Diskussion: Blir Wildstar nästa stora mmo-hit?

Medlem

Om man måste spela ända tills "end-game" och lägga flertal timmar på spelet för att det ska bli roligt så är spelet skit.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Om man måste spela ända tills "end-game" och lägga flertal timmar på spelet för att det ska bli roligt så är spelet skit.

vådå spelet blir roligt förns vid endgame? okej levlandet är väl ändå lite "lame" i spelet men vart är det roligt att levla i något annat MMO på marknaden om vi tittar på spel som GW2, WoW osv. det roligaste med MMO spel är väl ändå när du börjat spela dungeons, pvp osv.? men det mest intressanta med spelet (Wildstar) sätter igång vid lvl15-50 (adventures, pvp, räder osv.)

Medlem
Skrivet av Idono:

Inte till 100%
Men det finns delar av spelet som använder sig av cellshading teknik. Cellshading används väldigt sällan enskilt längre.

Vilka delar tänker du på då? Har du någon screenshot som visar vad du menar?

Medlem

Först tyckte jag inte om spelet alls och det var huvudsakligen den löjliga grafiken som jag störde mig på. Efter att ha gett spelet en andra chans och kört en hel del battlegrounds, det första adventure och dungeon så måste jag säga att det är riktigt bra.

Deras största misstag är den löjliga grafiken.

Medlem

Jag är solklart hooked på Wildstar. Sedan hur stort det kommer bli får väl framtiden utvisa.
Jag är dock rätt övertygad om att det inte blir någon "WoW dödare". Jag hoppas inte det heller. Konkurrens är bra för marknaden.

Har dock enormt svårt för folk som klagar på grafiken, framför allt är dom själva spelar WoW, Borderlands 2 eller Team Fortress.
Jag tror Wildstars grafik kommer åldras mycket bra.

Medlem
Skrivet av Alkaizzer:
Skrivet av Kleptoman:

Om man måste spela ända tills "end-game" och lägga flertal timmar på spelet för att det ska bli roligt så är spelet skit.

vådå spelet blir roligt förns vid endgame? okej levlandet är väl ändå lite "lame" i spelet men vart är det roligt att levla i något annat MMO på marknaden om vi tittar på spel som GW2, WoW osv. det roligaste med MMO spel är väl ändå när du börjat spela dungeons, pvp osv.? men det mest intressanta med spelet (Wildstar) sätter igång vid lvl15-50 (adventures, pvp, räder osv.)

Elder Scrolls Online har skitbra questing så visst går det att gör levlandet till något kul och inte bara någon sorts time-drain tills du kan spela endgame.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem
Skrivet av Naraccas:
Skrivet av Alkaizzer:
Skrivet av Kleptoman:

Om man måste spela ända tills "end-game" och lägga flertal timmar på spelet för att det ska bli roligt så är spelet skit.

vådå spelet blir roligt förns vid endgame? okej levlandet är väl ändå lite "lame" i spelet men vart är det roligt att levla i något annat MMO på marknaden om vi tittar på spel som GW2, WoW osv. det roligaste med MMO spel är väl ändå när du börjat spela dungeons, pvp osv.? men det mest intressanta med spelet (Wildstar) sätter igång vid lvl15-50 (adventures, pvp, räder osv.)

Elder Scrolls Online har skitbra questing så visst går det att gör levlandet till något kul och inte bara någon sorts time-drain tills du kan spela endgame.

Tyckte själv att ESO hade fruktansvärt dålig questing. Min åsikt kan dock vara påverkad av hur dåligt själva spelet är.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Om man måste spela ända tills "end-game" och lägga flertal timmar på spelet för att det ska bli roligt så är spelet skit.

Tur att WildStar är kul från början då.

Medlem
Skrivet av Ahris:
Skrivet av Kleptoman:

Om man måste spela ända tills "end-game" och lägga flertal timmar på spelet för att det ska bli roligt så är spelet skit.

Tur att WildStar är kul från början då.

Från vad jag har sett så skulle majoriteten av spelare inte hålla med dig.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av Ahris:
Skrivet av Kleptoman:

Om man måste spela ända tills "end-game" och lägga flertal timmar på spelet för att det ska bli roligt så är spelet skit.

Tur att WildStar är kul från början då.

Från vad jag har sett så skulle majoriteten av spelare inte hålla med dig.

Det som är grejen med svenskar är att dom klagar på spel som Wildstar grafiken osv. men sedan så spelar dom spel som WoW, team fortress, borderlands etc. hur går det ihop egenterligen?

Medlem
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av Ahris:
Skrivet av Kleptoman:

Om man måste spela ända tills "end-game" och lägga flertal timmar på spelet för att det ska bli roligt så är spelet skit.

Tur att WildStar är kul från början då.

Från vad jag har sett så skulle majoriteten av spelare inte hålla med dig.

Varför spelar de då?

Skriv svar