The Stomping Land – överlev bland dinosaurier

Robot
The Stomping Land – överlev bland dinosaurier
Inaktiv
The Stomping Land – överlev bland dinosaurier

Dinosaurier i all är men jag hoppas verkligen att det här spelet tillför någonting nytt och inte är samma gamla vi är vana vid men där zombies bytts ut mot dinosaurier.

Medlem

WildThing skulle ju bara krama dom till döds

ELF
Medlem

Inga zombier = inget riktigt överlevnadsspel


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av Luftman:

WildThing skulle ju bara krama dom till döds

Jag ska ha min aaaaaalldeles egna T-rex, och denne ska heta Fluffy!


signatur

Videomupp

Medlem

Det är ju alltid roligt när man inspirerar varandra men det känns som det blir lite väl samma tema på spelen med jämna mellanrum.

Medlem

Ser rätt roligt ut men jag har ögonen fokuserade på The Forest.
På tal om The Forest, tänker ni på FZ testa det när det släpps som early access? Så man vet om det är värt att skaffa direkt eller om man ska vänta nåt halvår på mer innehåll


signatur

Game long and prosper

Inaktiv
Skrivet av Javas:

Ser rätt roligt ut men jag har ögonen fokuserade på The Forest.
På tal om The Forest, tänker ni på FZ testa det när det släpps som early access? Så man vet om det är värt att skaffa direkt eller om man ska vänta nåt halvår på mer innehåll

The Forest verkar riktigt nice! Tänk det med OR CV samt några polare. Läste att dom även kommer ha ett sk. peaceful mode utan dom där jäkla odjuren för oss med dåliga nerver

Medlem

Steampriserna är ett jävla skämt.

Medlem
Skrivet av grollo_92:
Skrivet av Javas:

Ser rätt roligt ut men jag har ögonen fokuserade på The Forest.
På tal om The Forest, tänker ni på FZ testa det när det släpps som early access? Så man vet om det är värt att skaffa direkt eller om man ska vänta nåt halvår på mer innehåll

The Forest verkar riktigt nice! Tänk det med OR CV samt några polare. Läste att dom även kommer ha ett sk. peaceful mode utan dom där jäkla odjuren för oss med dåliga nerver

Jag drägglar vid tanken att spela det här med OR


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jag är en sucker för såna här överlevnadsspel, oavsett tema

Medlem

Samtidigt som jag oroar mig över mängden tid och talang som troligen krävs för att faktiskt lyckas föra det här projektet fullt i hamn, så intresseras jag av potentialen som titeln verkar ha.

Jag hoppas majoriteten av animationerna och grafiken i allmänhet (undantaget modellerna och vissa texturer) var placeholders.

Medlem

Hmmm, intressant . Undrar om man kan rida på alla dinosaurier

1
Skriv svar