Solsken och blodutgjutelse i Sunset Overdrive

Robot
Medlem
Solsken och blodutgjutelse i Sunset Overdrive

Serious Sam meets Infamous vibbar

KoP
Medlem
Skrivet av Morlizer:

Serious Sam meets Infamous vibbar

Serious Sam vibbar, absolut. Men jag skulle nog byta bort Infamous och säga Crackdown istället.

Om med tanke på hur kul man haft med Crackdown så kan ju Sunset Overdrive bli riktigt roligt.

Medlem
Inaktiv
Skrivet av Rakoon:

Multiplayer?

Det ska finnas mp, men de har inte visat nåt ännu.

Medlem
Skrivet av Nelfie:

Synd att det är exklusivt till failbox.

Nah, då slipper man ju alla Sonyfanbois/gals


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv
Skrivet av Nelfie:

Synd att det är exklusivt till failbox.

Du kan verkligen inte låta bli...hahaha. OCD!!!!

Jag gillar insomniac skarpt, åtminstone de dem gjorde med Resistance till ps3
Synd att vi ps4 gamers inte kan njuta av denna godbiten :/

Medlem
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av Nelfie:

Synd att det är exklusivt till failbox.

Nah, då slipper man ju alla Sonyfanbois/gals

Fast det är ju rätt skumt att en studio som varit exklusiv för Sony hur länge som helst som bestämt sig för att de inte längre vill göra exklusiva spel, går och gör ett exklusivt spel för motståndarna i stället.

Jag måste säga att detta är det enda XB1 spelet jag varit någolunda sugen på sedan dag ett.

Medlem

Nästan lite elak humor att det är Xbone-exklusivt och klippet är i 1080p. *fniss*


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av oscarstegland:
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av Nelfie:

Synd att det är exklusivt till failbox.

Nah, då slipper man ju alla Sonyfanbois/gals

Fast det är ju rätt skumt att en studio som varit exklusiv för Sony hur länge som helst som bestämt sig för att de inte längre vill göra exklusiva spel, går och gör ett exklusivt spel för motståndarna i stället.

Jag måste säga att detta är det enda XB1 spelet jag varit någolunda sugen på sedan dag ett.

De kanske fick för mkt skit från Sony eller nåt, vad vet jag. Sen går väl pengar före principer när det kommer till spelutveckling. Typ som Mojang som säljer sina kroppar till alla som vill ha dom.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

1
Skriv svar