Färgglad mutantjakt i Sunset Overdrive

Robot
Medlem
Färgglad mutantjakt i Sunset Overdrive

Jag är fortfarande lite sur över hur de sa att de äntligen skulle kunna få göra spel tillgängliga till flera plattformar, för att sedan göra ett exklusivt spel till Xbone...

Medlem

Det ser ju riktigt roligt ut. Insomniac kan behöva en hit efter en rad underpresterande spel.

Inaktiv
Skrivet av Jozo:

Jag är fortfarande lite sur över hur de sa att de äntligen skulle kunna få göra spel tillgängliga till flera plattformar, för att sedan göra ett exklusivt spel till Xbone...

Dom gör väl exklusiva spel till Sony också , och även multiplattform.
Att gnälla över att ett företag gör exklusiva spel är löjligt, alla företag vill ju ha något eget som kan locka köpare av sin konsol,

exklusiva spel har alltid funnits och kommer alltid finnas, så sluta lipa och var nöjd med det utbud din konsol erbjuder, det är iaf jag.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Jag är fortfarande lite sur över hur de sa att de äntligen skulle kunna få göra spel tillgängliga till flera plattformar, för att sedan göra ett exklusivt spel till Xbone...

Men satan vad pengar dom fick för att ge Sony den kängan.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Jozo:

Jag är fortfarande lite sur över hur de sa att de äntligen skulle kunna få göra spel tillgängliga till flera plattformar, för att sedan göra ett exklusivt spel till Xbone...

Jag misstänker att deras spel de senaste åren inte dragit in mycket pengar. Fuse lär väl ha varit en stor förlust. Om valet står mellan att chansa på ett multiplattformsspel eller ta emot säkra pengar för exklusivitet så väljer de säkra pengar för att säkra studions överlevnad.

Medlem

De var en blandning mellan infamus med vapen typ. Tänkte på det när dom gled på repen osv. Roligt för xbox one spelare :). Hoppas dom gillart.

Medlem

Insomniac har ju gått ner sig fullständigt sen Spyro 3.

Inaktiv

Jag vet inte om det är min typ av spel, men det ser ändå jävligt schysst ut. Jag ska definitivt hålla koll på det här.

Medlem

Ser kul ut men då det inte kommer till pc kan de behålla det

Medlem

Ser kul ut, men Xbone exclusive? *gäsp* Då får det va.

Medlem

Kändes inte som att spelet blåste en fräsch vind på något sätt, i princip allt som fanns har man sett.

Inaktiv

MYCKET FÄRGER OCH ROLIGA INSLAG:up:

1
Skriv svar