COD: Advanced Warfare – spana in rollistan

Robot
Medlem
COD: Advanced Warfare – spana in rollistan

Haha att han ligger bakom musiken till Team America: World Police är så jävla passande!

Skribent
Skrivet av Menige_Erik:

Haha att han ligger bakom musiken till Team America: World Police är så jävla passande!

Tänkte slänga in AMERICA FUCK YEAH i nyheten, men kände för att vara seriös idag.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Troy Baker - bästa manliga röstskådespelaren

Medlem
Skrivet av 1337Figaro:

Troy Baker - bästa manliga röstskådespelaren

Troy Baker - den ENDA manliga röstskådespelaren!

Jag känner igen två namn.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Jelen:
Skrivet av 1337Figaro:

Troy Baker - bästa manliga röstskådespelaren

Troy Baker - den ENDA manliga röstskådespelaren!

Nä nä nä, nu glömmer du bort Nolan North!


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Menige_Erik:

Haha att han ligger bakom musiken till Team America: World Police är så jävla passande!

Tänkte slänga in AMERICA FUCK YEAH i nyheten, men kände för att vara seriös idag.

Haha, vi alla tänker det inom oss i vilket fall som helst

Skribent
Skrivet av Menige_Erik:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Menige_Erik:

Haha att han ligger bakom musiken till Team America: World Police är så jävla passande!

Tänkte slänga in AMERICA FUCK YEAH i nyheten, men kände för att vara seriös idag.

Haha, vi alla tänker det inom oss i vilket fall som helst

Matt Damon.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Okej detta är första gången sen Modern Warefare 1 att jag säger detta CoD spel ser lovande ut! Ska följa utvecklingen och se om man ska förhandsboka eller ej påminner mycket om titanfall

Medlem

Tror inte många kommer vara besvikna på single player. Varje Cod kampanj är sjukt kul att spela tycker jag. Det är multiplayer man hoppas de inte kommer förstöra.

Medlem

vem fan e troy baker lol? har inte hört talas om han direkt.

Medlem

Dom skulle kunna ha Obama och Gudrun Schyman på listan utan att få mig att bli ens nära på intresserad.

CoD SP är och förbli ren dynga, ett praktexempel på hur lågt man kan sjunka när det kommer till FPS.
Dom har kanske lärt sig att ingen bryr sig längre så för att fixa in lite snabb PR till release så plockar man upp nån känd skådespelare och sätter denne i huvudrollen.

Suck..

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

vem fan e troy baker lol? har inte hört talas om han direkt.

Du kanske inte har hört talas om honom, men du har garanterat hört honom.

1
Skriv svar