Hur kan de veta?

Flakmonkey
Hur kan de veta?

Såg just det här i min FB-feed. Det är säkert min sambo har tipsat dem.
Eller så är vår lägenhet avlyssnade! Mer passande reklam har jag iaf inte
fått, tycker nog tjejen iaf

#blogg

Medlem
Hur kan de veta?

Läste först snorre...


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Enda anledningen till att snarkning är farligt för hälsan är för att frugan tröttnar och kväver dig med en kudde.

Skämta inte ens om skiten!

Medlem

Folk lider mer av min alarmklocka som jag har med mig när jag är ute. Snooza i nån timme för ett tag sedan och sedan vid matsalen vid hotellet så var det ett jefla liv om idioten som aldrig slutade snooza i nåt av rummen. Jag höll låg profil.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Min flickvän säger att öronproppar inte duger för att blockera mina snarkningar. Hon har hotat att dra med mig i örat till apoteket för att fixa professionell hjälp!

Jag vill inte bli tvingad att sova med någon slags vibrationsdämpande syrgasmask med näsklämma a lá Clockwork Orange

Medlem
Skrivet av KatOne:

Min flickvän säger att öronproppar inte duger för att blockera mina snarkningar. Hon har hotat att dra med mig i örat till apoteket för att fixa professionell hjälp!

Jag vill inte bli tvingad att sova med någon slags vibrationsdämpande syrgasmask med näsklämma a lá Clockwork Orange

Tänk att du är Darth Vader. Då blir det coolt

Skrivet av KatOne:

Min flickvän säger att öronproppar inte duger för att blockera mina snarkningar. Hon har hotat att dra med mig i örat till apoteket för att fixa professionell hjälp!

Jag vill inte bli tvingad att sova med någon slags vibrationsdämpande syrgasmask med näsklämma a lá Clockwork Orange

men du kommer förmodligen sova bättre om du gör det


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

De skannar ju av allt du skriver på Facebook och alla bilder du lägger ut. Reklamen är anpassad speciellt till dig.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

De skannar ju av allt du skriver på Facebook och alla bilder du lägger ut. Reklamen är anpassad speciellt till dig.

Kommer bli ascoolt med Oculus sen, man spelar och helt plötsligt kommer det upp snarkreklam.
[This Instance is sponsored by Snorestopper - Exclusive Deal Today! Click to take part of the deal/Wait until the commercial have finished]


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Efter många år av dålig sömn och till slut så fungerade det inte längre, då man somnade i skolbänken eller i arbetet så investerades det i en undersökning om mina snarkningar och sömn.

Det slutade med att jag fick en CPAP-maskin. Bästa som har hänt mig senaste åren.
Nu är jag pigg som en lärka igen och det dröjde inte länge innan jag var van att ha en andningsmask när jag sover.


signatur

Torakan: Skönt att höra att det finns lösningar! Jag ska själv snart få hem någon slags övervakningsutrustning från sjukhuset som ska kolla hur mycket jag snarkar under nätterna. Har ingen aning än om hur pass allvarligt det är för egen del, men skönt att höra att det alltid verkar finnas någon lösning.

Medlem

Du anar inte hur mycket riktad reklam det finns, och hur väl den fungerar;
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2102859/How-Target-kn...

Jag minns också att jag läste om en klädbutik som registrerade vilka plagg besökarna kikade på. Genom detta kunde de anställda i butiken veta ungefär vilken budget kunderna har att spendera.

Jag tycker sådant här är mycket intressant, om än aningen skrämmande hur mycket information man kan få ut utan att ens träffa personen i fråga.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Torakan:

Efter många år av dålig sömn och till slut så fungerade det inte längre, då man somnade i skolbänken eller i arbetet så investerades det i en undersökning om mina snarkningar och sömn.

Det slutade med att jag fick en CPAP-maskin. Bästa som har hänt mig senaste åren.
Nu är jag pigg som en lärka igen och det dröjde inte länge innan jag var van att ha en andningsmask när jag sover.

Sen ser man jävligt cool ut när man sover också.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Torakan: Skönt att höra att det finns lösningar! Jag ska själv snart få hem någon slags övervakningsutrustning från sjukhuset som ska kolla hur mycket jag snarkar under nätterna. Har ingen aning än om hur pass allvarligt det är för egen del, men skönt att höra att det alltid verkar finnas någon lösning.

Ja, jag hade sömnapné, hade nästan 400 andningsuppehåll under nätterna, hade en syretillsättning till blodet på 60% bara, läkaren undrade hur jag fortfarande levde typ.

Skrivet av Bennii:

Sen ser man jävligt cool ut när man sover också.

[bild]

Haha, ja, man gör ju det
Eller som Darth Vader, det är bara att välja vilken cool kille man ska vara


signatur
Flakmonkey
Skrivet av Puscifer:

Du anar inte hur mycket riktad reklam det finns, och hur väl den fungerar;
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2102859/How-Target-kn...

Jag minns också att jag läste om en klädbutik som registrerade vilka plagg besökarna kikade på. Genom detta kunde de anställda i butiken veta ungefär vilken budget kunderna har att spendera.

Jag tycker sådant här är mycket intressant, om än aningen skrämmande hur mycket information man kan få ut utan att ens träffa personen i fråga.

Jodå det är jag väl medveten om Dock kan jag inte minnas att jag någonsin surfat på någonting som har med snarkning att göra eller ens nämnt det på facebook. Dock så klagar tjejen på det jämnt och ständigt så därför tyckte jag att det var lite lustigt

Apropå snarkandet så funderar jag på att pröva en snarkskena. Har en äldre bror som testat den och den ska visst fungera riktigt bra. Tog ett tag innan det inte var störande att sova med den men efter det så sover iaf hans fru betydligt bättre vilket är ett mycket gott tecken. Någon annan här som prövat en sån?

Finns bland annat åp apoteket http://www.apoteket.se/privatpersoner/radochprodukter/common/...

Annars så måste jag hålla med den som nämnde att det här med vikten spelar stor roll. Jag snarkade något fruktansvärt tidigare när jag var väldigt mycket större än vad jag är nu och min lillebror som har gjort den omvända resan snarkar farligt mycket nu :/

1
Skriv svar