Wolfenstein – lanseringstrailern är här

Robot
Wolfenstein – lanseringstrailern är här

Ladda för FZ:s recension på tisdag med en ny, kitchanstruken trailer.

#machinegames, #id-software, #wolfenstein-3d, #wolfenstein-the-new-order


Medlem
Wolfenstein – lanseringstrailern är här

Garanterat köp till PC..

Medlem

"Well, I'm on the motherfucking moon"

Redan förbokat, längtar!

Medlem

Det ända jobbiga blir att rensa en av SSD'na så skiten får plats!

Man kan aldrig bli trött på dragspelsmusik.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Man kan aldrig bli trött på dragspelsmusik.

Dragspelsmusikanternas Herman Li?

Redaktör
Skrivet av walter_iego:

Man kan aldrig bli trött på dragspelsmusik.

Aldrig.


signatur
Medlem

förbokat, bara inväntar tisdag kväll efter jobbet.
hoppas tusan man inte hamnar på Jour på tisdag nu då.

Tackar för dragspelsmusiken, helgen är räddad!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

SoL
Medlem
Skrivet av Vashgang:

förbokat, bara inväntar tisdag kväll efter jobbet.
hoppas tusan man inte hamnar på Jour på tisdag nu då.

Samma här, slutar kl 22.00 men de lär ju ta en evighet o installera skiten :/

Medlem

Köpt billigt på GMG igår, bara att vänta till på tisdag och mer ledig tid. 276kr var lagom


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

De går verkligen all in, och det gillar jag. Kommer defintivt att köpa det fast jag inte är så förtjust i FPS.

Medlem
Skrivet av KatOne:
Skrivet av walter_iego:

Man kan aldrig bli trött på dragspelsmusik.

https://www.youtube.com/embed/EFNNPZsO7-Q

Dragspelsmusikanternas Herman Li?

Nja, Herman Li klarar ju inte av att spela Dragonforce låtar live. Det är inte för inte de fått smeknamnet Studioforce.

Medlem

Är det Till Lindemann från Rammstein som sjunger tro? Låter lite som han.

Medlem
Skrivet av SoL:
Skrivet av Vashgang:

förbokat, bara inväntar tisdag kväll efter jobbet.
hoppas tusan man inte hamnar på Jour på tisdag nu då.

Samma här, slutar kl 22.00 men de lär ju ta en evighet o installera skiten :/

bara de att när man skriver sådära så lär man ju hamna ändå att ha jour....

Medlem

Redan förbokat!


signatur

autograph

Medlem

Lite oroväckande att höra att det inte blir någon multi-player. Jag längtar så innerligt efter en värdig uppföljare till enemy territory som var och förblir en av tidernas bästa multi-player spel.

Medlem
Skrivet av oscarstegland:

Lite oroväckande att höra att det inte blir någon multi-player. Jag längtar så innerligt efter en värdig uppföljare till enemy territory som var och förblir en av tidernas bästa multi-player spel.

Tja, de försökte ju med Quake Wars, men det blev ju en hög med skit. Tror inte att ett liknande spel skulle lyckas nämnvärt i dagen läge, folk ska ju ha sina unlocks osv för att kunna spela ett spel i nuläget.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Gänget som pillat på alla filmer som släppts från det här spelet ska ha en eloge. Givet köp.

Medlem
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av oscarstegland:

Lite oroväckande att höra att det inte blir någon multi-player. Jag längtar så innerligt efter en värdig uppföljare till enemy territory som var och förblir en av tidernas bästa multi-player spel.

Tja, de försökte ju med Quake Wars, men det blev ju en hög med skit. Tror inte att ett liknande spel skulle lyckas nämnvärt i dagen läge, folk ska ju ha sina unlocks osv för att kunna spela ett spel i nuläget.

Det skulle funka om de insåg att ge tillbaka kretiviteten till communityt är ett win-win koncept.

MP som i RtCW och ET blev såpass populära för att då, på den tiden, hade vi alla verktyg som utvecklarna till hands och dessutom kunde vi husera våra egna servrar (med egna regler) utan någon lade sig i eller skulle snika till sig pengar.

Medlem

Ser onekligen bra ut, bara älskar musiken!

Medlem
Skrivet av oscarstegland:

Lite oroväckande att höra att det inte blir någon multi-player. Jag längtar så innerligt efter en värdig uppföljare till enemy territory som var och förblir en av tidernas bästa multi-player spel.

Finns det inte nog med multiplayerspel redan? Det känns som att när det kommer ett nytt FPS så läggs 10% av arbetet på kampanjen och 90% på multiplayerdelen. Jag som inte är det minsta intresserad av multiplayer har inte lust att betala för en kampanj på tre-fyra timmar.

Medlem
Skrivet av Capitan:
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av oscarstegland:

Lite oroväckande att höra att det inte blir någon multi-player. Jag längtar så innerligt efter en värdig uppföljare till enemy territory som var och förblir en av tidernas bästa multi-player spel.

Tja, de försökte ju med Quake Wars, men det blev ju en hög med skit. Tror inte att ett liknande spel skulle lyckas nämnvärt i dagen läge, folk ska ju ha sina unlocks osv för att kunna spela ett spel i nuläget.

Det skulle funka om de insåg att ge tillbaka kretiviteten till communityt är ett win-win koncept.

MP som i RtCW och ET blev såpass populära för att då, på den tiden, hade vi alla verktyg som utvecklarna till hands och dessutom kunde vi husera våra egna servrar (med egna regler) utan någon lade sig i eller skulle snika till sig pengar.

Håller med fullständigt... Hatar det som blivit av spelvärlden. Allt skall kapitaliseras på och kreativitet är något som inte längre är önskvärt. Var tog kärleken till fansen vägen? Hoppas fan de stora utgivarna går i konkurs.

Skrivet av LVX156:
Skrivet av oscarstegland:

Lite oroväckande att höra att det inte blir någon multi-player. Jag längtar så innerligt efter en värdig uppföljare till enemy territory som var och förblir en av tidernas bästa multi-player spel.

Finns det inte nog med multiplayerspel redan? Det känns som att när det kommer ett nytt FPS så läggs 10% av arbetet på kampanjen och 90% på multiplayerdelen. Jag som inte är det minsta intresserad av multiplayer har inte lust att betala för en kampanj på tre-fyra timmar.

Kan aldrig få för många bra multiplayerspel! Jag spelar mestadels singleplayer förutom när det kommer någon mp-guldklimp (exempelvis Payday 2) så jag, precis som du, uppskattar verkligen en välbyggd och bra singleplayer kampanj. Men Wolfenstein-serien har för mig alltid varit precis like mycket MP som SP. Kampanjen i RTCW är ju helt magisk och bland de bästa shooter-upplevelserna jag haft (ingenting slår No One Lives Forever iofs), men likväl så är det MP i både RTCW och ET som jag verkligen minns som något extraordinärt. ET spelas ju fortfarande av mängder med folk, så det är mer en stor överraskning (och till viss del även besvikelse) att en serie som varit så oerhört prominent på MP-sidan verkar slopa det helt.

För övrigt så har Machine Games sagt att det kommer ta ca. 15-20 timmar att klara ut så du behöver nog inte oroa dig på den fronten iaf

1
Skriv svar