Rockstar gör nytt spel till PS4 och Xbox One

Robot
Rockstar gör nytt spel till PS4 och Xbox One
Medlem
Rockstar gör nytt spel till PS4 och Xbox One

Det kanske är PC versionen som kommer 2015.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Kan det inte vara så att det handlar om agent ?

Medlem

För helvete. Nu när dom ser att försäljningen har avstannat så borde dom väll vilja tjäna mer pengar och därför släppa det på pc,ps4,xbox one


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

33 miljoner! Hur många hade det kunnat vara om det släppts till pc, ps4 och XBO..? !

Medlem

Säkert GTA V som kommer till PS4 och Xbone, och förmodligen senare än så till PC. Allt för att få vissa att köpa spelet tre gånger.

Medlem

Manhunt 3 pls!

Medlem

Mums filibabba, det där låter som ett perfekt spel för mig! Jag är helsåld på kalla kriget fiktion


signatur

Game long and prosper

Medlem

Ett nytt red dead redemption är nog det ändå som kan få mig att köpa en ps4. Första delen är fortfarande lätt top3 bästa spelen jag spelat under mitt 36åriga liv.

Medlem

Första spelet de släppte till PS3 och 360 var väl nåt jäkla ping pong spel. Så gör er redo, för nu kommer snart Table Tennis 2! Med stöd för Kinect och Move!!!

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Det kanske är PC versionen som kommer 2015.

Om du faktiskt läser så är det ju till Ps4 och XboxOne dom pratar om!

Medlem

Det vore ju tämligen idiotiskt av dem att göra en nyversion av Red Dead Redemption eller Grand Theft Auto 5... hoppas verkligen på ett helt nytt spel. Gärna något annorlunda än de spelen.

Medlem

RDR2 och jag gråter av lycka


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Inaktiv
Inaktiv

GTA V får bero, om det inte är en riktig PC-variant omgjord från grunden för att dra nytta av PCs överlägsna input, hårdvara och klientel.

Så kommer det såklart inte att bli och Rockstar förblir därmed sellouts, Microsofts och Sonys lejda hejdukar.


signatur

Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --

Medlem
Skrivet av Luffarkaka:
Skrivet av Hipshot:

Det kanske är PC versionen som kommer 2015.

Om du faktiskt läser så är det ju till Ps4 och XboxOne dom pratar om!

Måste ha läst helt fel eller så ändrades något med nyheten... aja, så blir det ibland!


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Jag hade ju inte haft något emot en PC-version av Read dead redemption som är ett av mina favoritspel, samt en utannonsering av RDR 3.

Medlem
Skrivet av Petrik:

Ett nytt red dead redemption är nog det ändå som kan få mig att köpa en ps4. Första delen är fortfarande lätt top3 bästa spelen jag spelat under mitt 36åriga liv.

Ja det var verkligen ett härligt spel med grymt skön stämning


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Förvånad ni inte hade med L.A Noire i listan, då det också var en vrålsuccé och är nog ett av mina favoritspel, om inte favoritspelet.

Hoppas helt klart på ett liknande spel, gärna också på 40 talet eller möjligtvis 60-80 talet hade inte suttit fel!

Medlem

Blir lite förvånad att folk inte helst vill se något nytt, utan vill gå i gamla fotspår. Har inte Gta och Rdr haft sitt?

Det är väl en viss trygghet att vilja se en ny del i ett spel som man tycker om och som är bra. Men det blir inte så många överaskningar heller...

Medlem
Skrivet av Qorn:

Förvånad ni inte hade med L.A Noire i listan, då det också var en vrålsuccé och är nog ett av mina favoritspel, om inte favoritspelet.

Hoppas helt klart på ett liknande spel, gärna också på 40 talet eller möjligtvis 60-80 talet hade inte suttit fel!

L.A Noire utvecklades av Team Bondi, inte Rockstar. Rockstar var "bara" utgivare.

Medlem

RED DEAD REDEMTION 2 ffs. komigen nu.

Medlem

yes RDR2! men vad hände med agent?


signatur

Meep!

Medlem
Skrivet av Hymer:

För helvete. Nu när dom ser att försäljningen har avstannat så borde dom väll vilja tjäna mer pengar och därför släppa det på pc,ps4,xbox one

Dom tjänar tillräckligt på shark cards tydligen. GTAV kommer inte synas på PC dom närmaste 2 åren. Min gissning, aldrig.

Medlem

Borde det inte snarare bli Red Dead 3 än Red Dead Redemption 2? Kanske ordmärkning i och för sig.

Det är säkert GTA V som är på väg till de nya konsolerna.

Medlem

En PS4-version av GTA V ligger högst på min önskelista! Lirar gladeligen om äventyret med den bättre hårdvaran (jämfört med PS3). En PC-version vore förstås inte helt fel heller, men det dåligt optimerade GTA IV på PC skrämde bort mig lite.


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem

Jag fattar inte hur ett helt gäng lyckats klickat i RDR orginalet till ny plattform. Om det skulle vara nyheten så skulle jag bli så grymt besviken att jag skulle tappa allt jag hade i händerna och se ut på ett sätt som skulle kvala mig in till VM i Uppgivenhet.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Hoppas verkligen på ett nytt GTA med 80-tals tema ala Vice City


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

ELF
Medlem
Skrivet av maniac:

Hoppas verkligen på ett nytt GTA med 80-tals tema ala Vice City

Ja tack. Men först vill jag se GT 5.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

12
Skriv svar