GTA Online får nytt, gratis innehåll nästa vecka

Robot
GTA Online får nytt, gratis innehåll nästa vecka

The High Life-uppdateringen ger dig nya bilar, bostäder och jobb.

#rockstar, #grand-theft-auto-v


ELF
Medlem
GTA Online får nytt, gratis innehåll nästa vecka

Börjar nästan tappa hoppet för R* :'(


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Har aldrig hört ordet "Gratis" så mycket förutom till GTA V!!

Härligt

Medlem

Även om Online-delen är rätt tråkigt i mitt tycke så får man ändå tacka och bocka för att innehållet är gratis.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Ge mig det här till PC already. Med de intäkterna som de har haft efter GTA V försäljningssuccé så borde de ha råd att hyra in lite extra personal för att slipa färdigt på PC-versionen!

Medlem

När kommer de omtalade rånen då?

Medlem

Ganska förvånad över att de gett så mycket material gratis, även om de gjort bort sig ganska mycket med problemen och avsaknaden av utlovat material... Det är ju nästam som om de bryr sig.


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

Medlem

De är jäkligt sega på att fixa DLC till SP delen.. gick väl betydligt fortare när de gjorde GTAIV. Väntar dock själv in PC versionen då MP delen på PS3 var ospelbar och såg allmänt skit ut.

Medlem

Kul att heists kommer iallafall...

Medlem

Fantastiskt!

MEN.... heists? Har dom kommit på att det inte fungerar online eller whats up?

*edit*

Läste precis på Rockstargames.com att Heists är på G nu i vår, hoppas verkligen att detta stämmer.


signatur

En riktig svensk föds skrikande, lever klagande och dör besviken.

Medlem
Skrivet av saru:

Även om Online-delen är rätt tråkigt i mitt tycke så får man ändå tacka och bocka för att innehållet är gratis.

Gratis och gratis. Jag antar att man måste betala ingame valuta för detta. Som man alltså kan köpa för riktiga pengar.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Enda anledningen till att jag köpte GTA V var för att man skulle kunna råna banker med sina polare online.

När fan kommer det då?

Medlem

Varför fortsätta skicka ut värdelösa uppdateringar som ingen vill ha? Fixa alla buggar istället, frysningar, att hela konsollen hänger sig, att man blir utslängd lite då och då, grymt långa laddningstider emellanåt och ibland stannar den helt...
Ska dom uppdatera med nya missions, så uppdatera med COOP-missions!! Inte massa tråkiga race och skit.
Online är fortfarande på gränsen till ospelbart. Man får ha en stor dos tålamod för att orka med en längre stunds spelande.

Medlem

Jag hade inte haft något emot om GTA5 kom till PS4 och Xbone, men största anledningen jag vill ha det till PC är pga moddingpotentialen... :\

Hoppas det kommer snart. (Haha, nej. Det gör det inte...)

Medlem

När fan kommer pc versionen?. Och är det någon som fortfarande spelar det här online på konsoll ?

Medlem
Skrivet av Preed:
Skrivet av saru:

Även om Online-delen är rätt tråkigt i mitt tycke så får man ändå tacka och bocka för att innehållet är gratis.

Gratis och gratis. Jag antar att man måste betala ingame valuta för detta. Som man alltså kan köpa för riktiga pengar.

Anta kan du göra någon annanstans.
Ta med dig fakta nästa gång du har fördomar om spelet

Medlem

jag har helt tappat intresset för GTA V pga alla cheaters och att det efter ett tag blir väldigt repetitivt, samt tråkigt i längden. Hur roligt är det att spela ett "level spel" med folk som har cheatat till sig en orealistisk stor mängd med pengar och har en level på 802. Är inte levlarna till för att man ska utvecklas och att man kan skryta med att man har spelat ett tag, samt är bra? Det här kan man inte göra nu pga alla cheaters.


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

Medlem

Hade lätt föredragit "low life pack" istället, äg din egen trailer-park, köra sköna hemmasnickrande choppers, skitiga revolvrar och avsågade hagel,, men det är gratis så man ska väl inte klaga.

Medlem

Kom till PC någon jävla gång R*, det här börjar likna tortyr!

Medlem

Har då inte spelat gta 5 på månader nu då uppdragen man körde var samma uppdrag hela tiden samt att alla börja springa runt och skjuta allt och alla.

Medlem
Skrivet av totte1015:
Skrivet av Preed:
Skrivet av saru:

Även om Online-delen är rätt tråkigt i mitt tycke så får man ändå tacka och bocka för att innehållet är gratis.

Gratis och gratis. Jag antar att man måste betala ingame valuta för detta. Som man alltså kan köpa för riktiga pengar.

