Köp Mario Kart 8 – få spel på köpet

Medlem
Köp Mario Kart 8 – få spel på köpet

Bra där...

Medlem

Underbart!
Det blir The Wonderful 101 för min del!


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Grymt! Mario Kart har varit ett givet köp länge men jag har även sneglat på Pikmin så detta blir ju kalas!

/ LordDaimos

Medlem

Wii U blir mer och mer intressant och av de nya konsolerna är det nog denna som jag är mest sugen på för tillfället.

Medlem

Det kanske är läge att slå till på en Wii U och en PS4 nästa gång jag är inne vid elektronikkedjorna

Medlem

Gött


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Skribent
Skrivet av Puscifer:

Underbart!
Det blir The Wonderful 101 för min del!

Jag tror jag kör på det också. Står mellan det och Wind Waker HD..


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Blir Wind Waker HD hade tänkt köpa det för ett tag sen men då ploppade det här erbjudandet upp

Medlem

Det och Nintendo Land eller Wind Walker HD för mig...klart köp iaf.

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av Puscifer:

Underbart!
Det blir The Wonderful 101 för min del!

Jag tror jag kör på det också. Står mellan det och Wind Waker HD..

Det gör ni rätt i. W101 är ett skitbra och roligt spel.


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

Kudos till Bergsala, men lite segt att behöva vänta till augusti för att få spelet.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Kudos till Bergsala, men lite segt att behöva vänta till augusti för att få spelet.

Jo slutet av augusti i sverige, läste dock på uk sidan av club nintendo och där får dom koden efter 48h om jag inte läste helt galet, ajja men den som väntar på nå gott

Medlem
Skrivet av Richter:
Skrivet av Bojkott:

Kudos till Bergsala, men lite segt att behöva vänta till augusti för att få spelet.

Jo slutet av augusti i sverige, läste dock på uk sidan av club nintendo och där får dom koden efter 48h om jag inte läste helt galet, ajja men den som väntar på nå gott

Kanske har de det så här för att man inte ska kunna registrera spelet i både Sverige och UK? För jag vet att man kan registrera koder man får i svenska fodral på Club Nintendo UK.

Medlem

Detta får mig nog att köpa ett Wii U Mario Kart bundle, nice bonus att få med Wind Waker HD

Medlem

Aww gör ett liknande erbjudande åt 3DS också : /

Medlem

Hmmm... Monster Hunter 3 Ultimate eller vänta på Monster Hunter 4?

Skribent
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Richter:
Skrivet av Bojkott:

Kudos till Bergsala, men lite segt att behöva vänta till augusti för att få spelet.

Jo slutet av augusti i sverige, läste dock på uk sidan av club nintendo och där får dom koden efter 48h om jag inte läste helt galet, ajja men den som väntar på nå gott

Kanske har de det så här för att man inte ska kunna registrera spelet i både Sverige och UK? För jag vet att man kan registrera koder man får i svenska fodral på Club Nintendo UK.

Det kanske kan bero på att Bergsala kör en helt egen grej utanför Club Nintendo, och därför behöver mer tid på sig?


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Richter:
Skrivet av Bojkott:

Kudos till Bergsala, men lite segt att behöva vänta till augusti för att få spelet.

Jo slutet av augusti i sverige, läste dock på uk sidan av club nintendo och där får dom koden efter 48h om jag inte läste helt galet, ajja men den som väntar på nå gott

Kanske har de det så här för att man inte ska kunna registrera spelet i både Sverige och UK? För jag vet att man kan registrera koder man får i svenska fodral på Club Nintendo UK.

Det kanske kan bero på att Bergsala kör en helt egen grej utanför Club Nintendo, och därför behöver mer tid på sig?

Står så här under villkoren för kampanjen.
"För att kunna använda PIN-koden i den svenska versionen av denna kampanj så får du inte redan ha använt PIN-koden i Club Nintendo i något av de länder som har Club Nintendo. Användandet av PIN-koden som följer med den svenska versionen av Mario Kart 8 är endast för denna Mario Kart 8-kampanj."

Vilket jag tolkar som att de under augusti kommer stämma av alla som registrerat manuellt så att ingen har dubbelregistrerat.

Medlem

Jepp. Det är antagligen därför det tar längre tid. Säkert massa extra arbete.

Kommer regga min kod på engelska nintendoclub istället så får man sitt gratisspel mycket snabbare.

Medlem

Måste man förboka eller kan jag köpa ett exemplar när det släppts och ändå få en kod?

Medlem
Skrivet av Strumpa:

Måste man förboka eller kan jag köpa ett exemplar när det släppts och ändå få en kod?

Det går bra men man måste regga koden innan ett specifikt datum. Kommer inte ihåg exakt men det är i sommar nångång.

1
Skriv svar