Det här med Tradera

Flakmonkey
Det här med Tradera

Är farliga grejer. Tidigare idag vann jag en auktion där jag fick tag på Zelda Phantom Hourglass för en relativt billig penning och mer krävs det ju inte för att fastna. Nu har jag spenderat den senaste timmen med att hitta andra kap. Vet inte om det blir så många köp eller ens budgivning men det är bra kul att titta. Kan liknas med Hemnet där ju många kollar på bostäder även när de precis köpt en och inte har några som helst planer på att köpa något annat. Jag får nog iaf hoppas att jag håller mig till det. För skulle jag ge efter för köpnerven varje gång hade kontot tömts fort.

#blogg

Medlem
Det här med Tradera

Jag har börjat fynda på ebay. Finns en hel del fynd där.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Flakmonkey
Skrivet av marcus8958:

Jag har börjat fynda på ebay. Finns en hel del fynd där.

Mjo har tittat där jag också, men hur är det med frakt och grejjer? Inte haft några problem?

Moderator | Testpilot

Köpt jätte mycket gamla spel på Tradera utan större problem. Riktigt trevligt


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av marcus8958:

Jag har börjat fynda på ebay. Finns en hel del fynd där.

Mjo har tittat där jag också, men hur är det med frakt och grejjer? Inte haft några problem?

Tull och frakt är att räkna med så länge som du inte köper ett eller två spel då är det ingen tull.

Köpte mig en uppgradering av 3D-mus vilket med tull och frakt var 2000kr billigare än Sverige.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av marcus8958:

Jag har börjat fynda på ebay. Finns en hel del fynd där.

Mjo har tittat där jag också, men hur är det med frakt och grejjer? Inte haft några problem?

Tull och frakt är att räkna med så länge som du inte köper ett eller två spel då är det ingen tull.

Köpte mig en uppgradering av 3D-mus vilket med tull och frakt var 2000kr billigare än Sverige.

Förlåt men vad är en 3D mus?

Medlem

Har handlat en stor del mängd spel på Tradera, primärt som säljare, dels privat och dels i egenskap av anställd på Retrosuperstore.

Det som förvånar mig är hur många spelsamlare det finns runtom i Sverige.

Sist jag handlade på Tradera fick jag tag på de första tio numrena av Sweden Rock Magazine. Nu har jag komplett samling. Det kostade drygt 600:-, men det var det värt.

Visst kan det vara farligt att surfa in där. Det finns alltid något som lockar.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Varje gång jag lägger ett bud hoppas jag i smyg att någon bjuder över mig. :/


signatur

Tempus fugit.

Medlem
Skrivet av BeeJac:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av marcus8958:

Jag har börjat fynda på ebay. Finns en hel del fynd där.

Mjo har tittat där jag också, men hur är det med frakt och grejjer? Inte haft några problem?

Tull och frakt är att räkna med så länge som du inte köper ett eller två spel då är det ingen tull.

Köpte mig en uppgradering av 3D-mus vilket med tull och frakt var 2000kr billigare än Sverige.

Förlåt men vad är en 3D mus?

En mus gjord för att du ska kunna navigera i 3D


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

1
Skriv svar