Billigare Xbox One och slopat Kinect-krav

Medlem
Skrivet av billybob:
Skrivet av Nemo:
Skrivet av billybob:
Skrivet av IceMan:

Suck detta är ju som med sim city... nää det går inte köra xbox utan kinect det funkar inte.... sen poff går det helt plötsligt. .. blir så trött på när de ljuger sej blåa..

Har man verkligt sagt att den inte skulle funka utan kinect?Källa?

http://bit.ly/1iU8rXZ

Hänvisar du till något som en kommunikatör på Microsoft i England sagt? Har dom inte haft fel förr?

Ja, det stämmer bra det. Du frågade efter källa och jag hänvisar till Microsofts välkända uttalande från i fjol angående Xbox One och kravet på Kinect.

Frågar du mig om Microsoft har haft fel förr? Angående vad? På vilket sätt är det i så fall relaterat till Microsofts uttalande från i fjol? Det uttalandet var ju inte felaktigt. De har som bekant ändrat sig sedan dess, men att ändra ett beslut som levererats i ett uttalande innebär inte att uttalandet i sig varit felaktigt.

Medlem
Skrivet av billybob:
Skrivet av Nemo:
Skrivet av billybob:
Skrivet av IceMan:

Suck detta är ju som med sim city... nää det går inte köra xbox utan kinect det funkar inte.... sen poff går det helt plötsligt. .. blir så trött på när de ljuger sej blåa..

Har man verkligt sagt att den inte skulle funka utan kinect?Källa?

http://bit.ly/1iU8rXZ

Hänvisar du till något som en kommunikatör på Microsoft i England sagt? Har dom inte haft fel förr?

Det skrevs spaltmeter på varenda spelsajt om kravet på Kinect. Kommentarsfälten var fulla av folk som tänkte placera sin Kinect bakom TV:n eller täcka över den så att den inte syntes.

Medlem
Skrivet av Zappa:

Mycket bra men priset är fortfarande för högt. 3000 kan jag tänka mig betala för One. 3500 om de inkluderar ett spel jag vill ha.

.

Skrivet av Johan Olander:

Ärligt talat är jag än så länge inte särskilt imponerad av vad Sony åstadkommit med den nya generationen. Med det sagt välkomnar jag en billigare Xbox One som kan samla damm jämte min Playstation 4.

Själv kommer jag nog satsa skatteåterbäringen på att bygga en liten trevlig SteamBox till hösten... Jag gillar inte att ha plastlådor som står och samlar damm.

Medlem

Hur mycket kostar steamboxarna?


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem
Skrivet av Exxo:

När får vi se intressanta spel då?

Detsamma gäller för övrigt även PS4.

Infamous va ju grymt bra o nu i slutet av månaden kommer ju Watch Dogs

Inaktiv

Hade definitivt köpt MED kinect 2. Varför? För att 1. Den är suverän som universalkontroll, detta kan inte sägas nog många gånger, men kinect 2 är superbt på detta. När jag kommer hem säger jag bara Xbox On och den startar upp projje, ljudsystem och One. Mäktig känsla och det funkar superbt och gör saker smidigare = bra.
2. Starta spel och appar (köper allt digitalt) är oerhört smidigt genom att bara säga xbox, goto titanfall. Netflix skupe eller vad man nu vill. OERHÖRT smidigt.
3. Shareknapp på ps 4 är inget å ha i jämförelse med att enkelt bara säga Xbox Record när man vill ha något inspelat.
4. Snabbaste sättet att muta boxen eller höja/sänka volymen. Vem fan behöver fjärrkontroll 2014
5. Fitness spel, till skillnad från en jäkla massa soffpotatisar så är jag träningsintresserad men skulle aldrig sätta foten på ett gym , kinect möjliggör genom briljanta spel vardagsträning i hemmet för alla de dagar som vädret inte tillåter utomhusträning.
6. Ungarna älskar kinect sports rivals (och jag med, iallafall vissa delar)

Misstänker att jag irriterade någon PS fanboy med detta......men detta är fantastiska egenskaper hos kinect som inte har förts fram alls annars här så nu vet alla ni gnällisar lite mer.

Skriv svar