Mobilsvepet vecka 19

Medlem
Mobilsvepet vecka 19

Kerstin: Hur funkar kontrollerna i Wayward Souls? Är lite sugen men tycker alltid det är så dåligt implementerade kontroller i dylika spel jag spelat tidigare.

Medlem

Wayward Souls ser kul ut men tyvärr brukar den typen av spel kräva en nivå av kontroll som inte finns på mobilskärmen. Så hur ser det ut i just det här fallet, Kerstin?

Medlem

Wayward souls är utvecklat av rocketcat som skapat två av mina bästa spelupplevelsen på den mobila plattformen, punch Quest och mage gauntlet.

Tight kontroll, beroendeframkallande och spelbart utan iap.

Medlem
Skrivet av ubn87:

Wayward souls är utvecklat av rocketcat som skapat två av mina bästa spelupplevelsen på den mobila plattformen, punch Quest och mage gauntlet.

Tight kontroll, beroendeframkallande och spelbart utan iap.

Ah då blir det ett köp. Nästa klurighet blir platta eller mobil dock... Har ju dumt nog en androidplatta (dock nexus 7 och den är väl mindre än samsung note är nu för tiden...) och en iphone så man kan inte få allt :S

phi
Medlem

Wayward Souls är faktiskt riktigt bra och något jag kan rekommendera till alla som vanligtvis gillar hack and slash-spel och perma death.

Medlem

Lords of Midnight! Ett av dom första och bästa open world rollspelen. Härliga miljöer och platser och namnen, namnen!

Luxor the Moonprince, Rorthron the wise, Hagudrak the icelord och Shareth the heartstealer.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Wow Cytus verkade ju riktigt nice! har inte hängt med alls i mobilsvängen köpte min första smartphone i år så jag är lite efter men det blir köp på den!

MEG
Medlem

Varför har några fått betyg men andra inte?


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av MEG:

Varför har några fått betyg men andra inte?

Kerstins mobilsvep brukar bestå av två delar. Första delen är recensioner där betyg delas ut till spelen. Den andra delen kallas "Spana även in" och är spel som påminner lite om de recenserade spelen. I den delen ger inte Kerstin några betyg, det är mer tips på liknande spel.

MEG
Medlem
Skrivet av Bennii:
Skrivet av MEG:

Varför har några fått betyg men andra inte?

Kerstins mobilsvep brukar bestå av två delar. Första delen är recensioner där betyg delas ut till spelen. Den andra delen kallas "Spana även in" och är spel som påminner lite om de recenserade spelen. I den delen ger inte Kerstin några betyg, det är mer tips på liknande spel.

Ok då fattar jag, även om jag tycker det är konstigt att hon väljer att inte delar ut betyg till alla


signatur

Death is only the beginning

1
Skriv svar