Något verkar hända kring Darksiders

Robot
Medlem
Något verkar hända kring Darksiders

Ge den en värdig avslutning bara så är jag nöjd!

Medlem

Yes!


signatur

Nalta saker ska man kunna hinna idag

Medlem
Medlem

Gillade Darksiders men det THQ lämnade kvar som jag verkligen är nyfiken på är Dawn of War serien

Medlem

Älskade darksiders, 2an spelade jag inte ens ut...


signatur

Lite Dyrare Lite Finare

Medlem

Åååh...Ååååh.... ÅÅÅÅÅH! CAN'T. CONTAIN. HAPPINESS

Skrivet av MrPeters:

Gillade Darksiders men det THQ lämnade kvar som jag verkligen är nyfiken på är Dawn of War serien

Vad jag vet så äger Sega Dawn of War serien men som du säger är jag med nyfiken på vad dom kommer göra med Dawn of War, själv hoppas jag på dom går till baks till första Dawn of War gillade inte 2an om jag ska vara ärlig jag vill kunna bygga baser och sånt!

Medlem
Skrivet av Doomed Devil90:
Skrivet av MrPeters:

Gillade Darksiders men det THQ lämnade kvar som jag verkligen är nyfiken på är Dawn of War serien

Vad jag vet så äger Sega Dawn of War serien men som du säger är jag med nyfiken på vad dom kommer göra med Dawn of War, själv hoppas jag på dom går till baks till första Dawn of War gillade inte 2an om jag ska vara ärlig jag vill kunna bygga baser och sånt!

Det är indirekt Sega som äger den. Relic har fått rättigheterna av Game Workshops och Sega ger ut Relics spel.:)

Medlem

Sweet, jag gillade både ettan och tvåan. Ser gärna en fortsättning på serien.

Skrivet av Thane:
Skrivet av Doomed Devil90:
Skrivet av MrPeters:

Gillade Darksiders men det THQ lämnade kvar som jag verkligen är nyfiken på är Dawn of War serien

Vad jag vet så äger Sega Dawn of War serien men som du säger är jag med nyfiken på vad dom kommer göra med Dawn of War, själv hoppas jag på dom går till baks till första Dawn of War gillade inte 2an om jag ska vara ärlig jag vill kunna bygga baser och sånt!

Det är indirekt Sega som äger den. Relic har fått rättigheterna av Game Workshops och Sega ger ut Relics spel.:)

My bad

Medlem

Visst är det så att de borde komma 4 spel, då det bygger på apokalupsens fyra ryttare?

Medlem
Skrivet av Grymgreger:

Visst är det så att de borde komma 4 spel, då det bygger på apokalupsens fyra ryttare?

Ja, de är ju fyra stycken som sagt (War, Strife, Fury, Death) så det kan ju bli ett par spel till.

Såvida de inte gör en specialare av trean, t ex en co-op campaign med både Strife och Fury.

Medlem

Har bara spelat ettan än så länge, men den var bra. Försökte kombinera det mesta och bästa av olika världar, nog gick det hyfsat.
Fanns potential..


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Fyfan vad glad jag är, ge det multiplayer och gör det till ett open world lite mer än DS2, med lite likheter med diablo 2.

Dock tror jag inte detta händer förän vi fått spela alla 4 horsemen(eventuellt) den 5e hästmannen som många glömmer bort.

Medlem

Gillar denna spelserie lika mycket som Ninja gaiden serien! Jag hoppas de gör ett riktigt bra spel som är lika intressant som de två första. =D

Inaktiv

Bra! Älskar DS 1 & 2, så blir det en eventuell fortsättningen i serien så är jag bara nöjd!

1
Skriv svar