitlister måste sälja.
Inte göra saker som håller länge.

Ex.
Spel Ålder Försäljning
SpelX 0 1000000
SpelY 0 1000000

SpelX 0 100000
SpelX 1 10000
SpelY 2 100

Sent from my iPhone 5S at localhost.com

Medlem
Skrivet av bleak:
Skrivet av Icerock:

6 spel och bara ett är intressant för mig battlefront, kunde varit 2 om de inte hade knu**at sönder dragon age....

Vad verkar dåligt med nya dragon age?

Att det inte är som ettan. Jag vill inte ha ett mass effect, dragon age utan jag vill ha ett baldurs gate, dragon age.


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem
Skrivet av sith:
Skrivet av Ender:

Jag förstår inte riktigt heller vilket "hål" det pratas om. För det första så är ju inte alla DLC släppta, och vad är det som hindrar dom från att göra flera? Vad är det ens som säger att folk slutar spela BF (nu när det verkar fungera någorlunda) bara för att det inte släpps något nytt banpaket varannan månad?

Nej just det ja, dom har ju ingen månadsbetalning, så hålet är nog det i deras plånbok.

Naturligtvis menar de inkomsthål.
De är kapitalister.
Kapitlister måste sälja.
Inte göra saker som håller länge.

Ex.
Spel Ålder Försäljning
SpelX 0 1000000
SpelY 0 1000000

SpelX 0 100000
SpelX 1 10000
SpelY 2 100

Sent from my iPhone 5S at localhost.com

Edit (typo):
Sista SpelY 2 100 ska vara SpelX istället.

Medlem
Medlem
Medlem

Jag tror verkligen inte på ett nytt Medal of honor då de sålde så pass dåligt förra gången, dessutom sa inte de farväl till serien?

Medlem
Skrivet av Rakoon:

mirrors edge 2?

http://www.youtube.com/watch?v=s97B97dIpDQ&src_vid=fB4ZZ-2xVW...

Här har du Mirror's Edge 2 som avslöjades förra året om jag inte minns fel, hur nu man kan missa det.

Edit: Bara Battlefront, Mirror's Edge 2 och Dragon Age som ser intressanta ut på den där listan.

Medlem

Ni hoppas på:

NHL 15
Fifa
EA Sports UFC

Före 2143™...?
För det behövs fler Fifa NHL och annan dynga innan dom äntligen släpper 2143..?

Medlem

Hur definierar de nya? Borde det inte innebära att vi inte känner till dem redan? De 6 ni föreslår har vi redan sett

Medlem

Egentligen vill jag inte sprida massa negativitet men idag passar bättre än någonsin.

Vem bryr sig egentligen om vad EA ska sprida för dynga dom nästkommande 100 åren? Inte jag.

EA är nästan som tobaksföretagen, dom gillar bara pengar.

Medlem
Skrivet av Warfighter320:

Jag tror verkligen inte på ett nytt Medal of honor då de sålde så pass dåligt förra gången, dessutom sa inte de farväl till serien?

Jo dem skrotade det då MOH Warfighter sålde skit och var en stor hög med buggigt, fult och värdelös spelkontroll. Så Danger close får skämmas... MEN det kan fortfarande hända att dem använder namnet men går tillbaks till WWII istället för nutids krig.


signatur

"High life on low budget"

Redaktör
Skrivet av motionfield:

Hur definierar de nya? Borde det inte innebära att vi inte känner till dem redan? De 6 ni föreslår har vi redan sett

De kan visa sex nya spel, plus de vi nämnde.


signatur

Efter fadäsen med BF4 kommer det ta ett tag innan jag litar blint på DICE igen. Nu är det upp till bevis.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

- Vad blir större ju mer man tar bort?
Svar: Ett hål!


signatur

autograph

Medlem

Skulle helst vilja se Dead Space 4

Medlem
Skrivet av fishfugg:

Egentligen vill jag inte sprida massa negativitet men idag passar bättre än någonsin.

Vem bryr sig egentligen om vad EA ska sprida för dynga dom nästkommande 100 åren? Inte jag.

EA är nästan som tobaksföretagen, dom gillar bara pengar.

Nämn ett företag som inte gillar pengar.

Medlem

Hur vore det om idioterna fyllde hålet med patcher till sina nuvarande spel? Eller lite självkritik? Kanske ett större öra, så de kan höra sina kunder?

Medlem
Skrivet av Thane:
Skrivet av fishfugg:

Egentligen vill jag inte sprida massa negativitet men idag passar bättre än någonsin.

Vem bryr sig egentligen om vad EA ska sprida för dynga dom nästkommande 100 åren? Inte jag.

EA är nästan som tobaksföretagen, dom gillar bara pengar.

Nämn ett företag som inte gillar pengar.

Electronic Arts har slagit över, dom bryr sig bara om pengar. Hur dåliga deras spel än är.

Medlem

Ett nytt Dead Space tack!


signatur

Nämen!

Medlem

Battleground 1

Medlem
Skrivet av Bennii:
Skrivet av Scr33d:
Skrivet av Stingshot:

De sa innan att de skulle utvecka Mass effect FPS spel...
får avvakta och se..

Antingen det eller så blir det ett Medal of Honor spel.

Medal of Honor ligger bra till om jag ska gissa. De vill fylla hålet efter Battlefield så naturligtvis tar de samma spelmotor, slänger ihop en kort kampanj, oinspirerande multiplayer och absolut noll innovation och sen skriver de Medal of Honor på omslaget. Paketer och sälj..

Trams! Det var riktigt rolig MP i det senaste spelet. Skulle gärna se mer av det, det kunde man göra om till ett bra e-sportspel!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

12
Skriv svar