Dreamhack kommer till Stockholm

Robot
Dreamhack kommer till Stockholm

E-sport, talare och plats för 13 000 besökare när jättemässan kommer till Globen i höst.


Medlem
Dreamhack kommer till Stockholm

Råkade snubbla över ett gammalt klipp på youtube där Calle var värd på scen för någon tävling, fast då i Razer-tröja.

Ontopic så är det ju trevligt att Dreamhack finns på fler ställen då det kan vara jobbigt att släpa med hela datorn så långt. Men det är ju ändå i Jönköping man ska vara i mitt tycke

Moderator | Testpilot
Skrivet av Amilo:

Råkade snubbla över ett gammalt klipp på youtube där Calle var värd på scen för någon tävling, fast då i Razer-tröja.

Ontopic så är det ju trevligt att Dreamhack finns på fler ställen då det kan vara jobbigt att släpa med hela datorn så långt. Men det är ju ändå i Jönköping man ska vara i mitt tycke

Gief länk


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Du ser 11 år yngre ut, utan skägg Calle

Medlem

Ahh, 2003, tiden då FZ hade en monter på Dreamhack, vet inte när de slutade med det, men senast det satt ett par från FZ på rad var nog DH Winter 2006 tror jag.

Bild på en själv när man var ung och dum, snubben i grön tröja that is

Samt när jag och Iceman med hans dåvarande flickvän drog dit på sommaren.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Skrivet av vuze2143:

Du ser 11 år yngre ut, utan skägg Calle

Commander Shepard innan de galaktiska uppdragen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Amilo:

Råkade snubbla över ett gammalt klipp på youtube där Calle var värd på scen för någon tävling, fast då i Razer-tröja.

Ontopic så är det ju trevligt att Dreamhack finns på fler ställen då det kan vara jobbigt att släpa med hela datorn så långt. Men det är ju ändå i Jönköping man ska vara i mitt tycke

Gief länk

Efter många om och men fann jag den: https://www.youtube.com/watch?v=OXpgelkF5sE

Medlem

Kul. Då kanske man orkar dra sig dit äntligen. Hade varit kul

Redaktör
Skrivet av Amilo:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Amilo:

Råkade snubbla över ett gammalt klipp på youtube där Calle var värd på scen för någon tävling, fast då i Razer-tröja.

Ontopic så är det ju trevligt att Dreamhack finns på fler ställen då det kan vara jobbigt att släpa med hela datorn så långt. Men det är ju ändå i Jönköping man ska vara i mitt tycke

Gief länk

Efter många om och men fann jag den: https://www.youtube.com/watch?v=OXpgelkF5sE

Jäklar vad Calles 5-åriga son ser gammal ut!


signatur

YES !! Äntligen kan jag få uppleva att dreamhack.
Har alltid varit för långt för mig då ja inte har någon som kunnat köra upp elr orkar sitta på ett dreamhack så långt från hemmet.

Bor dörr i dörr me globen typ så detta är perfekt ^^

Medlem
Skrivet av Swedish_Gr3mlin:

YES !! Äntligen kan jag få uppleva att dreamhack.
Har alltid varit för långt för mig då ja inte har någon som kunnat köra upp elr orkar sitta på ett dreamhack så långt från hemmet.

Bor dörr i dörr me globen typ så detta är perfekt ^^

Inget LAN dock vilket artikeln glömmer påpeka, endast esport och mässan verkar det som.

Medlem
Skrivet av Zpiritual:
Skrivet av Swedish_Gr3mlin:

YES !! Äntligen kan jag få uppleva att dreamhack.
Har alltid varit för långt för mig då ja inte har någon som kunnat köra upp elr orkar sitta på ett dreamhack så långt från hemmet.

Bor dörr i dörr me globen typ så detta är perfekt ^^

Inget LAN dock vilket artikeln glömmer påpeka, endast esport och mässan verkar det som.

Okej.. nu har jag inte varit på DH på säkert 10 år.. men lanar man utan....öh... lan nuförtiden?

BLASHMEPHY!!!!

