GTA Online får nytt, gratis innehåll nästa vecka

Medlem
Skrivet av Jozo:

När kommer de omtalade rånen då?

I vår. Så om man räknar med att Rockstars vår räcker till November så får vi räkna med ännu mera väntan.

Medlem

[quote=Pjotor]

Skrivet av Jozo:

När kommer de omtalade rånen då?

De har funnits sedan början. Genom att dela ut minimala belöningar från uppdragen har Rockstar gjort så att spelarna ska köpa mer pengar med hjälp av mikrotransaktioner. Rena rånet!

Man kan inte kalla det rån då du aldrig behöver köpa valuta utan att köra uppdrag med mer så får du samma valuta. Att köpa spelvaluta är till dom lata som inte orkar spela för att få det bästa och måste ha det på en gång.

Medlem
Skrivet av fullerdanne:

Man kan inte kalla det rån då du aldrig behöver köpa valuta utan att köra uppdrag med mer så får du samma valuta. Att köpa spelvaluta är till dom lata som inte orkar spela för att få det bästa och måste ha det på en gång.

Hur mycket variation det än finns i början slutar det ändå med att man nöter de uppdrag som betalar mest. Jag tyckte det blev repetitivt och tråkigt på tok för fort, och om jag vill göra samma sak om och om igen för låg payoff hoppar jag hellre av skolan och börjar svetsa igen än att nöta GTA Online en minut till.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av fullerdanne:

Man kan inte kalla det rån då du aldrig behöver köpa valuta utan att köra uppdrag med mer så får du samma valuta. Att köpa spelvaluta är till dom lata som inte orkar spela för att få det bästa och måste ha det på en gång.

Hur mycket variation det än finns i början slutar det ändå med att man nöter de uppdrag som betalar mest. Jag tyckte det blev repetitivt och tråkigt på tok för fort, och om jag vill göra samma sak om och om igen för låg payoff hoppar jag hellre av skolan och börjar svetsa igen än att nöta GTA Online en minut till.

Mitt i alla klagomål vill jag addera detta: Är det bara jag som tycker "shootingen" är svintrist? Man pumpar ju bara på aim-knappen tills den låser och sen köttar man på. Det är ju hur trist som helst. Hur kan det ha gått igenom testingen? Kan någon förklara? Är det någon som gillar det?


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Preed:
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av fullerdanne:

Man kan inte kalla det rån då du aldrig behöver köpa valuta utan att köra uppdrag med mer så får du samma valuta. Att köpa spelvaluta är till dom lata som inte orkar spela för att få det bästa och måste ha det på en gång.

Hur mycket variation det än finns i början slutar det ändå med att man nöter de uppdrag som betalar mest. Jag tyckte det blev repetitivt och tråkigt på tok för fort, och om jag vill göra samma sak om och om igen för låg payoff hoppar jag hellre av skolan och börjar svetsa igen än att nöta GTA Online en minut till.

Mitt i alla klagomål vill jag addera detta: Är det bara jag som tycker "shootingen" är svintrist? Man pumpar ju bara på aim-knappen tills den låser och sen köttar man på. Det är ju hur trist som helst. Hur kan det ha gått igenom testingen? Kan någon förklara? Är det någon som gillar det?

Det går i och för sig att stänga av auto-aim och på så sätt hamna i lobbys med enbart folk som inte har det påslaget. Personligen tycker jag att det är för klumpigt, men folk i dessa lobbys tenderar att vara mognare än genomsnittet.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Fixa buggarna istället var är poliserna i spelet när man kör runt. finns knappt några poliser som kör runt och patrullerar...

fixa buggen så inte samma bilar spawnar överallt..

12
Skriv svar