Anta kan du göra någon annanstans.
Ta med dig fakta nästa gång du har fördomar om spelet

Stämmer det inte?

Känns ok att anta i ett forum där man kan bli rättad. Jag skrev ingen krönika.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Preed:
Skrivet av totte1015:
Skrivet av Preed:
Skrivet av saru:

Även om Online-delen är rätt tråkigt i mitt tycke så får man ändå tacka och bocka för att innehållet är gratis.

Gratis och gratis. Jag antar att man måste betala ingame valuta för detta. Som man alltså kan köpa för riktiga pengar.

Anta kan du göra någon annanstans.
Ta med dig fakta nästa gång du har fördomar om spelet

Stämmer det inte?

Nooooooope.... Man "måste" inte, det finns en funktion att köpa in-game pengar för riktiga pengar, men det är bara lat folk som tar den vägen.

Medlem

Enda sättet att få mig att spela online är heists, för det var det som gjorde mig hypad på online, och det enda som intresserar mig någorlunda (kan oxå vara så att jag tycker allt är skit pga att dom inte inkluderade heists från början och jag vart så besviken)

R*, jag är jäkligt besviken på att ni visa att man kunde göra heists för att sen, nu snart 1 år senare, (jaja 8 månader ca eller nått liknande) fortfarande inte släppt det, FY PÅ ER

Tror ni fordon och vapnen släpps till story delen med?

Medlem
Skrivet av Jozo:

När kommer de omtalade rånen då?

De har funnits sedan början. Genom att dela ut minimala belöningar från uppdragen har Rockstar gjort så att spelarna ska köpa mer pengar med hjälp av mikrotransaktioner. Rena rånet!

Skrivet av kingleafanders:

Tror ni fordon och vapnen släpps till story delen med?

Troligtvis, med tanke på att de har kommit till storyläget i alla tidigare uppdateringar också.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Inaktiv
Skrivet av crazycat690:

Ganska förvånad över att de gett så mycket material gratis, även om de gjort bort sig ganska mycket med problemen och avsaknaden av utlovat material... Det är ju nästam som om de bryr sig.

Håller med!

Ovanligt att företag ger ut gratis tillägg så här. Men alltid trevligt. Hade det varit EA (Sim city) så hade ett vapen kostat 80 kronor styck och uppdragen/husen kostat några hundralappar.

KoP
Medlem
Skrivet av The Gamer:

jag har helt tappat intresset för GTA V pga alla cheaters och att det efter ett tag blir väldigt repetitivt, samt tråkigt i längden. Hur roligt är det att spela ett "level spel" med folk som har cheatat till sig en orealistisk stor mängd med pengar och har en level på 802. Är inte levlarna till för att man ska utvecklas och att man kan skryta med att man har spelat ett tag, samt är bra? Det här kan man inte göra nu pga alla cheaters.

Låter som att du behöver ett gäng roliga polare att spela online delen med? Roligast är ju om man bara leker, tramsar å hittar på sjuka saker. Att spela online delen bara för stt grinda å levla blir ju bara trist i längden.

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av The Gamer:

jag har helt tappat intresset för GTA V pga alla cheaters och att det efter ett tag blir väldigt repetitivt, samt tråkigt i längden. Hur roligt är det att spela ett "level spel" med folk som har cheatat till sig en orealistisk stor mängd med pengar och har en level på 802. Är inte levlarna till för att man ska utvecklas och att man kan skryta med att man har spelat ett tag, samt är bra? Det här kan man inte göra nu pga alla cheaters.

Låter som att du behöver ett gäng roliga polare att spela online delen med? Roligast är ju om man bara leker, tramsar å hittar på sjuka saker. Att spela online delen bara för stt grinda å levla blir ju bara trist i längden.

yes, jag håller med dig om att det blir trist i längden. Du har helt rätt att det blir roligare att spela med vänner en själv.


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av The Gamer:

jag har helt tappat intresset för GTA V pga alla cheaters och att det efter ett tag blir väldigt repetitivt, samt tråkigt i längden. Hur roligt är det att spela ett "level spel" med folk som har cheatat till sig en orealistisk stor mängd med pengar och har en level på 802. Är inte levlarna till för att man ska utvecklas och att man kan skryta med att man har spelat ett tag, samt är bra? Det här kan man inte göra nu pga alla cheaters.

Låter som att du behöver ett gäng roliga polare att spela online delen med? Roligast är ju om man bara leker, tramsar å hittar på sjuka saker. Att spela online delen bara för stt grinda å levla blir ju bara trist i längden.

yes, jag håller med dig om att det blir trist i längden. Du har helt rätt att det blir roligare att spela med vänner en själv.


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

Medlem

Ge mig mer singelplayer innehåll för helvete, multiplayer suger.

12
Skriv svar