Nintendo ska visa upp nya Wii U-spel på E3

Robot
Nintendo ska visa upp nya Wii U-spel på E3
Medlem
Nintendo ska visa upp nya Wii U-spel på E3

Fan va guld om Nintendo hade gjort ett riktigt bra Mariospel till PS4.
Senast jag spelade Mario var till N64 och då testade jag bara spelet.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Om dom gör ett nytt mario kommer det komma till Wii-U exclusiv skulle jag nog tro, inte ps4

Medlem

mario x5 gissar jag på =_=


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Mario Begins - En nystart av serien där man får följa Mario på hans väg genom rörmokarskolan.

Medlem

Jag hade gärna sett mer av Nintendoland, som enligt mig var en fantastisk titel när man är ett gäng som ska spela litet, oavsett tidigare nivå. Hade önskat lite fler banor i speciellt Animal Crossing-spinoffen som är fantastiskt rolig.

Tillägg i någon av Nintendos IP:n är alltid välkommet, men de har lagt sig lite på latsidan där och förväntar sig att enbart IP:et bär upp ett spel. Inte för att någon av spelen är dåliga, men de når inte hela vägen fram i min mening. Super Mario 3D World hade potential att slå Super Mario World på fingrarna, men vissa moment i spelet såg till att fallet inte blev så.

Bjud in ett gäng vänner och inta soffläge är bland det bästa som finns och ett spel som återigen ger detta rättvisa är något jag längtar efter. Vet inte om Hyrule Warriors ämnar att vara ett solo-lir eller om det tillåter upp till fem spelare, för det vore sannerligen något.

Närmast har vi Mario Kart, som sedan länge är bekräftat och mest troligen kommer ge Nintendo ett rejält uppsving. Men varken MK eller SSB kommer i sin ensamhet kunna lyfta Nintendo ur sin situation.

Nintendo är förlåtande vid Game Over, ges de samma möjlighet?

1-up!

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Fan va guld om Nintendo hade gjort ett riktigt bra Mariospel till PS4.
Senast jag spelade Mario var till N64 och då testade jag bara spelet.

Själv tycker jag att det hade varit guld om Sony gjort ett riktigt bra The Last of Us spel till WiiU men vi verkar tycka olika.

Medlem

Jag är inte speciellt hypad på vad de ska visa, MEN överraska mig gärna positivt Nintendo !!!

Medlem
Skrivet av Cenorida:
Skrivet av marcus8958:

Fan va guld om Nintendo hade gjort ett riktigt bra Mariospel till PS4.
Senast jag spelade Mario var till N64 och då testade jag bara spelet.

Själv tycker jag att det hade varit guld om Sony gjort ett riktigt bra The Last of Us spel till WiiU men vi verkar tycka olika.

Vilken skräll det skulle bli. Killzone och Gran Turismo till WiiU.

Medlem

Ja, nu vore det dags o visa upp nintendos tyngsta titlar.

Inaktiv

OM VILJAN OCH PENGARNA FINNS DÄR SÅ VARFÖR INTE?:)

Medlem

Nytt metroid + wii u's gamepad? Ja tack!

Medlem

Jag vill ha F-Zero!!

Medlem

Hoppas rejält på ett nytt Metroid! Tillbaka till Super Metroid stilen, och massa gamepad funktioner. 2D/3D vore toppen!

Skribent

Wii U Music!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Bennii:
Skrivet av Cenorida:
Skrivet av marcus8958:

Fan va guld om Nintendo hade gjort ett riktigt bra Mariospel till PS4.
Senast jag spelade Mario var till N64 och då testade jag bara spelet.

Själv tycker jag att det hade varit guld om Sony gjort ett riktigt bra The Last of Us spel till WiiU men vi verkar tycka olika.

Vilken skräll det skulle bli. Killzone och Gran Turismo till WiiU.

Hade nog blivit skräll om Nintendo släppte Mario Kart till PS4 då de aldrig gjort något spel tidigare än derras egna titlar men Sony har dock gjort spel till PC så varför inte till WiiU?

Medlem
Skrivet av Cenorida:
Skrivet av Bennii:
Skrivet av Cenorida:
Skrivet av marcus8958:

Fan va guld om Nintendo hade gjort ett riktigt bra Mariospel till PS4.
Senast jag spelade Mario var till N64 och då testade jag bara spelet.

Själv tycker jag att det hade varit guld om Sony gjort ett riktigt bra The Last of Us spel till WiiU men vi verkar tycka olika.

Vilken skräll det skulle bli. Killzone och Gran Turismo till WiiU.

Hade nog blivit skräll om Nintendo släppte Mario Kart till PS4 då de aldrig gjort något spel tidigare än derras egna titlar men Sony har dock gjort spel till PC så varför inte till WiiU?

Sonys största konkurrent i Asien är Nintendo. PC har aldrig varit en konkurrent till konsoler.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Ett redigt 100-timmars JRPG tack!

Medlem
Medlem
Skrivet av umegatron:

Ett redigt 100-timmars JRPG tack!

X släpps innan året är slut

1
Skriv svar