Medlem
Skrivet av Tootzi:
Skrivet av Zpiritual:
Skrivet av Swedish_Gr3mlin:

YES !! Äntligen kan jag få uppleva att dreamhack.
Har alltid varit för långt för mig då ja inte har någon som kunnat köra upp elr orkar sitta på ett dreamhack så långt från hemmet.

Bor dörr i dörr me globen typ så detta är perfekt ^^

Inget LAN dock vilket artikeln glömmer påpeka, endast esport och mässan verkar det som.

Okej.. nu har jag inte varit på DH på säkert 10 år.. men lanar man utan....öh... lan nuförtiden?

BLASHMEPHY!!!!

vanliga dreamhack winter och summer, dom har även special events som är ESPORT,expo,spelmässa med fokus dock på esport där folk sitter och tittar och mellan matcher kan du kolla nya grafikort i action ifrån NVidia i deras monter,köpa det till reducerat pris, Få beta nycklar till spel ex Heroes of the storm.

Testa olika spel och dylikt,ja du förstår, dessa events existerar även på winter och summer dh.

Men eventsen som dom gör är för esport, deras lan party är i jönköping, om det kommer förändras i framtiden vet man inte dock.

jag tror dock det eventet dom håller i spanien? vart ett lan som vanliga dh, men det vart mest pga dom har så dåligt med lan runt det området.

Dom har typ bara ett annat stort evenmang annars.

Iaf hoppas detta gav dig lite kött på benen

Inaktiv

Kommer Dreamhack fortfarande hållas i Jönköping?

Redaktör
Skrivet av Zpiritual:

Inget LAN dock vilket artikeln glömmer påpeka, endast esport och mässan verkar det som.

Stämmer, det var dåligt formulerat av mig. Fixat nu, tack för rättelsen.

Skrivet av RedZour:

Kommer Dreamhack fortfarande hållas i Jönköping?

Japp. De säger inget om förändringar där, så det får vi anta.


signatur
Medlem
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av Tootzi:
Skrivet av Zpiritual:
Skrivet av Swedish_Gr3mlin:

YES !! Äntligen kan jag få uppleva att dreamhack.
Har alltid varit för långt för mig då ja inte har någon som kunnat köra upp elr orkar sitta på ett dreamhack så långt från hemmet.

Bor dörr i dörr me globen typ så detta är perfekt ^^

Inget LAN dock vilket artikeln glömmer påpeka, endast esport och mässan verkar det som.

Okej.. nu har jag inte varit på DH på säkert 10 år.. men lanar man utan....öh... lan nuförtiden?

BLASHMEPHY!!!!

vanliga dreamhack winter och summer, dom har även special events som är ESPORT,expo,spelmässa med fokus dock på esport där folk sitter och tittar och mellan matcher kan du kolla nya grafikort i action ifrån NVidia i deras monter,köpa det till reducerat pris, Få beta nycklar till spel ex Heroes of the storm.

Testa olika spel och dylikt,ja du förstår, dessa events existerar även på winter och summer dh.

Men eventsen som dom gör är för esport, deras lan party är i jönköping, om det kommer förändras i framtiden vet man inte dock.

jag tror dock det eventet dom håller i spanien? vart ett lan som vanliga dh, men det vart mest pga dom har så dåligt med lan runt det området.

Dom har typ bara ett annat stort evenmang annars.

Iaf hoppas detta gav dig lite kött på benen

Tack så mycket!

Medlem
Skrivet av Tootzi:
Skrivet av Zpiritual:
Skrivet av Swedish_Gr3mlin:

YES !! Äntligen kan jag få uppleva att dreamhack.
Har alltid varit för långt för mig då ja inte har någon som kunnat köra upp elr orkar sitta på ett dreamhack så långt från hemmet.

Bor dörr i dörr me globen typ så detta är perfekt ^^

Inget LAN dock vilket artikeln glömmer påpeka, endast esport och mässan verkar det som.

Okej.. nu har jag inte varit på DH på säkert 10 år.. men lanar man utan....öh... lan nuförtiden?

BLASHMEPHY!!!!

Detta är dock inget LAN Se det som en mässa och esportevent, typ Dustin Expo möter Gamex möter en esportsmotsvarighet till Golden League.

1
Skriv svar