Mer kraft i Xbox One utan Kinect

Inaktiv

10 % av Xbones kraft går till Kinect så kan det användas till spel så blir det ju en förbättring, helst en ökning av fps.

Medlem
Skrivet av Winzi:
Skrivet av zilke:

Fattar inte varför det snackas om att folk blir eller förväntas bli sura över att man "tvingats" köpa kinect. Det är priset som brukar betalas när man vill ha det senaste.

Det är dock en skillnad på att köpa det nyaste d.v.s Xbox One + Kinect för att kinect är en nödvändighet för konsolen till att senare göra en hel vändning och sälja konsolen utan kinect (och dessutom kanske få ut mer prestanda) billigare.

Och Microsoft har ju velat köra så mycket som möjligt med kinecten som en del i spelen i framtiden, hur ska de försöka fokusera på det nu när folk kan köpa den utan kinect billigare. Folk kommer ju inte ha kinect och då känns det som om det inte kommer vara speciellt många utvecklare som läger någon större fokus på den heller. Den kommer sluta som en liten gimmick till Xbox One precis som det blev till 360'n.

Det är ganska enkelt. Tycker man Xbox one är för dyr så köp den inte. Priset och vad man får är inte hemligt. Jag känner mig inte bitter för att jag köpte den med kinect. Saker blir alltid billigare och man kommar alltid hitta det man köpte till bättre pris dagen efter.

Har man pengarna spelar det väl ingen roll. De tvingar inte någon att köpa något


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Inaktiv

det kommer bil mitt andra Xbox one köp

12
Skriv svar