Flappy Bird återvänder – med multiplayer

Robot
Flappy Bird återvänder – med multiplayer
Medlem
Flappy Bird återvänder – med multiplayer

ÄNTLIGEN!!!!111!!!!!!

Medlem

Om jag hade köpt en Ipad Air med flappy bird för massa massa pengar och inte redan känt mig korkad så skulle jag nog göra det nu.

Medlem

Jag har inte riktigt förstått varför det här spelet blev en sådan oerhörd snackis...

Medlem

Haha nu kan man bli ARGA TILLSAMMANS :D!..... >_>!!!

Medlem

No shit att det är tillbaka, det där var världshistoriens bästa reklam

Medlem

Tog pengarna slut nu eller? Köpte en lyxjakt och hade en fru på sidan....


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv

Augusti? Det tar ju max två dagar att bygga ihop något sånt.


signatur

Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --

Medlem
Skrivet av Jozo:

Jag har inte riktigt förstått varför det här spelet blev en sådan oerhörd snackis...

Svaret är svensk och Youtube;).

Medlem
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Jozo:

Jag har inte riktigt förstått varför det här spelet blev en sådan oerhörd snackis...

Svaret är svensk och Youtube;).

Aha, så pajen har lirat det antar jag i så fall

Medlem

nej jävla skitspel dö

Medlem

Jag ser redan nu framför mig hur en eller ett par bittra nördar sitter med telefonen de köpte på e-bay med Flappy Bird installerad för 15000 och bara: "Jo, men det är inte samma spel, det här är orginalet!"

Medlem

Gillar att flappy bird blev en sådan succé då de nya mobil spelen försöker för mycket att likna konsol/pc spel.
När jag sitter på bussen vill jag hellre köra flappy bird än GTA San andreas och ta död på batteriet.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Inaktiv

Allt var planerat. Första iterationen var bara ett marknadsföringsknep.

Medlem

LEL FLAPPY BIRD xXXDDD!1!1!!!

nej.

Medlem

Pengars kraft

Inaktiv

Mycket pengar ägaren cashar in. Hela Ebay, sidor som blocket/tradera och nyhetssajter skrev om Flappybird.

Smart PR-trick!

Medlem
Skrivet av Jozo:

Jag har inte riktigt förstått varför det här spelet blev en sådan oerhörd snackis...

en här filmen förklarar det väldigt bra


signatur

Game long and prosper

Medlem

han drog väl in 50.000 dollar om dagen på reklamintäkter när det var som hetast, han vill väl bara bräcka sig själv

Medlem

Blir det 30 eller 60fps på Xbox one?

Medlem

Multiplayer = en som styr och en som flaxar

Medlem

Asså han verkar inte inse att det tåget har gått. Hypen är död, det finns inte särskilt mycket mer pengar att krama ut ur den idén.

Medlem
Skrivet av Zelzahim:

Asså han verkar inte inse att det tåget har gått. Hypen är död, det finns inte särskilt mycket mer pengar att krama ut ur den idén.

Du tror det va?
Törs nästan lova att efter all mediauppståndelse som blev när han, tydligen på moralisk grund, själv valde att ta bort det bara har gjort intresset större.
Folk kommer säkert att köpa spelet i våldsamma mängder.

Jag begriper inte varför dock, verkar vara sällsynt tråkigt


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:
Skrivet av Zelzahim:

Asså han verkar inte inse att det tåget har gått. Hypen är död, det finns inte särskilt mycket mer pengar att krama ut ur den idén.

Du tror det va?
Törs nästan lova att efter all mediauppståndelse som blev när han, tydligen på moralisk grund, själv valde att ta bort det bara har gjort intresset större.
Folk kommer säkert att köpa spelet i våldsamma mängder.

Jag begriper inte varför dock, verkar vara sällsynt tråkigt

Grejen är liksom att när en sak som denna blir känt bland fjortisarna, är det ten minutes of fame. Han hoppade av halvvägs, och detta kommer inte bli i närheten så populärt som det var.

1
Skriv svar