Se Mario Kart-seriens utveckling

Robot
VHN
Medlem
Se Mario Kart-seriens utveckling

Funderar starkt på att köpa Wii U MK 8 bundlen men inte helt 100. Frågan är hur ofta man kommer att använda sig av konsolen i framtiden.


signatur

VHN

Skribent
Skrivet av VHN:

Funderar starkt på att köpa Wii U MK 8 bundlen men inte helt 100. Frågan är hur ofta man kommer att använda sig av konsolen i framtiden.

Min är i garderoben


signatur

I am the black wizards.

Medlem

1a är fortfarande bäst.

VHN
Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av VHN:

Funderar starkt på att köpa Wii U MK 8 bundlen men inte helt 100. Frågan är hur ofta man kommer att använda sig av konsolen i framtiden.

Min är i garderoben

Så pass haha, bristen på bra titlar till Wii U är väl nedslaget för tillfället. Men Mario kart 8, Super Smash och naturligtvis framtida Mario och Zelda kan väl förhoppningsvis vända på steken!


signatur

VHN

Medlem

N64 versionen är fortfarande bäst!


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Inte mycket till utveckling enlgt mig. Nintendo är sämst på att hitta på nytt

Medlem
Skrivet av robbis:

Inte mycket till utveckling enlgt mig. Nintendo är sämst på att hitta på nytt

Skojar du? Skillnaden mellan detta och Mario Kart Wii är dramatiska. Spelet ska dessutom klara 1080p i 60fps.

Medlem

Det där stämmer inte. Spelet är i 720p i 60fps. Som alla de andra Nintendospelen till Wii U. Enda undantaget är Wind Waker HD som är knappt i 30fps i 1080p.

Moderator | Testpilot
Skrivet av VHN:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av VHN:

Funderar starkt på att köpa Wii U MK 8 bundlen men inte helt 100. Frågan är hur ofta man kommer att använda sig av konsolen i framtiden.

Min är i garderoben

Så pass haha, bristen på bra titlar till Wii U är väl nedslaget för tillfället. Men Mario kart 8, Super Smash och naturligtvis framtida Mario och Zelda kan väl förhoppningsvis vända på steken!

Finns redan ett bra Mario spel till konsollen dock.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skrivet av Zappa:

Det där stämmer inte. Spelet är i 720p i 60fps. Som alla de andra Nintendospelen till Wii U. Enda undantaget är Wind Waker HD som är knappt i 30fps i 1080p.

Enligt vissa källor så ska spelet rulla i 1080p och 60fps med upp till 2 spelare i splitscreen, när väl spelare 3 och 4 ansluter så händer det saker med grafiken...

http://www.eurogamer.net/articles/2014-04-03-gorgeous-mario-k...

Medlem
Skrivet av LightningStrike:
Skrivet av Zappa:

Det där stämmer inte. Spelet är i 720p i 60fps. Som alla de andra Nintendospelen till Wii U. Enda undantaget är Wind Waker HD som är knappt i 30fps i 1080p.

Enligt vissa källor så ska spelet rulla i 1080p och 60fps med upp till 2 spelare i splitscreen, när väl spelare 3 och 4 ansluter så händer det saker med grafiken...

http://www.eurogamer.net/articles/2014-04-03-gorgeous-mario-k...

Det där är garanterat ett missförstånd. Bara för att det står 1080p på tvn betyder inte det att det renderas i 1080p. Allt material Nintendo släppt hittills på spelet är i 720p.

Medlem

10juni pressenterar nintendo nya spel

Medlem

Otråkigt.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av Cenorida:
Skrivet av robbis:

Inte mycket till utveckling enlgt mig. Nintendo är sämst på att hitta på nytt

Skojar du? Skillnaden mellan detta och Mario Kart Wii är dramatiska. Spelet ska dessutom klara 1080p i 60fps.

Samma spel ffs, varit sedan begynnelsen. Hur vore det med ett nytt IP? Menade inte vad WiiU klarar av att prestera

Medlem
Skrivet av robbis:
Skrivet av Cenorida:
Skrivet av robbis:

Inte mycket till utveckling enlgt mig. Nintendo är sämst på att hitta på nytt

Skojar du? Skillnaden mellan detta och Mario Kart Wii är dramatiska. Spelet ska dessutom klara 1080p i 60fps.

Samma spel ffs, varit sedan begynnelsen. Hur vore det med ett nytt IP? Menade inte vad WiiU klarar av att prestera

Battlefield, COD, GTA, Assassins Creed, Forza o.s.v.. samma spel i de serierna i din mening då. Bara uppdaterad grafik och lite annan story setting.

Medlem
Skrivet av Winzi:
Skrivet av robbis:
Skrivet av Cenorida:
Skrivet av robbis:

Inte mycket till utveckling enlgt mig. Nintendo är sämst på att hitta på nytt

Skojar du? Skillnaden mellan detta och Mario Kart Wii är dramatiska. Spelet ska dessutom klara 1080p i 60fps.

Samma spel ffs, varit sedan begynnelsen. Hur vore det med ett nytt IP? Menade inte vad WiiU klarar av att prestera

Battlefield, COD, GTA, Assassins Creed, Forza o.s.v.. samma spel i de serierna i din mening då. Bara uppdaterad grafik och lite annan story setting.

Japp. Visst är Nintendo lite tråkiga på att skapa nya fräscha serier. Däremot är de väldigt fantasifulla när det kommer till att utveckla nya ideér bland sina äldre.


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av VHN:

Funderar starkt på att köpa Wii U MK 8 bundlen men inte helt 100. Frågan är hur ofta man kommer att använda sig av konsolen i framtiden.

Min är i garderoben

Dags att komma ut snart?


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Man kan hoppas att dom fixar power ups. Tråkigt att den som är sist får dom bästa och den som är först får dom sämsta.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av VHN:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av VHN:

Funderar starkt på att köpa Wii U MK 8 bundlen men inte helt 100. Frågan är hur ofta man kommer att använda sig av konsolen i framtiden.

Min är i garderoben

Så pass haha, bristen på bra titlar till Wii U är väl nedslaget för tillfället. Men Mario kart 8, Super Smash och naturligtvis framtida Mario och Zelda kan väl förhoppningsvis vända på steken!

Vänta till efter E3 och se vad som händer där, suget kanske blir större då... eller mindre vem vet.

Medlem
Skrivet av Verdurakh:

N64 versionen är fortfarande bäst!

Ush.
1. För långsamt
2. För enkelt
3. Fuskande AI

Medlem
Skrivet av Kaleid:
Skrivet av Verdurakh:

N64 versionen är fortfarande bäst!

Ush.
1. För långsamt
2. För enkelt
3. Fuskande AI

tycker jag inte och man spelar ju inte för AIn utan för att man är 4 pers som samlas och spelar mot varandra


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

1
Skriv svar