Betatestning av Battlefield 4-patchar är igång

Robot
Betatestning av Battlefield 4-patchar är igång

Community Test Enviroment släpper in spelare för att buggtesta patchar innan de släpps.

#dice, #battlefield-4


Medlem
Betatestning av Battlefield 4-patchar är igång

Det var då på tiden. Har man inte förslagit att DICE lägger till testservrar för sina patcher sedan Battlefield 3?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Bra!
Bättre sent än aldrig och allt det där
Bådar gott inför 5:an....om man får rätt på nätkod , tickrate o.s.v

Signup closed - den stängde redan efter ett par timmar igår....

Medlem
Skrivet av Bawzan:

Bra!
Bättre sent än aldrig och allt det där
Bådar gott inför 5:an....om man får rätt på nätkod , tickrate o.s.v

När de väl har fixat BF4 så kommer de släppa BF5 med precis samma problem som BF4 hade, såklart. Fattar inte hur folk hellre vill ha uppföljare än att de fixar den nuvarande versionen. Ingen tjänar på det mer än giriga EA.

Medlem
Skrivet av Miindz:
Skrivet av Bawzan:

Bra!
Bättre sent än aldrig och allt det där
Bådar gott inför 5:an....om man får rätt på nätkod , tickrate o.s.v

När de väl har fixat BF4 så kommer de släppa BF5 med precis samma problem som BF4 hade, såklart. Fattar inte hur folk hellre vill ha uppföljare än att de fixar den nuvarande versionen. Ingen tjänar på det mer än giriga EA.

Vet inte om jag hellre vill ha en uppföljare, men det kommer ju en vare sig vi vill eller inte. Och då är det ju bra om nätkod o.s.v är fixat, vilket man ju hoppas på nu

Medlem
Skrivet av Bawzan:
Skrivet av Miindz:
Skrivet av Bawzan:

Bra!
Bättre sent än aldrig och allt det där
Bådar gott inför 5:an....om man får rätt på nätkod , tickrate o.s.v

När de väl har fixat BF4 så kommer de släppa BF5 med precis samma problem som BF4 hade, såklart. Fattar inte hur folk hellre vill ha uppföljare än att de fixar den nuvarande versionen. Ingen tjänar på det mer än giriga EA.

Vet inte om jag hellre vill ha en uppföljare, men det kommer ju en vare sig vi vill eller inte. Och då är det ju bra om nätkod o.s.v är fixat, vilket man ju hoppas på nu

Nytt spel (även om skillnaden knappt är märkbar i många fall) medför också nya problem även om de gamla är lösta. Så har det sett ut genom alla Battlefield-spel i serien hittills i alla fall.

Jag hoppas att de åtgärdar BF4's alla problem(de är trots allt fortfarande åtskilliga) men jag hoppas också att de gör detta väldigt långt före en eventuell uppföljare.

Haha. Gamers har noll förtroende för DICE verkar det som. Nu ska patcharna som ska fixa buggar, först buggtestas.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ska köpa BF4 till senhösten hoppas allt är fixat då.

Varför tar det alltid så lång tid innan man spelet startar när man valt karta? Den tiden vill jag gärna se kortare. Vill ha tillgång till tex: ett nytt upplåst sikte med en gång utan att behöva lämna kartan o fixa loudout.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Näe, jag får se, det är en kostnadsfråga

Inaktiv

Snart släpps bomben.. Battlefield 5. Tyvärr. Tråkigt!

Medlem

Hoppa att släppa minst ett år sedan fyran är fixad med BF5.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Medlem
Skrivet av showerguy:

Snart släpps bomben.. Battlefield 5. Tyvärr. Tråkigt!

Mitten på 2015 lär dom prata om Battlefield 5/ visa och så. Eller nästa battlefield titel åtminstone. Hoppas på Futuristiskt eller WW2...

Skrivet av walter_iego:

Haha. Gamers har noll förtroende för DICE verkar det som. Nu ska patcharna som ska fixa buggar, först buggtestas.

Tänkte väl det! ..att det inte bara var jag som tycker detta låter än mer idiotiskt/patetiskt än någonsin ifrån EA/DiCE?!
Varför gör dom detta nu på ett spel som släppts 2013!!
Detta måste vara någon typ utav disclaimer trolling för Dice så att dom inte kan stämmas så lätt när det visar sig att deras bugg patchar.. inte fungerar?

..ja menar skall man köpa sig ett premium medlemskap bara för att kunna bugg testa deras bugg patchar?! ..låter som ett April skämt.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:
Skrivet av walter_iego:

Haha. Gamers har noll förtroende för DICE verkar det som. Nu ska patcharna som ska fixa buggar, först buggtestas.

Tänkte väl det! ..att det inte bara var jag som tycker detta låter än mer idiotiskt/patetiskt än någonsin ifrån EA/DiCE?!
Varför gör dom detta nu på ett spel som släppts 2013!!
Detta måste vara någon typ utav disclaimer trolling för Dice så att dom inte kan stämmas så lätt när det visar sig att deras bugg patchar.. inte fungerar?

..ja menar skall man köpa sig ett premium medlemskap bara för att kunna bugg testa deras bugg patchar?! ..låter som ett April skämt.

DICE är fruktansvärt kompetenta speltuvecklare, inget snack om saken. Men deadlinen de fick höll inte för fem öre. Jag hoppas de aldrig gör om samma misstag igen. EA må vifta med pengarna, men detta har skadat dem och stressat dem så in i bomben.

Bugg-testa patchar låter bra vid första anblicken, men jag gillar inte hur man hela tiden förflyttar ansvaret till gamern. "Vill du att det ska funka bra, måste du ställa upp gratis."

Snart ska vi väl testa keyboards innan de levereras till speltutvecklare.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Vem betalar 599 kr för en alpha? Battlefield 4 är det sämsta skiten jag någonsin har spelat!

Medlem

Betaservrar™

Det vill säga; Vi vet att spelet inte var färdigt när det släpptes.

#Highrollingstudio

zh1nt0, DIN JÄVLA RÖVHATT.

Medlem
Skrivet av Raklödder:

Vem betalar 599 kr för en alpha? Battlefield 4 är det sämsta skiten jag någonsin har spelat!

Du uppenbarligen

Medlem

Blir det öppen beta eller ?? eller måste man betala 1200kr för att vara med?

Inaktiv
Skrivet av Bawzan:
Skrivet av Raklödder:

Vem betalar 599 kr för en alpha? Battlefield 4 är det sämsta skiten jag någonsin har spelat!

Du uppenbarligen

hahahaha ja tyvärr dock sista gången!

Medlem
Skrivet av Raklödder:
Skrivet av Bawzan:
Skrivet av Raklödder:

Vem betalar 599 kr för en alpha? Battlefield 4 är det sämsta skiten jag någonsin har spelat!

Du uppenbarligen

hahahaha ja tyvärr dock sista gången!

Äh! Nu får vi hoppas 5an blir bättre!;)
Kan ju inte bli mer buggit iaf ?:D

1
Skriv svar